استند دستمال | کاربردی‌ترین وسیله‌ای که نمی‌دونستین نیاز دارین + عکس

 

استند دستمال

جا دستمال توالت لیمون

 

استند دستمال یکی از اون وسایلیه که شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسه، اما توی خونه به شدت کاربردیه. معمولاً وقتی آشپزخونه یا سرویس بهداشتی رو تمیز و مرتب می‌خوایم، یکی از چیزایی که به چشم میاد و باید جاش مشخص باشه، دستماله. به همین خاطر، داشتن یه استند دستمال خوب، هم باعث مرتب شدن فضا می‌شه و هم دسترسی به دستمال رو راحت‌تر می‌کنه. مخصوصاً وقتی وسط کارای آشپزی هستی و دستات کثیفه، داشتن یه جای دستمال در دسترس خیلی کمک‌کننده‌س. استند دستمال باعث می‌شه دستمال همیشه تمیز بمونه و جای مشخصی داشته باشه.

 

جای دستمال توالت فانتزی

***

جا دستمال توالت چسبی

***

جا دستمال توالت

 

استند دستمال آشپزخانه یکی از اون وسیله‌هایی هست که توی آشپزخونه خیلی نیاز بهش حس می‌شه. چه دستمال رولی باشه و چه دستمال کاغذی ساده، این استندها به راحتی روی کابینت یا دیوار نصب می‌شن و دسترسی سریع به دستمال رو فراهم می‌کنن. طراحی‌های مختلفی از این استندها وجود داره، از مدل‌های ساده گرفته تا مدل‌های فانتزی که می‌تونه به دکوراسیون آشپزخونه هم جلوه‌ای متفاوت بده. توی آشپزخونه‌ای که همیشه دستمال‌ها جایی برای خودشون ندارن و مرتب توی گوشه و کنار پخش هستن، یه استند دستمال می‌تونه فضای مرتب‌تری به وجود بیاره. مهم‌تر از همه اینه که استند دستمال می‌تونه به‌راحتی تمیز بشه و همیشه دستمال تمیز و آماده مصرف داشته باشی.

جا دستمال توالت چسبی

***

جا دستمال توالت لیمون

***

جا دستمال توالت کیسه ای

 

جای دستمال رولی آشپزخانه هم یکی از مدل‌های محبوب و پرکاربرده. دستمال رولی به خاطر ضخامت و اندازه‌ش برای خیلی از کارای روزمره آشپزخونه استفاده می‌شه و داشتن یه استند مناسب برای این دستمال خیلی مهمه. معمولاً این استندها به شکلی طراحی می‌شن که به راحتی بتونی دستمال رو ازش خارج کنی و هر وقت نیاز داشتی، یه تیکه ازش ببری. این استندها می‌تونن روی دیوار نصب بشن یا روی کابینت قرار بگیرن و دستمال رولی رو همیشه در دسترس نگه دارن. بعضی از این مدل‌ها حتی به شکل فانتزی یا مدرن طراحی می‌شن و به دکوراسیون آشپزخونه جلوه خاصی می‌دن.

همچنین بخوانید:  مدل لوستر های لوکس خارجی؛ لوستر های سوپر لوکس اروپایی را اینجا ببینید

جا دستمال توالت چسبی

***

جای دستمال توالت فانتزی

***

جا دستمال توالت

 

استند دستمال توالت هم توی سرویس‌های بهداشتی خیلی کاربردیه. این استندها به شما کمک می‌کنن تا دستمال توالت همیشه در دسترس باشه و از آلودگی و خیسی دور بمونه. استندهای دستمال توالت معمولاً به دیوار نصب می‌شن و بسته به طراحی‌شون، می‌تونن به راحتی با دکوراسیون سرویس بهداشتی هماهنگ بشن. بعضی از این استندها به شکل ساده و کاربردی طراحی می‌شن و بعضی دیگه به شکل فانتزی و جذاب که می‌تونن حس و حال سرویس بهداشتی رو تغییر بدن. داشتن یه استند دستمال توالت نه تنها باعث نظم و ترتیب بیشتر می‌شه، بلکه دسترسی به دستمال رو هم خیلی راحت‌تر می‌کنه.

 

جا دستمال توالت کیسه ای

***

جا دستمال توالت لیمون

***

جای دستمال توالت پایه دار

 

جا دستمال توالت چسبی هم یه گزینه جذاب و کاربردیه. این مدل استندها معمولاً بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار و استفاده از ابزار نصب می‌شن و خیلی راحت می‌تونی اونا رو روی دیوار بچسبونی. جا دستمال توالت چسبی به خاطر نصب راحت و سریعش طرفدارای زیادی داره و مخصوصاً برای کسایی که نمی‌خوان به دیوارای خونه‌شون آسیب بزنن، انتخاب مناسبیه. این استندها معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می‌شن و به‌راحتی تمیز می‌شن. با استفاده از این نوع استند، دستمال توالت همیشه مرتب و در دسترسه و نیاز به هیج نگرانی از نصب پیچ و مهره نداری.

جا دستمال کاغذی رولی آشپزخانه یکی از اون وسیله‌هایی هست که شاید خیلی‌ها بهش توجه نکنن، اما وقتی بخوای مرتب و تمیز کار کنی، بهش نیاز پیدا می‌کنی. دستمال کاغذی رولی به خاطر ابعادش برای خیلی از کارای آشپزخونه مثل تمیز کردن سطوح، خشک کردن دست‌ها یا حتی پاک کردن لکه‌ها کاربرد داره. با داشتن یه جای دستمال کاغذی رولی می‌تونی همیشه به دستمال دسترسی سریع داشته باشی و از پخش شدن اون روی کابینت‌ها جلوگیری کنی. این مدل استندها به‌راحتی روی دیوار یا کابینت نصب می‌شن و حتی بعضی‌هاشون قابلیت چرخش دارن که استفاده از دستمال رو راحت‌تر می‌کنه.

همچنین بخوانید:  مدل عینک آفتابی زنانه جدید؛ بهترین انتخاب ها برای خانم ها

جا دستمال توالت چسبی

***

جا دستمال توالت کیسه ای

تاریخ انتشار: جمعه 6 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.