ایده دسته گل عروس | مدل های دسته گل عروس اروپایی که ترند اینستاگرام شدن

 

ایده دسته گل عروس

دسته گل عروس لاکچری

 

ایده دسته گل عروس همیشه یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی بوده. هر عروسی دوست داره دسته گلش خاص و منحصر به فرد باشه تا توی روز بزرگش بدرخشه. یه دسته گل شیک و جذاب می‌تونه استایل عروس رو کامل کنه و باعث بشه که همه چشم‌ها به سمتش جلب بشن. از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا مدل‌های لاکچری و مدرن، انتخاب یه دسته گل مناسب می‌تونه به شدت روی زیبایی کلی مراسم تاثیر بذاره. دسته گل عروس فقط یه دسته گل نیست، بلکه نمادی از عشق، زندگی و شروعی جدیده.

دسته گل عروس لاکچری این روزا خیلی پرطرفداره. اگه دوست داری روز عروسیت با یه استایل شیک و لوکس تو یاد همه بمونی، حتما به فکر انتخاب یه دسته گل لاکچری باش. این دسته گل‌ها معمولا با گل‌های خاص و کمیاب مثل ارکیده، گل صدتومنی، یا حتی ترکیبی از رزهای مشکی و سفید ساخته می‌شن. ترکیب این گل‌ها با شاخ و برگ‌های خاص و یا حتی تزئینات کریستالی می‌تونه یه جلوه فوق‌العاده به دسته گل بده. یه دسته گل لاکچری نه تنها استایل عروس رو خاص می‌کنه، بلکه تموم فضای عروسی رو هم لوکس‌تر نشون می‌ده.

 

زیباترین دسته گل عروس جهان

***

دسته گل عروس با گل عروس

***

دسته گل عروس اروپایی در اینستاگرام

 

از بین تمام دسته گل‌هایی که تا حالا دیدی، حتما سوال پیش اومده که زیباترین دسته گل عروس جهان چیه؟ زیباترین دسته گل‌ها از نظر هرکس متفاوته، اما یه دسته گل که بتونه با گل‌های طبیعی، رنگ‌های ملایم و طراحی هنری توجه همه رو جلب کنه، می‌تونه به عنوان زیباترین شناخته بشه. تصور کن یه دسته گل که با گل‌های سفید خالص، برگ‌های سبز طبیعی و تزئینات ظریف کریستالی طراحی شده، یا شاید یه دسته گل با رنگ‌های پاستلی که حال و هوای لطیف و رومانتیک به همراه داره. این نوع دسته گل‌ها نه تنها در عکس‌های عروسی خارق‌العاده به نظر می‌رسن، بلکه برای همیشه تو ذهن مهمونا می‌مونن.

همچنین بخوانید:  مدل چوب لباسی شیک؛ وسیله ای کاربردی و ساده برای خانه

 

لاکچری دسته گل عروس اروپایی

***

دسته گل عروس سفید

***

زیباترین دسته گل عروس جهان

 

حالا یه انتخاب دیگه که خیلی جذابه، دسته گل عروس با گل عروس هست. گل عروس (گچ‌دوست) یکی از ظریف‌ترین و خوشگل‌ترین گل‌های دکوری هست که معمولا تو دسته گل‌های عروسی خیلی دیده می‌شه. این گل‌های سفید ریز و زیبا به خوبی می‌تونن توی دسته گل عروس با گل‌های بزرگ‌تر مثل رز یا لاله ترکیب بشن و یه جلوه خاص و شیک به دسته گل بدن. این ترکیب نه تنها سبک و ساده به نظر می‌رسه، بلکه حس طبیعی و نرم به استایل عروس می‌ده. اگه دوست داری یه دسته گل ساده ولی چشمگیر داشته باشی، این انتخاب خیلی مناسبه.

اگه به دنبال یه دسته گل خاص و مدرن هستی، دسته گل عروس اروپایی بهترین انتخابه. این دسته گل‌ها معمولا با طراحی‌های خاص و منحصر به فردشون شناخته می‌شن. ترکیب گل‌های بزرگ و پرشکوه مثل صدتومنی، ارکیده یا گل‌های فصلی در این مدل‌ها به چشم می‌خوره. عروسای اروپایی خیلی از این دسته گل‌ها تو مراسم خودشون استفاده می‌کنن، چرا که هم با سبک کلاسیک هماهنگ هستن و هم یه حس مدرن و شیک به استایلشون می‌دن. اگه تو اینستاگرام هم بگردی، حتما دسته گلای زیادی با همین سبک می‌بینی که حسابی ترند شدن.

 

دسته گل عروس اروپایی در اینستاگرام

***

دسته گل عروس با گل عروس

***

لاکچری دسته گل عروس اروپایی

 

وقتی از لاکچری بودن دسته گل عروس اروپایی حرف می‌زنیم، یعنی یه ترکیب هنری از بهترین و زیباترین گل‌ها با طراحی‌های خاص و بی‌نقص. این دسته گل‌ها معمولا خیلی بزرگ و پرجزئیات هستن و از گل‌های کمیاب و خاصی مثل رزهای قرمز تیره یا صدتومنی‌های صورتی پررنگ استفاده می‌شه. برگ‌های زیتونی یا حتی تزئینات طلایی و نقره‌ای به این دسته گل‌ها یه جلوه خاص و لاکچری می‌ده. عروسی با چنین دسته گلی نه تنها خودش حس لاکچری بودن می‌گیره، بلکه کل فضای عروسی هم به یه سطح بالاتر از زیبایی و شکوه می‌رسه.

همچنین بخوانید:  عکس‌های جذاب لوازم تحریر مدرسه | لوازم رنگارنگ و پر از خلاقیت و ایده

 

دسته گل عروس جدید

***

دسته گل عروس سفید

***

دسته گل عروس لاکچری

 

برای اونایی که دنبال یه حس کلاسیک و خالص هستن، دسته گل عروس سفید بهترین انتخابه. این مدل دسته گل معمولا از رزهای سفید، گل‌های لیلیوم یا حتی ارکیده‌های سفید ساخته می‌شه. سفید همیشه نماد پاکی و عشق ابدی بوده و تو عروسی‌ها خیلی پرطرفداره. یه دسته گل سفید می‌تونه با استایل کلاسیک، مدرن یا حتی وینتیج هماهنگ باشه. این مدل دسته گل وقتی با لباس عروس سفید ترکیب بشه، یه استایل خیره‌کننده و رویایی به عروس می‌ده. از طرفی، این دسته گل‌ها معمولا ساده ولی فوق‌العاده شیک و باکلاس به نظر می‌رسن.

حالا که با این ایده‌ها آشنا شدی، وقتشه که بر اساس سلیقه خودت یا تم مراسم عروسیت، یه دسته گل انتخاب کنی. یادت باشه که دسته گل عروسی فقط یه بخش دکوری نیست، بلکه یه نماد از عشق، زندگی و شروعی جدیده. پس بهتره دقت زیادی تو انتخابش داشته باشی و یه دسته گلی انتخاب کنی که هم بهت میاد و هم تو عکس‌ها تا سال‌های سال قشنگ دیده بشه.

 

دسته گل عروس اروپایی

***

دسته گل عروس ارکیده

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.