لوستر نئوکلاسیک | ترکیبی از کلاسیک و مدرن برای فضای شیک خونه‌ات!

 

لوستر نئوکلاسیک

لوستر نئوکلاسیک برای آشپزخانه

 

لوستر نئوکلاسیک یکی از اون انتخاب‌های شیک و خاصه که وقتی می‌خوای یه فضای مدرن و در عین حال کلاسیک به خونه‌ات بدی، بهترین گزینه‌ است. این لوسترها ترکیبی از طراحی‌های کلاسیک و مدرنه که با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی‌های مینیمال، می‌تونن به هر فضایی جلوه خاصی بدن. اگه دنبال یه تغییر اساسی توی دکوراسیون خونه‌ات هستی و دوست داری یه حس لوکس و شیک به فضا اضافه کنی، لوستر نئوکلاسیک همون چیزیه که به دنبالش می‌گردی. این مدل لوسترها علاوه بر اینکه نور مناسبی به فضا می‌دن، می‌تونن یه نقطه تمرکز توی دکوراسیون خونت باشن.

 

لوستر نئوکلاسیک چوبی

***

لوستر مدرن

***

لوستر نئونی

 

اگه دنبال یه لوستر خاص و شیک برای آشپزخانه هستی، لوستر نئوکلاسیک انتخاب خیلی خوبی می‌تونه باشه. این مدل لوسترها با طراحی‌های جذاب و مینیمال، به آشپزخونه حس مدرن و در عین حال کلاسیکی می‌دن. معمولاً لوسترهای نئوکلاسیک برای آشپزخانه با چوب یا فلز طراحی می‌شن و نور گرم و دلنشینی دارن که فضای آشپزخونه رو دلپذیرتر می‌کنه. از اونجایی که آشپزخونه یکی از بخش‌های مهم خونه‌ است و خیلی از وقت‌های روز رو توش می‌گذرونی، داشتن یه لوستر شیک و جذاب می‌تونه حس بهتری بهت بده و تجربه آشپزی و دورهمی‌های خانوادگی رو لذت‌بخش‌تر کنه.

لوستر نئوکلاسیک چوبی یکی از مدل‌هایی هست که به دکوراسیون خونه حس گرما و اصالت می‌ده. این مدل لوسترها با استفاده از چوب‌های طبیعی و طراحی‌های مدرن و کلاسیک، به خونه یه حس طبیعت و راحتی می‌دن. چوب همیشه توی دکوراسیون نقش خاصی داره، چون هم طبیعیه و هم خیلی زیبا. اگه دنبال یه لوستر نئوکلاسیک هستی که هم شیک باشه و هم با دکوراسیون‌های سنتی یا مدرن هماهنگ بشه، مدل‌های چوبی بهترین انتخابن. این لوسترها برای اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه یا حتی اتاق خواب مناسب هستن و می‌تونن فضای خونه رو زیباتر کنن.

همچنین بخوانید:  کوسن مبل طرح جدید | تصاویری از ایده‌های خلاقانه با عکس برای تغییر دکوراسیون

 

لوستر کلاسیک

***

دیوارکوب نئوکلاسیک

***

لوستر دیواری نئوکلاسیک

 

لوستر مدرن یکی از اون مدل‌هایی هست که برای دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن خیلی مناسبه. این لوسترها معمولاً با خطوط صاف و طراحی‌های ساده و شیک عرضه می‌شن. از متریال‌های جدید مثل فلز، شیشه و حتی مواد نئونی توی ساخت این لوسترها استفاده می‌شه و به فضای خونه یه حس خنک و مدرن می‌دن. اگه خونه‌ات یه دکوراسیون مدرن داره و دنبال یه لوستر ساده ولی شیک هستی، مدل‌های مدرن می‌تونن انتخاب خوبی باشن. این لوسترها به خاطر طراحی مینیمالشون، هم توی فضاهای بزرگ و هم توی فضاهای کوچیک قابل استفاده هستن.

لوستر کلاسیک پذیرایی

***

لوستر نئوکلاسیک جدید

***

لوستر نئوکلاسیک چوبی

 

اگه اهل طراحی‌های خاص و متفاوت هستی، لوستر نئونی می‌تونه یه انتخاب خفن باشه. این لوسترها با استفاده از لامپ‌های نئونی و طرح‌های خلاقانه به فضا یه حس هنری و متفاوت می‌دن. معمولاً این لوسترها با رنگ‌های جذاب مثل آبی، صورتی یا سبز طراحی می‌شن و به راحتی می‌تونن فضای نشیمن یا حتی اتاق خواب رو زنده کنن. اگه دلت می‌خواد یه حس خلاقیت و هنر به خونت بیاری، حتماً به فکر یه لوستر نئونی باش. این مدل‌ها به خصوص برای اتاق‌هایی که دوست داری حس خلاقیت و انرژی بیشتری داشته باشن، خیلی مناسبه.

 

لوستر مدرن

***

لوستر نئونی

***

لوستر دیواری نئوکلاسیک

 

لوستر کلاسیک همیشه یه انتخاب خاص و پرطرفداره. این مدل لوسترها با طراحی‌های پیچیده و لوکس، به خونه‌ات یه حس اشرافی و باکلاس می‌دن. معمولاً لوسترهای کلاسیک با استفاده از کریستال‌ها، شیشه‌های رنگی و فلزات گران‌قیمت طراحی می‌شن و به دکوراسیون‌های سنتی یا کلاسیک یه حس شکوه و جلال اضافه می‌کنن. اگه خونه‌ات با دکوراسیون کلاسیک طراحی شده و دوست داری یه لوستر زیبا و شیک به فضا اضافه کنی، لوسترهای کلاسیک بهترین انتخاب برات هستن. این لوسترها به راحتی توی پذیرایی، سالن نشیمن یا حتی اتاق خواب استفاده می‌شن و فضایی دلپذیر و شیک ایجاد می‌کنن.

همچنین بخوانید:  عکس ۲۲ مدل دکور اتاق خواب رویایی | خواب رویایی در اتاق رویایی

 

لوستر خطی نئوکلاسیک

***

لوستر مناسب مبل فرانسوی

تاریخ انتشار: جمعه 6 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.