ترکیب کت جین کوتاه روی مانتو استایلی متفاوت برای پاییز

 

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه روی مانتو

 

وقتی حرف از کت جین کوتاه می‌شه، همه یاد یه لباس ساده، شیک و همه‌کاره می‌افتن که می‌تونی تو هر فصل و هر موقعیتی ازش استفاده کنی. کت‌های جین کوتاه به خاطر راحتی و انعطاف‌پذیری‌شون همیشه جزو آیتم‌های محبوب کمد لباس همه ما بودن. اگه دوست داری یه استایل اسپرت ولی در عین حال شیک داشته باشی، کت جین کوتاه یه انتخاب عالیه. این کت‌ها با انواع لباس‌ها ست می‌شن و تو می‌تونی اونا رو با شلوار جین، دامن، یا حتی روی مانتو بپوشی.

 

کت جین کوتاه دخترانه

***

کت جین کوتاه ذغالی

***

کت لی کوتاه را با چی بپوشیم

 

یکی از استایل‌هایی که این روزا خیلی مد شده، پوشیدن کت جین کوتاه روی مانتو هست. این ترکیب هم یه تیپ جدید و مدرن می‌سازه و هم بهت اجازه می‌ده که یه استایل چند لایه و جذاب داشته باشی. مانتوهایی که معمولاً زیر کت جین پوشیده می‌شن بهتره سبک و کمی نازک باشن تا کت جین خودش رو بهتر نشون بده و توی این ترکیب لایه‌ها به خوبی با هم هماهنگ بشن. این مدل پوشیدن بیشتر برای پاییز و بهار که هوا کمی خنک‌تره مناسبه و می‌تونه یه تیپ خیابونی شیک برات بسازه.

این ترکیب برای کسایی که دوست دارن تو استایلشون تنوع بدن و از یه آیتم جین استفاده کنن ولی همچنان حجاب کامل داشته باشن، عالیه. علاوه بر این، کت جین روی مانتو خیلی راحت با کفش‌های اسپرت، بوت‌ها یا حتی صندل‌ها ست می‌شه و می‌تونی یه استایل کاملاً متفاوت برای خودت بسازی.

 

کت جین کوتاه مشکی

***

کت لی دخترانه کوتاه اسپرت

***

کت لی دخترانه کوتاه مشکی

 

اگه دنبال یه استایل اسپرت و پرانرژی هستی، کت جین کوتاه دخترانه بهترین انتخابه. این کت‌ها با طراحی سبک و کوتاهشون، به راحتی تو روزهای گرم‌تر سال هم قابل پوشیدن هستن. می‌تونی اون‌ها رو با شلوارک یا دامن کوتاه ست کنی و یه تیپ خیلی جذاب و راحت برای روزهای تابستونی داشته باشی.

همچنین بخوانید:  مدل لباس خانگی سایز بزرگ؛ بهترین و متنوع ترین لباس های راحتی

کت جین کوتاه دخترانه برای دانشگاه، مهمونی‌های دوستانه، یا حتی پیاده‌روی‌های روزمره خیلی مناسبه. به خصوص اگه با یه کفش اسپرت یا کتونی همراه بشه، می‌تونی استایلت رو کامل کنی و در عین حال خیلی راحت و خنک بمونی. همچنین این مدل کت‌ها به راحتی با انواع شلوارهای جین یا حتی پارچه‌ای ست می‌شن و می‌تونی اونا رو تو موقعیت‌های مختلف استفاده کنی.

 

کت جین مردانه

***

استایل با کت جین کوتاه در ایران

***

استایل با کت جین کوتاه در ایران

 

کت جین کوتاه ذغالی یه مدل خاص و جذابه که به خاطر رنگ تیره و خنثی‌ای که داره، به راحتی با هر لباسی ست می‌شه. رنگ ذغالی یکی از رنگ‌هاییه که هم کلاسیکه و هم مدرن، یعنی هم می‌تونی تو یه مهمونی دوستانه ازش استفاده کنی و هم تو یه تیپ رسمی‌تر. این کت‌ها به خاطر رنگ خنثی‌شون با انواع شلوارهای رنگی یا حتی شلوارهای جین ست می‌شن و یه استایل شیک و متفاوت برات می‌سازن.

اگه به دنبال یه کت جین با رنگی خاص و متفاوت هستی که هم ساده باشه و هم بتونی تو هر موقعیتی ازش استفاده کنی، کت جین ذغالی قطعاً گزینه مناسبیه. همچنین، این کت‌ها معمولاً توی فصل پاییز و زمستون خیلی پرکاربردن چون رنگ تیره‌شون خیلی مناسب این فصله و به راحتی با بوت‌ها و کفش‌های پاییزی ست می‌شه.

کت لی با شلوار مام استایل

***

استایل با کت جین ذغالی

***

کت جین کوتاه دخترانه

 

یکی از سوال‌های همیشگی درباره کت‌های لی اینه که کت لی کوتاه را با چی بپوشیم؟ خوب، جواب خیلی ساده‌ست! کت‌های لی کوتاه یکی از آیتم‌های همه‌کاره‌ان که می‌تونن با انواع لباس‌ها ست بشن. اگه دنبال یه تیپ اسپرت هستی، می‌تونی کت لی کوتاهت رو با یه شلوار جین تنگ و یه جفت کتونی سفید بپوشی. این ترکیب همیشه جواب می‌ده و یه تیپ ساده ولی شیک رو برات می‌سازه.

همچنین بخوانید:  نحوه انتخاب طرح شلوار جین بر اساس تیپ بدنی؛ پوشاک مناسب برای فرم بدنی سیبی

برای مهمونی‌های دوستانه یا قرارهای غیررسمی هم می‌تونی کت لی کوتاه رو با یه دامن کوتاه یا شلوار پارچه‌ای ست کنی. اضافه کردن یه تاپ یا بلوز ساده به این ترکیب می‌تونه تیپت رو کامل کنه. حتی تو روزهای سردتر سال، می‌تونی کت لی کوتاهت رو با یه پلیور یا سویشرت زیرش ست کنی و یه استایل لایه‌لایه و گرم داشته باشی.

 

کت جین با شلوار بگ

***

کت لی دخترانه مجلسی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.