15 مدل لاک ناخن رنگ نود برای همه‌ی فصل‌ها از تابستون تا پاییز

 

لاک ناخن رنگ نود

 

لاک ناخن رنگ نود یکی از اون رنگ‌هاییه که همیشه تو دنیای مد و زیبایی جاشو داشته و داره! چه واسه تابستون، چه واسه پاییز و چه واسه هر موقعیت دیگه‌ای، لاک نود یه انتخاب شیک و کلاسیکه که به راحتی با هر سبک و استایلی جور درمیاد. نکته مهمی که تو انتخاب رنگ لاک ناخن نود باید بهش دقت کنی، تناسب اون با رنگ پوستته. چون رنگ لاک نود می‌تونه تاثیر زیادی روی ظاهرت بذاره، باید مطمئن باشی که رنگی انتخاب می‌کنی که با رنگ پوستت همخوانی داشته باشه و دستاتو جذاب‌تر نشون بده. در ادامه به بررسی انواع رنگ‌های نود و تطبیقشون با پوست‌های مختلف می‌پردازیم.

 

***

لاک نود برای پوست سبزه

***

لاک نود کرمی

 

پوست گندمی از اون پوست‌هایی هست که خیلی‌ها عاشقشن! این نوع پوست نه خیلی روشنه و نه خیلی تیره، یه جایی بین این دو تا قرار داره. حالا وقتی حرف از لاک ناخن رنگ نود برای پوست گندمی میشه، بهترین انتخاب، لاک‌هایی هستن که ته‌رنگ گرم دارن. این رنگ‌ها دستتو بیشتر درخشان و خوش‌فرم نشون میدن. لاک‌های نودی که رنگ‌هایی مثل بژ گرم یا کرم‌های طبیعی دارن، می‌تونن انتخابای خیلی مناسبی باشن. این رنگ‌ها نه تنها پوستتو مات نشون نمی‌دن، بلکه زیبایی و درخشندگی طبیعی پوستتو بیشتر به نمایش میذارن.

اگر به دنبال یه رنگ لاک نود هستی که همیشه قابل استفاده باشه، انتخاب یه رنگ نود با تناژ گرم و طبیعی برای پوست گندمی می‌تونه همیشه جوابگو باشه. حتی اگه اهل لاک ساده زدن هم نیستی، می‌تونی یه ذره برق ناخن روش بزنی که بیشتر به دل بشینه.

همچنین بخوانید:  مدل ناخن فرنچ شیک و تابستانی + مدل کوتاه و بلند

 

لاک نود مات

***

لاک نود صورتی

***

رنگ لاک نود تابستانی

 

خب، پوستای سفید همیشه یه جذابیت خاص دارن و وقتی حرف از لاک ناخن رنگ نود برای پوست سفید می‌شه، باید دنبال رنگ‌هایی باشی که دستاتو بیش از حد روشن یا شفاف نشون نده. پوست‌های خیلی روشن گاهی اوقات می‌تونن با لاک‌های نودی که ته‌رنگ سرد دارن بهتر به نظر برسن. اینجاست که لاک‌های نود صورتی یا بژهای خنثی واقعاً جذابیت ویژه‌ای پیدا می‌کنن.

یکی از نکات مهم تو انتخاب رنگ لاک نود برای پوست سفید، اینه که نباید رنگی رو انتخاب کنی که دستاتو بی‌رنگ و رو نشون بده. بهتره رنگی رو انتخاب کنی که دستاتو یه ذره زنده‌تر و پررنگ‌تر کنه. مثلاً لاک‌های نودی با کمی ته‌رنگ صورتی یا پاستلی، انتخابای خیلی خوبی برای پوستای روشن هستن. این رنگ‌ها باعث می‌شن که دستات خیلی ظریف و شیک دیده بشن.

 

رنگ لاک نود بهاری

***

لاک نود پاستل

***

رنگ لاک نود پاییزی

 

اگه دنبال یه لاک نود هستی که هم شیک باشه و هم یه ذره رنگ و لعاب به ناخنات بده، لاک نود صورتی بهترین انتخابه! این رنگ فوق‌العاده جذاب و زنونه است و با هر نوع استایلی جور درمیاد. لاک نود صورتی به خصوص واسه کسایی که نمی‌خوان لاکشون خیلی تیره باشه اما در عین حال یه حس تازه و ملایم به دستاشون بدن، عالیه.

لاک نود صورتی به خوبی روی پوست‌های سفید، گندمی و حتی سبزه می‌شینه و دستارو خیلی ظریف و مرتب نشون می‌ده. این رنگ به خصوص واسه مهمونی‌ها و مراسم رسمی هم انتخاب شیکی به حساب میاد. با این لاک می‌تونی مطمئن باشی که همیشه ظاهرت مرتب و باکلاسه.

همچنین بخوانید:  ریمو ابرو چیست و چرا انجام میشه؟ | هر چیزی که باید برای ریمو ابرو بدونی اینجاست

 

رنگ لاک نود برای پوست سبزه

***

لاک نود شاین

***

لاک نود صورتی

 

تابستون فصل رنگای شاد و پر انرژیه، اما اگه از اون دسته آدمایی هستی که رنگای خنثی و نود رو بیشتر می‌پسندی، نگران نباش! رنگ لاک نود تابستانی هم می‌تونه حسابی شیک باشه. برای تابستون می‌تونی رنگ‌های نودی رو انتخاب کنی که یه ذره ته‌رنگ گرم دارن، مثل بژ طلایی یا کرم‌هایی با تناژهای کمی نارنجی. این رنگ‌ها خیلی خوب با حال و هوای تابستونی هماهنگ می‌شن و دستاتو هم روشن‌تر نشون می‌دن.

اگه اهل استایلای تابستونی هستی، رنگ لاک نود می‌تونه انتخاب خیلی خفنی باشه. مخصوصاً اگه با لباسای روشن و رنگارنگ تابستونی ترکیب بشه، واقعاً جذابیت دستاتو چند برابر می‌کنه.

بهار که میاد، همه‌چیز تو طبیعت تغییر می‌کنه و وقتشه که تو استایلت هم یه تغییرات کوچیکی بدی. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار، لاک نود پاستله. این رنگ‌های ملایم و لطیف واقعاً برای فصل بهار ساخته شدن! رنگای نودی که کمی ته‌رنگ صورتی یا هلویی دارن، خیلی خوب با حال و هوای بهاری جور درمیاد. این رنگ‌ها همزمان که شیک و کلاسیکن، خیلی لطیف و ملایم هستن و به ناخنات یه حس تازه و شاداب می‌دن.

تو فصل بهار که همه‌چیز تازه می‌شه، یه لاک نود پاستل می‌تونه هم به استایلت حال و هوای بهاری بده و هم دستاتو ظریف و شیک نشون بده.

 

رنگ لاک نود برای پوست سفید

***

رنگ لاک نود برای پوست گندمی

تاریخ انتشار: جمعه 6 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.