15 مدل پیاله شیشه ای شیک و جدید و تأثیر اون بر زیبایی چیدمان میز

 

پیاله شیشه ای

کاسه شیشه ای بزرگ

 

پیاله شیشه‌ای یکی از اون وسایل‌هایی هست که شاید توی نگاه اول خیلی به چشم نیاد، ولی وقتی ازش استفاده می‌کنی، می‌فهمی که چقدر توی زندگی روزمره مفیده. از خوردن یه کاسه سوپ گرم و دلچسب گرفته تا سرو کردن دسرهای خوشمزه و رنگارنگ، پیاله شیشه‌ای همیشه پای ثابته. فرقی نمی‌کنه که پیاله شیشه‌ای بزرگ باشه یا کوچیک، شفاف باشه یا رنگی، این ظروف می‌تونن توی هر شرایطی هم کارایی داشته باشن، هم ظاهر شیک و تمیز به میز شما بدن.

کاسه شیشه‌ای درب دار یکی از کاربردی‌ترین ظرف‌هایی هست که توی آشپزخونه می‌تونی داشته باشی. این کاسه‌ها برای نگهداری غذا توی یخچال خیلی مناسب هستن. چون درب دارن، خیالت از بابت اینکه غذا بو نمی‌گیره یا خشک نمی‌شه، راحته. همچنین وقتی که می‌خوای غذا رو جابه‌جا کنی، این درب‌ها از ریختن غذا جلوگیری می‌کنن. تازه شفاف بودن شیشه هم بهت این امکان رو می‌ده که بدون باز کردن درب، محتوای داخل کاسه رو ببینی و این خودش کلی وقتت رو می‌گیره.

پیاله شیشه ای کوچک

***

پیاله شیشه ای رنگی

***

کاسه شیشه ای بزرگ ایرانی

 

اگه از اون دسته آدم‌هایی هستی که دوست داری توی مهمونی‌هات همه چی شیک و برازنده باشه، قطعاً پیاله شیشه‌ای کوچک رو خیلی دوست خواهی داشت. این پیاله‌ها برای سرو دسرهای کوچولو، مثل بستنی، ژله یا حتی آجیل و خشکبار عالی هستن. نکته جذاب این پیاله‌ها اینه که چون شفاف هستن، می‌تونی رنگ‌های مختلف دسر رو ببینی و از تماشای اونها هم لذت ببری. مثلاً وقتی یه ژله رنگین‌کمان توی پیاله شیشه‌ای کوچک سرو می‌کنی، به مهمونا یه حس خوب و خوشایند میدی. این ظروف هم راحت قابل شستشو هستن و هم جای کمی توی کابینت می‌گیرن.

همچنین بخوانید:  اکسسوری فانتزی منزل | ایده‌های جذاب برای تزئین آشپزخانه با وسایل مدرن

کاسه شیشه ای خیلی بزرگ

***

کاسه شیشه ای درب دار

***

کاسه شیشه ای بزرگ

 

کاسه شیشه‌ای بزرگ یه گزینه فوق‌العاده برای وقتی که قراره یه غذای حجیم یا سالاد خوشمزه سرو کنی. این کاسه‌ها خیلی کاربردی هستن و می‌تونی ازشون برای هر جور غذایی استفاده کنی. مثلا وقتی قراره سالاد شیرازی یا سالاد فصل درست کنی، یه کاسه شیشه‌ای بزرگ خیلی به کارت میاد. علاوه بر این، چون این کاسه‌ها شفاف هستن، می‌تونی لایه‌های مختلف غذا رو ببینی و این خودش یه جور هنره! تازه شستن این کاسه‌ها هم راحته و خیلی زود برق می‌افته.

پیاله‌های شیشه‌ای همون‌طور که گفتیم، خیلی به سفره شما جلوه می‌دن. مخصوصاً اگه بخوای میز یا سفره‌ای بچینی که توش همه چی با هم هماهنگ باشه. این پیاله‌ها از اون دسته وسایلی هستن که هم کاربردی هستن و هم به دکوراسیون و چیدمان میز شما یه حس تمیزی و نظم می‌دن. مهم نیست چی توشون بریزی، از دسر گرفته تا سالاد، این ظروف همیشه شیک و برازنده هستن و با هر تم و رنگی که بخوای، همخوانی دارن.

 

کاسه شیشه ای کوچک

***

پیاله شیشه ای رنگی

***

کاسه شیشه ای بزرگ ایرانی

 

پیاله‌های شیشه‌ای رنگی یه انتخاب شاد و جذاب برای سفره‌هات هستن. این پیاله‌ها علاوه بر اینکه کارایی دارن، یه حس متفاوت و رنگارنگ به میز شما می‌دن. مخصوصاً اگه از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کنی، مثلاً پیاله‌های قرمز، سبز یا آبی، اینطوری هم چشم‌نواز هستن و هم می‌تونی به مهمون‌هات نشون بدی که سلیقه‌ات چقدر خاصه! این پیاله‌ها رو می‌تونی برای سرو انواع خوراکی‌های رنگی مثل ژله، میوه‌های خرد شده یا حتی آجیل استفاده کنی.

 

قیمت پیاله شیشه ای کاوه

***

کاسه شیشه ای طرح دار

***

قیمت پیاله ماست خوری شیشه ای

 

وقتی صحبت از کاسه‌های شیشه‌ای بزرگ ایرانی می‌شه، یه حس نوستالژی به ذهن آدم میاد. این کاسه‌ها خیلی وقت‌ها توی آشپزخونه مادربزرگ‌ها پیدا می‌شد و همیشه توشون غذاهای خوشمزه سرو می‌شد. از دیزی گرفته تا سالاد الویه، این کاسه‌ها همیشه روی سفره بودن. کاسه‌های شیشه‌ای بزرگ ایرانی خیلی مقاوم و باکیفیت هستن و می‌تونن سال‌های سال برات کار کنن. یکی دیگه از ویژگی‌های این کاسه‌ها اینه که معمولاً طراحی‌های سنتی و زیبایی دارن که سفره رو خیلی زیباتر می‌کنه.

همچنین بخوانید:  زیر لیوانی فانتزی | بهترین زیر لیوانی‌های فانتزی برای دکوراسیون میز

کاسه شیشه‌ای خیلی بزرگ یه گزینه عالی برای وقتی که مهمون‌های زیادی داری یا قراره یه غذای بزرگ درست کنی. این کاسه‌ها ظرفیت بالایی دارن و می‌تونی توشون انواع غذاهای حجیم مثل خورشت، آش یا حتی سوپ سرو کنی. وقتی این کاسه‌ها روی میز قرار می‌گیرن، خودشون به تنهایی یه جلوه خاص به میز میدن. علاوه بر این، چون شیشه‌ای هستن، می‌تونی ببینی که غذا چطوری توی کاسه سرو شده و این خودش لذت خوردن غذا رو دوچندان می‌کنه.

قیمت کاسه آبگوشت خوری بلور کاوه

***

قیمت کاسه ماست خوری کاوه

تاریخ انتشار: پنج شنبه 5 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.