انواع پیرسینگ خاص و خفن دخترونه | ایده‌های جدید برای شما + تصاویر

 

پیرسینگ خاص

پیرسینگ نگینی گوش مردانه

 

پیرسینگ خاص یکی از اون اکسسوری‌هاییه که وقتی استفاده می‌کنی، همه نگاه‌ها رو به سمتت می‌کشونه. شاید به نظرت بیاد که پیرسینگ فقط یه جواهر کوچیکه که به گوش یا بدن وصل می‌شه، ولی واقعاً اینطوری نیست. پیرسینگ می‌تونه بهت یه هویت و سبک خاص بده و نشون بده که چقدر به جزئیات و استایل خودت اهمیت می‌دی. حالا چه دختری باشی که دنبال یه پیرسینگ گوش دخترانه خفن بگردی، چه پسری که بخوای با یه پیرسینگ گوش مردونه جذاب و متفاوت به نظر بیای، این اکسسوری همیشه یه راه برای بیان سبک شخصیته.

 

پیرسینگ گوش دخترانه خفن

***

گوشواره پیرسینگ حلقه ای

***

حلقه گوش مردانه

 

اگه دختری هستی که دنبال یه استایل شیک و متفاوت می‌گردی، پیرسینگ گوش دخترانه خفن همون چیزیه که بهش نیاز داری. این نوع پیرسینگ‌ها انواع مختلفی دارن، از پیرسینگ‌های حلقه‌ای گرفته تا پیرسینگ‌های نگین‌دار. هر کدوم از اینا می‌تونن گوش تو رو به یه بوم هنری تبدیل کنن. مثلاً اگه چندتا سوراخ روی گوش داشته باشی، می‌تونی از پیرسینگ‌های مختلف استفاده کنی و با ترکیبشون یه ظاهر شیک و جذاب بسازی. این نوع پیرسینگ‌ها مخصوصاً برای دخترایی که دوست دارن همیشه متفاوت و خاص به نظر بیان، عالیه.

 

پیرسینگ گوش مردانه

***

پیرسینگ گوش ساده

***

انواع پیرسینگ گوش

 

پیرسینگ حلقه‌ای گوش یکی از محبوب‌ترین انواع پیرسینگ‌هاست که هم برای مردا و هم برای زنا مناسب هست. این نوع پیرسینگ به خاطر سادگی و شیکی که داره، خیلی راحت با هر نوع استایلی ست می‌شه. فرق نمی‌کنه که تیپ کژوال داشته باشی یا یه استایل رسمی، پیرسینگ حلقه‌ای گوش همیشه بهت یه جذابیت خاص می‌ده. اگه به فکر این هستی که پیرسینگ جدیدی بزنی و دنبال یه چیزی هستی که هم ساده باشه و هم خفن به نظر بیاد، پیرسینگ حلقه‌ای قطعاً انتخاب خوبیه. حتی می‌تونی از مدل‌های نگین‌دارش استفاده کنی که یه درخشندگی خاص به گوشت بده.

همچنین بخوانید:  مدل‌های جدید ساعت نقره زنانه که باید بشناسی + گالری تصاویر

پیرسینگ گوش مردانه همیشه یه نماد از جسارت و متفاوت بودن بوده. خیلی از مردا با زدن یه پیرسینگ ساده و شیک روی گوششون، به استایل خودشون یه وجهه خاص می‌دن. مدل‌های مختلفی برای پیرسینگ گوش مردونه وجود داره؛ از حلقه‌های ساده گرفته تا پیرسینگ‌های نگین‌دار و طرح‌دار. هر کدوم از این مدل‌ها می‌تونن به استایل روزمره یا رسمی مردونه یه تغییر جذاب بدن. اگه دنبال یه استایل خفن و مردونه هستی، پیرسینگ گوش مردانه می‌تونه یه انتخاب جذاب باشه که قطعاً توجه‌ها رو به خودت جلب می‌کنه.

 

پیرسینگ حلقه ای گوش

***

پیرسینگ حلقه ای بینی

***

فروشگاه پیرسینگ تهران

 

اگه دوست داری پیرسینگت بیشتر از یه تکه فلز ساده باشه، پیرسینگ گوش نگین‌دار می‌تونه همون چیزی باشه که به دنبالش هستی. این مدل پیرسینگ با نگین‌های کوچیک و درخشانش، به گوش شما یه جلوه متفاوت و شیک می‌ده. از پیرسینگ‌های نگین‌دار ساده تا مدل‌های حلقه‌ای با نگین‌های رنگی، همه مدل‌ها می‌تونن به گوش شما یه جذابیت خاص بدن. مخصوصاً اگه توی یه مهمونی یا قرار خاص باشی، این پیرسینگ‌ها به راحتی استایل شما رو به سطح بعدی می‌برن.

حالا که درباره انواع پیرسینگ گفتیم، یه نکته مهم هم درباره مراقبت‌های بعد از زدن پیرسینگ بگم. خیلی مهمه که بعد از زدن پیرسینگ، مراقبت‌های لازم رو انجام بدی تا از عفونت و مشکلات احتمالی جلوگیری کنی. استفاده از محلول‌های ضدعفونی و شستن روزانه محل پیرسینگ می‌تونه به بهبود سریع‌تر کمک کنه. همچنین باید مراقب باشی که پیرسینگت با لباس یا وسایل دیگه گیر نکنه، چون ممکنه باعث تحریک یا زخم بشه. پس اگه تصمیم گرفتی پیرسینگ بزنی، یادت نره که این مراقبت‌ها رو جدی بگیری.

همچنین بخوانید:  مدل ساعت های ظریف زنانه؛ با این ساعت های شیک و ظریف استایلتو خاص کن

 

پیرسینگ حلقه ای گوش نگین دار

***

پیرسینگ گوش دیجی کالا

***

پیرسینگ گوش مردانه

 

یه چیز جالب درباره پیرسینگ اینه که می‌تونی اونو به راحتی با استایل روزمره‌ات ترکیب کنی. پیرسینگ‌ها مخصوصاً پیرسینگ حلقه‌ای گوش نگین‌دار، بهت این امکان رو می‌دن که حتی با تیپ‌های ساده هم شیک به نظر بیای. اگه دوست داری همیشه یه استایل متفاوت داشته باشی، می‌تونی از چند مدل پیرسینگ همزمان استفاده کنی. مثلاً یه پیرسینگ حلقه‌ای گوش توی یه گوش و یه پیرسینگ نگین‌دار توی گوش دیگه، می‌تونه به استایل روزمره‌ات یه حالت هنری و خاص بده. اینجوری همیشه تو جمع می‌درخشی و نشون می‌دی که به جزئیات استایلت خیلی اهمیت می‌دی.

 

پیرسینگ حلقه ای گوش

***

پیرسینگ گوش دخترانه خفن

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.