مدل پیرسینگ دخترانه شیک و جدید امسال + مدل دوتایی و ساده

مدل پیرسینگ دخترانه

خرید پیرسینگ بینی نقره

پیرسینگ یا سوراخ کردن روشی به روز برای استفاده از زیورآلات در نقاط مختلف بدن است. امروزه این روش بین همه افراد مخصوصا نوجوانان تا حد زیادی رواج پیدا کرده. از پیرسینگ بیشتر در نقاطی مثل بینی، گوش، ابرو، زبان و ناف استفاده میشود. این وسایل زینتی نیز به مرور زمان به دلیل استقبال بالای افراد در تنوع بیشتری تولید شده و در دسترس شما قرار گرفت. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل پیرسینگ دخترانه جدید و خاص آشنا کنیم برای بررسی بیشتر و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل پیرسینگ گوش دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل پیرسینگ دخترانه جذاب قرار گرفته در قسمت پایین لب است. پیرسینگ مثلثی شکل نقره ای.

مدل پیرسینگ دخترانه کشیده نرمه گوش

یک مدل پیرسینگ دخترانه شیک و دوست داشتنی مینیمال فرم نگینی قرار گرفته بر روی انگشت دست.

مدل پیرسینگ دخترانه گوش طلا

پیرسینگ بینی نقره ای رنگ با دیزاین نگین بسیار ظریف و مینیمال. انتخابی عالی برای دختر خانم های خوش سلیقه و به روز.

مدل پیرسینگ دخترانه بالای گوش

این مدل انتخابی عالی برای طرفداران پیرسینگ است. یک مدل پیرسینگ قرار گرفته بر روی لب پایینی به رنگ آبی با دیزاین نگین آبی رنگ در قسمت بالایی.

مدل پیرسینگ دخترانه گوشه ابرو

پیرسینگ ابرو نقره ای رنگ قرار گرفته بر روی دنباله ابرو. با دیزاینی بسیار ساده و جذاب. انتخابی عالی برای دختر خانم هایی با سلیقه خاص.

مدل پیرسینگ دخترانه ناف

یک مدل پیرسینگ دخترانه خفن و دوست داشتنی مناسب برای علاقمندان به اکسسوری های ظریف. قرار گرفته در قسمت پایینی لب با دیزاین نگین ساده.

مدل پیرسینگ گوش دخترانه

یکی از پر طرفدار ترین مدل های پیرسینگ، پیرسینگ ابرو است. یک مدل پیرسینگ ابرو نقره ای رنگ با دیزاینی بسیار ساده قرار گرفته در قسمت انتهایی ابرو.

مدل پیرسینگ گوش جدید

پیرسینگ ظریف و بسیار دوست داشتنی به رنگ نقره ای با دیزاین نگین ساده. قرار گرفته در گودی گردن. این مدل پیرسینگ برای بانوان کاربرد دارد.

مدل پیرسینگ دکمه گوش

یکی از بهترین مدل های پیرسینگ مربوط به این تصویر است. حسن این سبک از پیرسینگ این است که هر زمان آن را خارج کنید مانند دیگر مدل ها اثر آن در معرض دید قرار نخواهد داشت.

مدل سوراخ گوش 2023

عکس مربوط به یک مدل پیرسینگ ابرو نقره ای رنگ با دیزاینی ساده و ظریف است. این مدل پیرسینگ به عنوان پرطرفدار ترین مدل در قسمت انتهایی ابرو قرار گرفته است.

مدل پیرسینگ گوش اسپرت

مدلی ظریف اما شیک استفاده شده در قسمت پایینی لب ها. با دیزاین نگین های نقره ای رنگ و ساده انتخابی عالی برای خانم ها و دخترخانم های جوان و خوش سلیقه.

مدل سوراخ گوش دوتایی

سه مدل پیرسینگ گوش دخترانه نقره ای رنگ یکی قرار گرفته در قسمت بالایی، یکی در قسمت غضروف گوش و یک مدل قرار گرفته بر روی نرمه گوش.

پیرسینگ گوش دخترانه خفن

پیرسینگ اتمی نقره ای رنگ نگینی قرار گرفته در قسمت گردن با دیزاین نگین. فوق العاده ساده و دوست داشتنی.

 پیرسینگ گوش ساده

آخرین تصویر مربوط به پنج عدد پیرسینگ گوش بسیار ظریف و دوست داشتنی است. پیرسینگ های طلایی رنگ قرار گرفته در قسمت های مختلف گوش.

همچنین بخوانید:  مدل قاب گوشی جدید؛ زیبایی و کیفیت را در کنار هم داشته باشید
تاریخ انتشار: جمعه 27 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.