شیک‌ترین مدل‌های دامن اسپرت برای استایل‌های کژوال و روزمره

 

دامن اسپرت

دامن اسپرت دخترانه

 

دامن اسپرت یکی از اون مدل‌هایی هست که هر خانمی توی کمدش داره و می‌تونه توی هر موقعیتی، چه برای استایل روزمره و چه برای بیرون رفتن‌های ساده، خیلی به کار بیاد. دامن اسپرت معمولاً از پارچه‌های راحت و سبک مثل نخ، پنبه یا حتی جین دوخته می‌شه و بیشتر برای استایل‌های غیررسمی و کژوال مناسبه. توی این مدل دامن‌ها، راحتی و کاربردی بودن حرف اول رو می‌زنه، ولی این به معنی نیست که ظاهرشون ساده یا کسل‌کننده است. دامن‌های اسپرت می‌تونن با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی بشن و بهت یه استایل شیک و در عین حال راحت بدن. حالا بیا با هم به بررسی مدل‌های دیگه از دامن‌های دخترانه و زنانه بپردازیم که هر کدوم جذابیت خاص خودشون رو دارن.

 

مدل دامن مجلسی جدید

***

دامن اسپرت کوتاه

***

دامن اسپرت بلند

 

دامن دخترانه مجلسی همیشه یکی از انتخاب‌های محبوب برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی بوده. این مدل دامن‌ها با طراحی‌های شیک و جزئیات ظریف مثل گلدوزی، مرواریددوزی یا استفاده از پارچه‌های براق مثل ساتن و حریر، یه ظاهر لوکس و خاص به استایل هر دختری می‌دن. دامن‌های مجلسی دخترانه معمولاً با تاپ‌های شیک یا بلوزهای مجلسی ترکیب می‌شن و یه استایل کامل و بی‌نقص برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی، تولد یا جشن‌ها ایجاد می‌کنن. رنگ‌های ملایم و شاد مثل صورتی، نعنایی یا سفید، توی این مدل دامن‌ها خیلی پرطرفدار هستن. اگه دنبال یه دامن شیک برای یه مهمونی رسمی هستی، دامن‌های مجلسی دخترانه می‌تونن انتخاب عالی‌ای باشن.

 

مدل دامن بلند شیک

***

دامن زنانه خانگی

***

دامن دخترانه مجلسی

 

مدل دامن بلند شیک یکی از اون مدل‌های محبوب بین خانم‌هاست که همیشه استایلشون رو خاص و متمایز می‌کنه. دامن‌های بلند به خاطر قد بلندی که دارن، بهت یه ظاهر رسمی و جذاب می‌دن و توی مراسم‌های رسمی یا حتی توی استفاده روزمره، یه استایل خاص بهت می‌بخشن. پارچه‌های استفاده شده در این مدل دامن‌ها معمولاً از نوع‌های نازک و لطیفه، مثل حریر یا گیپور، که بهشون یه حس سبکی و راحتی می‌ده. اگه دوست داری توی یه مهمونی رسمی یا حتی توی یه دورهمی دوستانه یه استایل شیک و جذاب داشته باشی، حتماً به مدل‌های دامن بلند نگاهی بنداز.

همچنین بخوانید:  مدل لباس عروس خاص؛ به روز ترین مدل های سال ۱۴۰۳

 

دامن کوتاه دخترانه اسپرت

***

دامن بلند دخترانه فانتزی

***

دامن دخترانه کوتاه

 

دامن‌های بلند دخترانه برای بچه‌ها یکی از بامزه‌ترین و شیک‌ترین انتخاب‌ها هستن. این مدل دامن‌ها معمولاً با پارچه‌های نرم و سبک دوخته می‌شن که هم بچه‌ها توشون راحت باشن و هم ظاهرشون خیلی شیک به نظر برسه. طرح‌های گلدار، رنگ‌های شاد و فانتزی، و استفاده از پاپیون یا تزئینات کوچیک مثل مروارید یا دکمه‌های بامزه، این دامن‌ها رو حسابی جذاب می‌کنه. دامن‌های بلند برای بچه‌ها هم توی مهمونی‌ها و هم توی مراسمات خانوادگی خیلی خوب جواب می‌ده و بهشون یه ظاهر شیک و دوست‌داشتنی می‌ده. علاوه بر این، به خاطر سبکی و راحتی‌شون، برای بچه‌ها حسابی راحت و مناسب هستن.

 

دامن دخترانه شیک

***

دامن دخترانه شیک بلند

***

دامن دخترانه مجلسی

 

دامن کوتاه دخترانه یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار برای فصل‌های گرم ساله. این دامن‌ها معمولاً با پارچه‌های نازک و خنک دوخته می‌شن و به دلیل کوتاه بودنشون، حس خنکی و راحتی رو برای دخترها به ارمغان میارن. طرح‌های مختلفی از این دامن‌ها وجود داره، از مدل‌های ساده و تک‌رنگ گرفته تا دامن‌های گلدار یا با طرح‌های فانتزی. دامن‌های کوتاه دخترانه به راحتی با انواع تاپ‌ها یا تی‌شرت‌های تابستونی ست می‌شن و یه استایل شیک و کژوال برای دخترها می‌سازن. اگه دنبال یه دامن خنک و شیک برای روزهای گرم تابستونی هستی، دامن کوتاه دخترانه انتخاب خیلی خوبی هست.

 

مدل دامن بلند شیک

***

دامن بلند دخترانه بچه گانه

تاریخ انتشار: شنبه 7 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.