شال گردن رینگی بهترین انتخاب برای روزهای سرد + گالری تصاویر

 

شال گردن رینگی

شال رینگی بافتنی زنانه

 

شال گردن رینگی یکی از اکسسوری‌های جذاب و پرطرفدار برای روزهای سرد ساله که هم گرمابخش گردنتونه و هم به استایل‌تون جلوه خاصی می‌ده. این مدل شال گردن‌ها به دلیل طراحی رینگی‌شون، هم راحت و شیک هستن و هم استفاده ازشون خیلی آسونه. به‌خاطر این که نیازی نیست مثل شال‌های معمولی گره زده بشن یا مرتب روی شونه‌هاتون قرار بگیرن. فقط کافیه یه بار دور گردن بندازین و تموم. این نوع شال گردن بیشتر تو فصل‌های پاییز و زمستون طرفدار داره و خیلی‌ها ازش به‌عنوان یه اکسسوری شیک استفاده می‌کنن.

 

شال رینگی زنانه

***

شال گردن رینگی بچه گانه

***

شال رینگی نخی

 

شال گردن رینگی دخترانه یه انتخاب فوق‌العاده برای دخترای جوونه که هم دنبال گرما هستن و هم می‌خوان استایل شیکی داشته باشن. این شال‌ها معمولاً تو رنگ‌های متنوع و طرح‌های جذاب تولید می‌شن و می‌تونن به‌خوبی با استایل‌های اسپرت یا حتی نیمه‌رسمی ست بشن. دخترایی که دوست دارن تو فصل‌های سرد سال هم شیک و به‌روز باشن، حتماً باید به فکر خرید یه شال گردن رینگی دخترانه باشن. از رنگ‌های پاستلی و ملایم گرفته تا طرح‌های فانتزی، این شال‌ها هر سلیقه‌ای رو پوشش می‌دن و می‌تونن به راحتی با هر تیپی هماهنگ بشن.

 

شال رینگی قلاب بافی

***

برای شال گردن رینگی چند تا سر بندازیم

***

برای شال گردن رینگی چند تا سر بندازیم

 

اگه دنبال یه شال گردن شیک و گرم برای بچه‌ها هستی، شال گردن رینگی بچه‌گانه یه گزینه عالیه. این شال‌ها با طراحی رینگی و بسته شدن راحت، مناسب بچه‌ها هستن که معمولا حوصله‌ی گره زدن و تنظیم شال رو ندارن. علاوه بر این، شال‌های رینگی بچه‌گانه با طرح‌های فانتزی و رنگ‌های جذاب تولید می‌شن که حسابی بچه‌ها رو جذب می‌کنه. از طرفی، این شال‌ها خیلی گرم و نرم هستن و می‌تونن به‌خوبی از گردن و شونه‌های بچه‌ها در برابر سرما محافظت کنن. مادرها هم عاشق این مدل‌ها می‌شن چون هم زیبا هستن و هم استفاده‌شون خیلی راحته.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو جلو بسته بلند و کوتاه + مدل دکمه دار اسپرت

 

شال گردن رینگی بچه گانه

***

شال گردن رینگی دخترانه

***

شال رینگی نخی

 

شال رینگی بافتنی زنانه یه اکسسوری بی‌نظیره که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این شال‌ها بافتی گرم و نرم دارن و تو رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستن. برای زن‌هایی که دوست دارن تو فصل‌های سرد سال شیک و گرم باشن، شال رینگی بافتنی زنانه انتخاب فوق‌العاده‌ایه. از مدل‌های ساده و مینیمال گرفته تا طرح‌های پیچیده و شلوغ، این شال‌ها هر سلیقه‌ای رو راضی می‌کنن. شال‌های بافتنی نه تنها به دلیل گرماشون مورد توجه هستن، بلکه به‌عنوان یه اکسسوری مد هم استفاده می‌شن و می‌تونن به راحتی با پالتو، مانتو یا کت زنونه ست بشن.

 

جدول اندازه گیری شال گردن رینگی

***

آموزش بافت شال گردن رینگی با دو میل

***

برای شال گردن رینگی چند تا سر بندازیم

 

وقتی می‌خوای یه شال گردن رینگی ببافی یا بخری، باید به اندازه‌اش توجه کنی. درسته که شال‌های رینگی نیازی به گره زدن ندارن، ولی اندازه‌اش باید دقیق باشه تا هم راحت باشه و هم قشنگ روی گردنت بیفته. جدول اندازه‌گیری شال گردن رینگی کمک می‌کنه که بدونی چه طول و عرضی برای شال مناسب تو هست. مثلا برای یه شال رینگی معمولی طولش حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر و عرضش بین ۲۵ تا ۳۵ سانتی‌متر می‌تونه باشه. البته بسته به سلیقه‌ی شخصی و نوع بافتی که می‌خوای استفاده کنی، این ابعاد می‌تونن تغییر کنن.

 

شال گردن رینگی بچه گانه

***

شال گردن رینگی دخترانه

تاریخ انتشار: پنج شنبه 26 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.