مدل های شومیز ترکیه ای مجلسی و حریر + مناسب مهمانی و تولد

مدل شومیز ترکیه ای

مدل شومیز ترکیه ای اسپرت

به عنوان کاربردی ترین آیتم در کمد لباس هر خانمی می توان به شومیز ها اشاره کرد. این لباس های جذاب به دلیل تنوع بالایی که دارند، در هر استایلی و برای هر فردی با هر سایز و فرم اندامی مناسب خواهند بود. در شومیز ها یکی از مهم ترین مسائل کیفیت پارچه و مرغوب بودن آن است. به عنوان مثال لباس های ترکیه ای اغلب از پارچه هایی با کیفیت و با دوام تهیه میشوند. برای آشنایی و بررسی انواع مدل شومیز ترکیه ای با ما همراه شوید.

مدل شومیز ترکیه ای کوتاه

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز ترکیه ای بسیار شیک زنانه دوخته شده مدل پیراهن مردانه است. این شومسیز جلو بسته و مشکی رنگ به وسیله طرح های سنتی دیزاین شده.

مدل شومیز ترکیه ای جدید

اگر به دنبال یک مدل شومیز جذاب برای تکمیل کردن استایل خود هستید این مدل شومیز پیشنهاد ما به شما است. شومیز سفید رنگ ، کوتاه، و جلو بسته با دیزاین آستین های مچی و دیزاین طراحی های سنتی و منگوله در قسمت یقه شومیز.

مدل شومیز ترکیه ای پوشیده

شومیز زنانه ترکیه ای کوتاه و جلو بسته دوخته شده از پارچه نخی و خنک تابستانی به رنگ سفید با دیزاین گل های رنگی بر روی پارچه شومیز. ست شده با شلوار جین مشکی.

مدل شومیز ترکیه ای دخترانه

این شومیز فوق العاده جذاب یک استایل شیک برای شما ایجاد خواهد کرد. شومیز دوخته شده از پاره راه راه با دیزاین گلدوزی. موجود در دو رنگ آبی و سفید.

مدل شومیز ترکیه ای ابی

یک مدل شومیز زنانه دوخته شده از پارچه طرح جین کاغذی به رنگ آبی تیره همراه با آستین های مچی گشاد با دیزاین طراحی های سنتی بر روی شومیز.

مدل شومیز ترکیه ای جدید

شومیز ترکیه ای سفید رنگ تزیین شده با گلدوزی های قرمز رنگ و منگوله در قسمت یقه. این شومیز برای خانم هایی با استایل شیک و به روز مناسب خواهد بود.

زیباترین مدل شومیز حریر

عکس مربوط به یک مدل شومیز مجلسی تهیه شده از پارچه ترک و بسیار مرغوب است. این شومیز با دیزاین طراچی بر روی پارچه با شلوار جین ست شده.

مدل شومیز کرپ حریر جدید

زیبایی این شومیز استایل شما را تا چندین برابر خاص تر خواهد کرد. شومیز قهوه ای رنگ کوتاه و جلو بسته با دیزاین طراحی های نارنجی رنگ ست شده با شلوار کرمی گشاد.

مدل شومیز جدید اینستا

یک استایل شیک و مجلسی شامل شومیز ترک سفید، شلوار پارچه ای مشکی راسته و کفش پاشنه بلند. مناسب برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف.

شومیز ترکیبی

دیزاین و طراحی خاص پارچه این شومیز ترک آن را به یک مدل پرطرفدار تبدیل کرده. شومیز کوتاه و جلو بسته دوخته شده از پارچه نخی و تابستانی ست شده با شلوار جذب نارنجی.

خرید شومیز مجلسی ترکیه ای

یک مدل شومیز ترک دوخته شده از پارچه لنین به شکل کوتاه و جلو بسته با دیزاین نگین و منجوق در بخش های مختلف شومیز.

مدل شومیز بلند مجلسی

شومیز مجلسی سفید رنگ دیزاین شده با طراحی بر روی پارچه و دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بسته. ست شده با شلوار چرمی مشکی رنگ.

شومیز مجلسی تابستانی

شومیز سنتی و جذاب زنانه موجود در دو رنگ دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بسته و ست شده با شلوار جین زنانه آبی رنگ.

 شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام

شومیز سفید و دوست داشتنی با دیزاین گلدوزی و لبه دوزی های مشکی رنگ. ست شده با یک مدل شلوار جین و جذب آبی.

همچنین بخوانید:  ۱۰مدل لباس مجلسی مخمل کارشده + مدل ترک و لاکچری
تاریخ انتشار: شنبه 28 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.