لاک ناخن شیک و ملیح | چگونه ناخن‌هایی جذاب و متفاوت داشته باشیم؟

 

لاک ناخن شیک و ملیح

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

 

لاک ناخن شیک و ملیح همیشه یکی از المان‌های اصلی برای یه استایل جذاب و متفاوت به حساب میاد. وقتی صحبت از لاک ناخن شیک و ملیح می‌شه، منظور فقط یه رنگ ساده یا یه طرح معمولی نیست؛ بلکه ترکیبی از رنگ، طرح و دیزاینه که می‌تونه به دست‌های شما یه جلوه خاص و منحصربه‌فرد بده. لاک‌های شیک معمولاً از رنگ‌های کلاسیک و در عین حال جذاب مثل صورتی‌های ملایم، نود، قرمز تیره، یا حتی رنگ‌های متالیک تشکیل می‌شن. اگر بخوای یه استایل باکلاس و متفاوت داشته باشی، باید به انتخاب رنگ و طرح لاک ناخنت دقت کنی و سلیقه‌ای که به خرج می‌دی، خیلی تو این موضوع مهمه.

لاک ناخن شیک و ملیح می‌تونه یه تاثیر خیلی خوب توی ظاهر و اعتماد به نفس شما بذاره. یه لاک ساده و براق که با دقت روی ناخن‌ها زده شده، حتی اگه طرح خاصی هم نداشته باشه، می‌تونه استایل کلی شما رو تغییر بده. مثلاً رنگ‌های ملایم مثل صورتی کمرنگ یا بژ برای یه استایل روزمره عالی هستن و در عین حال بهت یه حس ظرافت و شیکی می‌دن. اما اگه دنبال یه استایل جسورتر و خاص‌تر هستی، می‌تونی از رنگای تیره‌تر مثل مشکی یا قرمز شرابی استفاده کنی.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

***

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی ۱۴۰۳

***

لاکچری طرح ناخن شیک و باکلاس

 

امسال هم مثل هر سال، ترندهای جدیدی برای طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳ معرفی شده که به راحتی می‌تونی با استفاده از این طرح‌ها استایلت رو به‌روز و مدرن نگه داری. از طرح‌های مینیمال و ساده گرفته تا دیزاین‌های پیچیده‌تر و خاص‌تر، هر کدوم از این طرح‌ها می‌تونن یه جلوه خاص به ناخن‌هات بدن و به استایلت یه حس جدید و متفاوت اضافه کنن. امسال طرح‌های مینیمال مثل خطوط ساده یا نقطه‌گذاری‌های ظریف خیلی مد شدن، اما همچنان طرح‌های کلاسیک مثل فرنچ هم جایگاه خودشون رو دارن و توی مد روز به حساب میان.

همچنین بخوانید:  مدل دیزاین ناخن تابستانی؛ ایده های جذاب و ترند برای ناخن که متیونی این ماه بزنیشون

طرح ناخن ۱۴۰۳ بیشتر روی سادگی و ظرافت تاکید داره، اما در عین حال می‌تونی با استفاده از رنگای خاص مثل طلایی یا نقره‌ای به ناخن‌هات یه جلوه لاکچری و خاص بدی. این مدل طرح‌ها به راحتی با لباس‌های رسمی و مجلسی ست می‌شن و توی مهمونی‌ها هم حسابی به چشم میان. اگه دنبال یه طرح ناخن شیک و باکلاس برای امسال هستی، باید حتماً به ترکیب رنگ و جزییات دیزاین توجه کنی تا استایلت کاملاً هم‌راستا با مد روز باشه.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس صورتی

***

طرح ناخن شیک و باکلاس دخترانه

***

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

 

تابستون همیشه فصل تنوع و استفاده از رنگای روشن و جذابه. طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی هم با همین ایده شکل می‌گیره. توی تابستون بیشتر از رنگ‌های روشن و شاد مثل صورتی، نارنجی، زرد و حتی آبی استفاده می‌شه که هم حس تازگی و انرژی دارن و هم با حال و هوای این فصل همخوانی دارن. طرح‌های تابستونی معمولاً شاد، سرزنده و در عین حال ساده و ظریف هستن. می‌تونی از طرحای گل‌دار، خطوط هندسی یا حتی طرحای فانتزی ساده استفاده کنی که هم شیک باشه و هم با استایلت بخونه.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تابستون، طرحای ترکیبیه؛ مثلاً می‌تونی یه رنگ پایه روشن مثل سفید یا نود بزنی و روی یکی از ناخن‌هات طرح‌های کوچک و ظریف بذاری. این ترکیب خیلی شیک و باکلاسه و به استایلت یه حس شاد و تابستونی اضافه می‌کنه. طرحای مینیمال و ساده که با رنگای شاد ترکیب می‌شن هم امسال حسابی مد شدن.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی ۱۴۰۳

***

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی کوتاه

***

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی دخترانه

 

در سال ۱۴۰۳ هم تابستون با یه سری طرح ناخن‌های خاص و جذاب همراه شده که حسابی می‌تونن به استایلت حال و هوای جدیدی بدن. طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی ۱۴۰۳ بیشتر حول محور رنگ‌های طبیعی و آرامش‌بخش مثل سبز ملایم، آبی آسمانی و صورتی ملایم می‌چرخه. این رنگ‌ها با طراحی‌های ساده و مینیمال مثل خطوط نازک، طرحای نقطه‌ای یا گل‌های ریز و ظریف، جلوه‌ای خاص به ناخن‌هات می‌دن.

همچنین بخوانید:  خواص گلاب برای پوست چیه؟ | چیزایی که تا حالا نمیدونستی رو بخون

یکی از ترندهای دیگه امسال، استفاده از رنگ‌های متالیک ملایمه که در کنار رنگ‌های شاد و تابستونی خیلی زیبا به نظر میان. برای یه استایل تابستونی شیک، می‌تونی یکی از ناخن‌هات رو با یه رنگ متالیک مثل طلایی یا نقره‌ای بزنی و بقیه ناخن‌هات رو با رنگای روشن و شاد ست کنی. این ترکیب هم با لباسای تابستونی خیلی خوب جور در میاد و هم ناخن‌هات رو حسابی به چشم میاره.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی ساده

***

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

***

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

 

وقتی صحبت از طرح ناخن شیک و باکلاس دخترانه می‌شه، همه به دنبال طرح‌هایی هستن که هم ظریف و دخترونه باشه و هم شیک و خاص به نظر برسه. این نوع طرح‌ها معمولاً ساده و مینیمال هستن ولی همچنان زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن‌ها می‌دن. برای یه طرح ناخن دخترونه و باکلاس، می‌تونی از رنگ‌های ملایم مثل صورتی کمرنگ، یاسی یا حتی نود استفاده کنی. این رنگ‌ها خیلی راحت با استایلای مختلف ست می‌شن و بهت یه حس ظرافت و شیکی می‌دن.

طرح‌های دخترونه معمولاً شامل دیزاین‌های فانتزی و بامزه مثل قلب‌های کوچک، ستاره‌ها یا خطوط ساده می‌شن که خیلی شیک و در عین حال دخترونه‌ست. یکی دیگه از ترندای این مدل طرحا، فرنچ رنگیه که با استفاده از رنگ‌های پاستلی مثل صورتی یا بنفش ملایم، ناخن‌ها رو خیلی خاص و جذاب نشون می‌ده. این طرحا هم برای مهمونی‌ها و هم برای استفاده روزمره عالی هستن.

 

رنگ لاک ساده و شیک

***

رنگ لاک ناخن جدید

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.