صندلی راک ریلکسی | آرامش واقعی برای استراحت بعد از یک روز طولانی

 

صندلی راک

صندلی راک راحتی

 

صندلی راک یکی از اون وسایلیه که وقتی به خونه اضافه می‌کنی، یه حس آرامش و راحتی بی‌نظیر با خودش میاره. وقتی روی صندلی راک می‌شینی و با حرکات نرم و آرامش‌بخشش جلو عقب می‌ری، حس می‌کنی که تموم استرست داره از بین میره. این صندلی‌ها از قدیم تا حالا طرفدارای خودشونو داشتن، از مادربزرگایی که باهاش تو ایوون می‌نشستن و قلاب‌بافی می‌کردن تا آدمای امروزی که با یه کتاب خوب یا یه فنجون قهوه روی این صندلی راحتی استراحت می‌کنن. صندلی راک به دلیل طراحی خاصش به شما اجازه میده که به آرومی تکون بخوری و همین حرکت باعث میشه که به آرامش و تمرکز بیشتری برسی.

 

قیمت صندلی راک دست دوم

***

قیمت صندلی راک ریلکسی

***

صندلی راک دونفره

 

حالا اگه دنبال یه چیزی فراتر از راحتی هستی، باید حتما صندلی راک راحتی رو امتحان کنی. این مدل صندلی‌ها نه تنها همون حرکت نرم و آرام‌بخش رو دارن، بلکه با طراحی ارگونومیک و نرمی بیشترشون، تجربه یه نشستن خیلی راحت‌تر رو برات فراهم می‌کنن. از روکش‌های نرم و بالشتک‌های بزرگ و راحت گرفته تا دسته‌های پهن که بهت اجازه میده کتابت رو بذاری، همه چیز توی این صندلی‌ها برای راحتی بیشتر طراحی شده. می‌تونی یه جای خوب واسه این صندلی تو خونه‌ت پیدا کنی، مثل گوشه‌ای از اتاق نشیمن یا کنار پنجره‌ای که نور خوبی داره، و هر وقت خواستی، ازش لذت ببری.

 

صندلی راک مبلی

***

صندلی راک جدید

***

صندلی راک دخترانه

 

اما اگه قصد داری یه صندلی راک بگیری ولی نمی‌خوای خیلی هزینه کنی، گزینه‌ی قیمت صندلی راک دست دوم می‌تونه برات مناسب باشه. خیلی وقت‌ها می‌تونی یه صندلی دست دوم با قیمت مناسب و کیفیت خوب پیدا کنی. مخصوصاً اگه عاشق سبک‌های وینتیج و قدیمی هستی، صندلی‌های راک دست دوم می‌تونن گزینه‌های خوبی باشن، چون خیلی از مدل‌های قدیمی کیفیت و دوام خیلی بالایی دارن. فقط باید دقت کنی که وقتی دست دوم می‌خری، صندلی سالم و بدون خرابی باشه. یه نگاه به پایه‌ها، چوب و قسمت‌های متحرکش بنداز تا مطمئن شی که خوب کار می‌کنه.

همچنین بخوانید:  مدل تزیین درخت کریسمس؛ تزیین های ساده و دوست داشتنی درخت کریسمس

 

قیمت صندلی راک دست دوم

***

***

قیمت صندلی راک دست دوم دیوار

***

صندلی راک دونفره

 

قیمت صندلی راک ریلکسی نسبت به مدل‌های معمولی یه مقدار بالاتره، ولی اگه دنبال نهایت راحتی هستی، ارزششو داره. صندلی‌های ریلکسی معمولاً طراحی مدرن‌تری دارن و با بالشتک‌های نرم و قابلیت تنظیم پشتی، بهت اجازه می‌دن که دقیقاً توی بهترین حالت برای استراحت بشینی. بعضی از این صندلی‌ها حتی امکاناتی مثل ماساژور یا گرم‌کن هم دارن که اونا رو برای استراحت و ریلکس کردن بعد از یه روز طولانی عالی می‌کنه. قیمتشون بسته به برند و امکاناتی که دارن، متغیره، ولی یه سرمایه‌گذاری خوب برای آرامش خودته.

اگه دنبال یه گزینه جذاب‌تر و متفاوت‌تر هستی، صندلی راک دونفره یه انتخاب جالب و خاصه. این مدل صندلی‌ها به تو و کسی که دوست داری اجازه می‌ده که کنار هم بشینید و با همدیگه تو یه حرکت نرم و هماهنگ تاب بخورید. این صندلی‌ها به طور خاص برای زوج‌ها یا حتی خانواده‌هایی که بچه کوچیک دارن، خیلی مناسبن. تصور کن تو یه عصر پاییزی، کنار هم تو ایوون خونت نشستی و دارید با همدیگه گپ می‌زنید یا حتی بچه‌تون رو تو بغل گرفتید و دارید آروم تکونش می‌دید. صندلی‌های راک دونفره یه حس صمیمیت و نزدیکی رو به فضای خونتون اضافه می‌کنن.

 

صندلی راک جدید

***

قیمت صندلی راک ریلکسی

***

صندلی راک راحتی

 

یه مدل دیگه که خیلی پرطرفداره، صندلی راک مبلی هست. این صندلی‌ها شبیه مبل‌های راحتی هستن ولی با قابلیت تکون خوردن به جلو و عقب. صندلی راک مبلی به دلیل نرمی و راحتی بیشتری که داره، برای نشستن طولانی‌مدت خیلی مناسبه. اگه دلت یه صندلی راحت می‌خواد که هم مثل مبل نرمه و هم مثل راک تکون می‌خوره، حتماً باید به فکر خرید یه صندلی راک مبلی باشی. این صندلی‌ها به خاطر طراحی راحت و نرمی‌شون، می‌تونن بهترین انتخاب برای استراحت یا تماشای تلویزیون باشن.

همچنین بخوانید:  مدل تابلو فرش؛ یک دکوری بسیار اصیل برای تزیین خانه های ایرانی

صندلی راک جدید امروزی معمولاً با طراحی‌های مدرن و خاص عرضه می‌شه که خیلی خوب با دکوراسیون‌های امروزی هماهنگ می‌شه. این صندلی‌ها می‌تونن از چوب، فلز یا حتی ترکیبی از این دو ساخته شده باشن و به خاطر طراحی‌های خاص و مینیمالی که دارن، توی هر خونه‌ای جای می‌گیرن. اگه دکوراسیون مدرن و مینیمال دوست داری، حتماً به فکر یه صندلی راک جدید باش. این صندلی‌ها به راحتی با مبلمان و دکوراسیون خونه ست می‌شن و یه حس تازه و جذاب به فضای خونت می‌دن.

 

قیمت صندلی راک دست دوم

***

صندلی راک دونفره

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.