مدل مانتو صورتی عروسکی و کتی + مدل مجلسی و اسپرت

مدل مانتو صورتی

مدل مانتو صورتی مجلسی

رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در استایل ما از خود برجای میگذارند. گاهی اوقات ممکن است با انتخاب یک رنگ اشتباه به طور کلی استایل خود را از حالت زیبایی و شیک بودن خارج کنیم و گاها نیز با انتخاب رنگ های درست و ست کردن آنها در کنار هم یک استایل شیک و جذاب برای خود ایجاد کنیم. یکی از رنگ های محبوب بین خانم ها و دخترخانم های جوان رنگ صورتی است. این رنگ در طیف گسترده ای وجود دارد. ما در این مطلب به شما در انتخاب یک مدل مانتو صورتی کمک میکنیم. با ما همراه شوید.

مدل مانتو صورتی دخترانه اسپرت

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو کتی پاییزی کوتاه و جلو بسته به رنگ صورتی است. این کت دوست داشتنی با شلوار جین آبی روشن شال و کیف کرمی ست شده.

مدل مانتو صورتی و طوسی

یک مدل مانتو صورتی ست شده با شلوار بگ کوتاه همرنگ دوخته شده از پارچه طرحدار و بسیار خنک تابستانی. ست شده با شویز آستین پفی و کیف و کفش سفید.

مدل مانتو صورتی کوتاه

مانتو کتی کوتاه و جلو باز دوخته شده از پارچه صورتی رنگ. مناسب برای خانم های علاقمند به استایل های شیک و به روز.

مدل مانتو صورتی کتی

اگر از علاقه مندان و طرفداران استایل های اسپرت هستید این مدل مانتو پیشنهاد ما به شما است. مانتو صورتی کوتاه و جلو بسته ست شده با شلوار مام استایل آبی روشن.

مدل مانتو صورتی جیغ

مانتو جلو بسته عروسکی به رنگ صورتی با پایین تنه چین دار و کلوش. مناسب برای استایل های راحت و جذاب تابستانی.

مانتو صورتی دخترانه اسپرت

این مدل مانتو برای خانم هایی با استایل محجبه بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. مانتو کرپ حریر و صورتی رنگ بلند با دیزاین پارچه سنتی در قسمت لبه آستین ها.

مانتو صورتی مجلسی

عکس مربوط به یک مدل مانتو کوتاه و جلو بسته دوخته شده از پارچه راه راه صورتی و سفید است. این مانتو با یک مدل شلوار جین جذب به رنگ آبی روشن ست شده.

مانتو صورتی عروسکی

مانتو مناسب برای استایل های روزمره و دوست داشتنی به رنگ صورتی دوخته شده از پارچه کتان تابستانی به شکل کوتاه و جلو باز.

مانتو صورتی بازیگران

مانتو دخترانه با آستین و یقه های چین خورده و کلوش. این مانتو با دوختی خاص و جذاب با یک مدل شلوار بگ آبی روشن و شال طوسی رنگ ست شده.

مانتو صورتی کمرنگ

این مانتو برای علاقمندان به استایل های سنتی یک انتخاب خاص و دوست داشتنی خواهد بود. مانتو بلند صورتی رنگ ست شده با جلیقه سفید و سنتی.

مانتو صورتی جلو بسته

ست مانتو و شلوار لنین زنانه با دیزاین لبه دوزی و آستین های ریش ریش دوخته شده از پارچه با طرح های صورتی رنگ.

مانتو صورتی دکمه دار

یک مدل استایل فوق العاده خاص و به روز شامل مانتو صورتی کتی و کوتاه در کنار شلوار بگ و کوتاه به رنگ سفید.

 مانتو صورتی کتی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو صورتی کتی و کوتاه با دیزاین جیب است. این مانتو را می توانید با انواع مختلفی از استایل های خاص و شیک ست کنید.

همچنین بخوانید:  مدل یقه لباس مجلسی جدید و شیک + مدل های ساده و زیبا
تاریخ انتشار: پنج شنبه 26 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.