۱۵مدل کفش پاشنه بلند مجلسی و جدید امسال + مدل پاشنه پهن

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه بچه گانه

چندین سال است که کفش های پاشنه بلند جایگاه خود را در صنعت مد به خوبی حفظ کرده اند. این کفش که اغلب برای شرکت در مجالس، مراسم ها و مناسبت های خاص مورد استفاده قرار میگیرد جزو جذاب ترین آیتم های مربوط به زنان است. این کفش ها باید با استایل متناسب با خود ست شوند و به طور کلی هر مدل کفش پاشنه بلندی استایل مربوط به خود را میطلبد. ما در این مطلب سعی داریم جدیدترین و شیکترین انواع مدل کفش پاشنه بلند را در اختیار شما قرار دهیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه شیک مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل کفش پاشنه بلند مجلسی نقره ای رنگ است. این کفش با دیزاین بند های شاین که از روی انگشتان تا ساق پا کشیده شده اند زیبایی خیره کننده ای دارد.

مدل کفش پاشنه بلند جدید

کفش پاشنه بلند مشکی رنگ با دیزاینی متفاوت به شکل قرارگیری مهره های نقره ای رنگ بر روی بند های کفش. طراحی این مدل با بند کمربندی بر روی مچ پا تکمیل شده.

مدل کفش پاشنه بلند راحتی

یک مدل کفش مجلسی دخترانه پاشنه بلند با لژ و پاشنه پهن که راه رفتن را برای شما ساده تر خواهد کرد. این کفش بسیار زیبا در دو رنگ مشکی و صورتی موجود است.

مدل کفش پاشنه بلند زنانه

کفشی فوق العاده شیک با رنگبندی خاص و جذاب آبی پاستیلی در کنار زرد. این کفش پاشنه بلند جلو باز همراه پاشنه نازک خود یک استایل شیک برای شما ایجاد خواهد کرد.

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

یک مدل کفش پاشنه بلند ساده و فوق العاده با کلاس با دیزاین کمربند در قسمت مچ پا. این کفش کرمی رنگ یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه است.

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه

عکس مربوط به یک مدل کفش کرمی رنگ با دیزاین بند های بر روی هم قرار گرفته و کمربند در اطراف مچ پا. این کفش برای خانم هایی با سلیقه ساده انتخاب مناسبی خواهد بود.

کفش پاشنه بلند مشکی دخترانه

یکی از خاص ترین و شیک ترین مدل های کفش پاشنه بلند مربوط به این تصویر است. کفش زنانه قرمز رنگ نوم تیز از جنس ورنی و براق. دیزاین شده با بند در اطراف مچ پا.

مدل کفش مجلسی پاشنه 3 سانتی

اگر به دنبال یک مدل کفش زنانه مجلسی ساده و در عین حال زیبا هستید این مدل پیشنهاد ما به شما است. کفش مجلسی زنانه توک تیز با پاشنه پهن به رنگ کرمی و سفید.

کفش پاشنه بلند مجلسی

این مدل برای افرادی که طرفدار استایل های خاص و منحصر به فرد هستند انتخاب عالی و مناسبی خواهد بود. کفش پاشنه بلند مشکی با دیزاین لژ پهن. این کفش دارای زیپ است و به همین دلیل پوشیدن آن بسیار ساده خواهد بود.

کفش پاشنه بلند مشکی جلو بسته

یکی از خیره کننده ترین مدل های کفش پاشنه بلند تهیه شده به رنگ کرمی با دیزاین زنجیر مانند بر روی قسمت رویی پا. انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش.

عکس کفش پاشنه بلند دخترانه جدید

یک کفش شیشه ای و پاشنه بلند مجلسی زنانه با دیزاین بند در قسمت مچ پا. این کفش بسیار جذاب یک انتخاب عالی برای استایل های باکلاس شما خواهد بود.

کفش پاشنه بلند عروس

کفش صورتی و دخترانه پاشنه بلند با دیزاین لژ پهن و سه عدد بند در اطراف مچ و ساق پا. طراحی شده به شکل نوک تیز و فوق العاده جذاب.

کفش پاشنه بلند مشکی ساده

پاشنه و لژ چوبی این کفش آن را به یک مدل خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده . دیزاین شده با بند های سیلیکونی مانند بر روی پا و در اطراف مچ.

 کفش پاشنه بلند پهن جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل کفش مجلسی زنانه نوک تیز ورنی دارای بند در قسمت مچ پا است. این کفش قرمز رنگ برای استفاده در استایل های مجلسی شما بسیار مناسب است.

همچنین بخوانید:  مدل صندل های مشکی زنانه؛ بهترین انتخاب برای خانم های شیک پوش + تصاویر
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.