مدل مانتو پاییزه رسمی و اسپرت + مدل های جدید و شیک

مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزه چهار خونه

با شروع فصل سرما نیاز به لباس زمستانی و پاییزه برای همه افراد ایجاد میشود. استایل های پاییزه جزو محبوب ترین و شیک ترین استایل ها برای همه افراد است. یکی از پرطرفدار ترین آیتم ها در استایل های پاییزه انواع مدل مانتو پاییزه است این مانتو ها به دلیل تنوع و جذابیتی که دارند برای همه افراد با هر سلیقه ای مناسب خواهد بود. ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با مدل های این مانتو آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

مدل مانتو پاییزه رسمی

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو پاییزه سبز رنگ است. این مانتو کوتاه و جلو بسته با استفاده ار کمربند و جیب دیزاین شده.

مدل مانتو پاییزه 1402

برای داشتن یک استایل شیک و خواستنی از این مدل مانتو استفاده کنید. مانتو پاییزه بلند و جلو بسته به رنگ آبی که با لگ و نیم بوت ست شده.

مدل مانتو پاییزه مخمل

مانتو کتی پاییزه دوخته شده از یک مدل پارچه ترک و بسیار مرغوب به شکل کوتاه و جلو باز با دیزاینی ساده و بسیار دوست داشتنی.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته

یکی از شیک ترین مدل های مانتو پاییزه دوخته شده به رنگ نارنجی و به شکل بلند و جلو بسته. مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و دوست داشتنی.

مدل مانتو پاییزه جدید

یک استایل پاییزه فوق العاده شیک شامل مانتو سبز رنگ و جلو باز، شلوار جین مشکی و کیف و شال کرمی رنگ. مناسب برای دختر خانم های جوان.

مدل مانتو پاییزه رسمی

مانتو کیمونو پاییزه دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بسته به رنگ سرخابی با دیزاین دکمه و آستین های مچی. این مانتو را مانند تصویر با یک مدل شلوار دمپا گشاد سفید ست کنید.

مدل مانتو پاییزه جدید در اینستاگرام

اگر به دنبال یک مانتو پاییزه شیک برای استفاده به شکل روزمره هستید این مدل مانتو برای شما مناسب خواهد بود. قابل استفاده برای خانم های دانشجو و کارمند.

مدل مانتو پاییزه مخمل

مانتو مجلسی پاییزه کرمی رنگ دوخته شده به شکل بلند و جلو بسته با دیزاین کمربند و کش در آستین ها. مناسب برای داشتن استایلی خیره کننده در مجالس و مهمانی ها.

مدل مانتو پاییزه ترکی

یک مدل مانتو پاییزه دانشجویی کوتاه و جلو بسته با دیزاینی بسیار ساده کاملا مناسب برای محیط های آموزشی.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته

مانتو ترک پاییزه دوخته شده از پارچه چهارخانه با ترکیب رنگ فوق العاده جذاب و دوست داشتنی ست شده با شلوار جین و کتونی سفید دخترانه.

مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر

استایل پاییزی فوق العاده خاص شامل مانتو مخمل کبریتی زرشکی ست شده با لگ شاین مشکی. مناسب برای خانم هایی با سلیقه به روز.

 مدل مانتو پاییزه اسپرت

استایل مجلسی و بسیار دوست داشتنی شامل مانتو کتی پاییزه کرمی رنگ، شلوار راسته قهوه ای و کفش کالج مخملی.

همچنین بخوانید:  مدل‌های جدید پیراهن مجلسی دکلته برای استایل‌های خاص
تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.