با این 15 مدل آویز گلدان به دکوراسیون خونه حس زنده‌تری بدیم

 

آویز گلدان

آویز گلدان ساده

 

آویز گلدان یکی از اون وسایلیه که خیلی به دکور خونه و حتی بالکن یا حیاط جذابیت می‌ده. با استفاده از آویز گلدان، می‌تونی گلدون‌های قشنگت رو به شکل‌های مختلف توی فضاهای مختلف خونه قرار بدی و یه حس سبز و تازه به محیط بیاری. وقتی گلدون‌هارو آویزون می‌کنی، نه تنها از فضای خالی دیوارها و سقف استفاده می‌کنی، بلکه یه حس طبیعت‌گرا به محیط می‌دی که مخصوصاً توی خونه‌های آپارتمانی امروزی خیلی لازمه. آویز گلدان می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه، از جنس‌های ساده و کاربردی تا مدل‌های شیک و دکوراتیو، همه‌ش بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیونت داره.

آویز گلدان ساده یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای افرادیه که دنبال یه مدل شیک و بی‌دردسر هستن. این نوع آویزها معمولاً طراحی‌های مینیمال دارن و بیشتر روی کاربرد تمرکز دارن تا تزئینات اضافی. مثلاً یه آویز ساده می‌تونه از طناب‌های محکم ساخته بشه که گلدون‌ها رو به خوبی نگه داره و در عین حال جلوه‌ای خاص و زیبا به گلدون‌ها بده. آویزهای ساده بیشتر به درد کسایی می‌خوره که دوست دارن تمرکز روی زیبایی طبیعی گیاه و گلدون باشه و خود آویز توجه رو به خودش جلب نکنه. این مدل آویزها معمولاً خیلی مقرون‌به‌صرفه هستن و برای فضاهای کوچیک و بزرگ مناسبن.

 

آویز گلدان مکرومه

***

گلدان آویز سقفی

***

آویز گلدان پلاستیکی

 

حالا اگه به یه چیزی بیشتر از سادگی علاقه‌داری، آویز گلدان مکرومه یه گزینه خیلی جذابه. این آویزها که با هنر دست بافته می‌شن، به دکوراسیون خونت یه حس هنری و دستی می‌دن. مکرومه یه تکنیک بافت قدیمیه که این روزا دوباره مد شده و توی دکوراسیون داخلی خیلی طرفدار پیدا کرده. آویزهای مکرومه به خاطر طرح‌های پیچیده و هنری‌شون، بیشتر به درد فضاهای دکوراتیو و شیک می‌خورن و می‌تونن توی اتاق نشیمن، بالکن یا حتی اتاق خواب استفاده بشن. این مدل آویزها معمولاً از نخ‌های کنفی یا پنبه‌ای بافته می‌شن و هم ظاهر سنتی و هم مدرن دارن، بستگی به طرحشون داره.

همچنین بخوانید:  مدل میز کنار تخت؛ برای دیزاین محیط به بهترین شکل

 

آویز گلدان چوبی

***

آویز گلدان با کنف

***

آویز گلدان پلاستیکی

 

آویز گلدان این روزا حسابی تو خونه‌های مدرن و حتی سنتی جا باز کرده. با اضافه کردن یه آویز گلدان تو هر اتاق، هم فضای داخلی رو زیباتر می‌کنی و هم می‌تونی یه جای شیک واسه گلدونای مورد علاقت درست کنی. وقتی یه گلدون زیبا روی یه آویز قشنگ قرار می‌گیره، یه حس طراوت و زنده بودن به خونه اضافه می‌شه. این آویزا فقط یه وسیله ساده نیستن، بلکه یه المان دکوری جذاب و کاربردی هستن. از آویزای ساده گرفته تا مدل‌های پیچیده‌تر، هر کدوم یه جذابیت خاص دارن و می‌تونن به راحتی فضای خونه رو دگرگون کنن. تو می‌تونی این آویزها رو هر جا که دوست داری، از سقف، دیوار، یا حتی کنار پنجره آویزون کنی و از زیباییشون لذت ببری.

 

آویز گلدان با طناب

***

اویز گلدان در بالکن

***

آموزش آویز گلدان ساده

 

حالا اگه اهل سادگی و مینیمال هستی، باید به سراغ آویز گلدان ساده بری. این مدل آویزا بدون هیچ زرق و برقی طراحی می‌شن و دقیقا برای اونایی ساخته شدن که می‌خوان دکوراسیونشون ساده و شیک باشه. بیشتر وقتا این آویزا از جنس‌های مقاومی مثل فلز یا چوب ساخته می‌شن و چون طراحی ساده‌ای دارن، خیلی راحت می‌تونی اونا رو با هر فضایی ست کنی. این آویزا به خاطر سادگی‌شون، بیشتر تمرکز رو روی خود گلدون و گلای داخلش می‌ذارن و اجازه می‌دن زیبایی طبیعی گیاه بیشتر به چشم بیاد. پس اگه دنبال یه چیزی هستی که بدون شلوغ‌کاری، فضای خونه رو قشنگ کنه، حتما باید یه نگاهی به این مدل بندازی.

 

آویز گلدان با سیم

***

گلدان آویز سقفی

***

آویز گلدان پلاستیکی

 

یه گزینه جذاب دیگه که طرفدارای زیادی پیدا کرده، آویز گلدان مکرومه است. این آویزا با دست‌بافت‌های زیبا و خاص خودشون، حس و حال هنری و سنتی رو به خونه میارن. اگه دنبال یه حس گرم و طبیعی تو خونت هستی، حتما باید این آویزهای مکرومه رو امتحان کنی. این مدل‌ها معمولا از نخ‌های کنفی یا پنبه‌ای ساخته می‌شن و می‌تونن گلدونای کوچیک و بزرگ رو به راحتی نگه دارن. آویز مکرومه یه جورایی دست‌سازه و همین باعث می‌شه که هر مدلش یه حس منحصر به فرد و خاص داشته باشه. اگه دستت به ساخت این آویزا می‌رسه، می‌تونی خودت هم با نخ کنفی یا نخ پنبه‌ای دست به کار بشی و یه مدل مکرومه بسازی که واقعا به سلیقه خودت باشه. این کار یه حس خاص بهت می‌ده که هم دکوراسیون خونه‌ت رو زیباتر کردی و هم چیزی رو با دستای خودت خلق کردی.

همچنین بخوانید:  عینک آفتابی قهوه ای زنانه | مدل های بی نظیر برای استایل های شیک شما

 

آویز گلدان ساده

***

آموزش ساخت آویز گلدان با کنف

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.