گلیم فرش | ترکیبی از سنت و مدرنیته در دکوراسیون خانه + 15 مدل عکس

گلیم فرش

 

قیمت گلیم فرش ۹متری

گلیم فرش یکی از اون وسایل خونگیه که هم سنتی و هم مدرنه. این نوع فرش‌ها از قدیم توی خونه‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشتن و به‌خاطر بافت و طرح خاصشون، همیشه مورد علاقه مردم بودن. گلیم فرش‌ها نسبت به فرش‌های معمولی سبک‌تر هستن و به‌راحتی جابجا می‌شن. طرح‌های سنتی و فانتزی گلیم فرش‌ها به هر دکوراسیونی یه حس گرما و صمیمیت می‌بخشه و همین موضوع باعث شده که دوباره توی دکوراسیون‌های مدرن هم طرفدار پیدا کنن. اگر دنبال یه کف‌پوش شیک، مقاوم و البته خاص هستی که هم سنتی باشه و هم مدرن، گلیم فرش یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

یکی از سوالات همیشگی خریداران اینه که قیمت گلیم فرش آشپزخانه ۶ متری چقدره؟ خب، قیمت گلیم فرش‌ها بسته به جنس نخ، طرح، نوع بافت و برندشون متغیره. معمولاً گلیم فرش‌های ۶ متری برای آشپزخونه‌ها خیلی کاربرد دارن، چون اندازه‌شون مناسب فضاهای بزرگ‌تره و به راحتی کل کف آشپزخونه رو پوشش می‌دن. این مدل فرش‌ها علاوه بر زیبایی، دوام بالایی دارن و به‌راحتی تمیز می‌شن، که این موضوع برای آشپزخونه خیلی مهمه. معمولاً گلیم فرش‌های باکیفیت با طرح‌های خاص و جدید، قیمت بالاتری دارن ولی اگه به دنبال یه مدل اقتصادی‌تر هستی، می‌تونی به سراغ مدل‌های ساده‌تر بری که هم کاربردی هستن و هم قیمت مناسبی دارن

 

قیمت گلیم فرش 6 متری

***

قیمت گلیم فرش 6 متری فانتزی

***

قیمت گلیم فرش 6 متری

 

خیلی‌ها دوست دارن بدونن گلیم فرش متری چنده؟ باید بگم که گلیم فرش‌های متری، یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای اوناییه که می‌خوان فرش‌شون دقیقاً متناسب با اندازه فضا باشه. قیمت گلیم فرش متری هم بسته به جنس و طرحش متغیره. برای مثال، گلیم فرش‌های متری که از نخ‌های باکیفیت و بادوام بافته می‌شن، قطعاً قیمت بالاتری دارن. از طرف دیگه، طرح‌های سنتی و خاص مثل طرح‌های عشایری یا قشقایی ممکنه قیمت بالاتری داشته باشن، چون دستبافت‌های خاصی هستن که هنر اصیل ایرانی رو نشون می‌دن. البته بعضی از مدل‌های ساده و ارزان‌تر هم توی بازار پیدا می‌شن که با توجه به نیازت می‌تونی انتخابشون کنی.

همچنین بخوانید:  کیف ایرپاد | کاورای فانتزی ایرپاد برای محافظت و شیک بودن!

 

قیمت گلیم فرش 6 متری فانتزی

***

قیمت گلیم فرش 6 متری پرز بلند

***

قیمت گلیم فرش ۶ متری دست دوم

 

اگه به دنبال یه گلیم فرش فانتزی جدید هستی، باید بگم که امروزه گلیم فرش‌ها فقط به طرح‌های سنتی محدود نمی‌شن. طرح‌های فانتزی و مدرن جدیدی هم وارد بازار شدن که برای دکوراسیون‌های مدرن و خاص خیلی مناسب هستن. این گلیم فرش‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های خاص و شاد، به خونه یه حس تازه و متفاوت می‌بخشن. از رنگ‌های پاستلی گرفته تا طرح‌های هندسی و مینیمال، همه اینا می‌تونن به فضای خونه‌ت جلوه‌ای خاص و شیک بدن. گلیم فرش‌های فانتزی برای افرادی که دنبال یه دکور متفاوت و شاد هستن، واقعاً انتخاب عالیه.

 

گلیم فرش 6 متری آشپزخانه

***

قیمت گلیم فرش 6 متری کاشان

***

قیمت گلیم فرش رولی

 

یکی از سوالات رایج دیگه در خرید گلیم فرش اینه که قیمت گلیم فرش آشپزخانه ۴ متری چقدره؟ گلیم فرش‌های ۴ متری بیشتر برای آشپزخونه‌های کوچیک‌تر یا فضاهای محدودتر استفاده می‌شن. این فرش‌ها به‌راحتی فضای آشپزخونه رو پوشش می‌دن و به دلیل سبک بودنشون، خیلی راحت می‌تونی اونا رو جا به جا کنی و تمیز کنی. قیمت این گلیم فرش‌ها بسته به جنس نخ و طرحشون متغیره. مدل‌های ساده‌تر و بدون طرح‌های پیچیده معمولاً قیمت مناسبی دارن، ولی اگه دنبال یه طرح خاص یا دستبافت هستی، باید یه مقدار بیشتر هزینه کنی. در هر صورت، گلیم فرش‌های ۴ متری به‌خاطر اندازه مناسبشون خیلی پرطرفدارن و توی آشپزخونه‌های کوچک خیلی کاربرد دارن.

 

قیمت گلیم فرش آشپزخانه ۶ متری

***

مخصوص اشپزخانه دیجی کالا

***

قیمت گلیم فرش 4 متری

 

یکی دیگه از سوالات مهم وقت خرید، قیمت گلیم فرش ۶ متری هست. این گلیم فرش‌ها به‌خاطر اندازه بزرگشون برای فضاهای بزرگ‌تری مثل سالن پذیرایی یا آشپزخونه‌های بزرگ خیلی مناسبن. قیمت این مدل گلیم فرش‌ها بسته به جنس، طرح و نوع بافت می‌تونه متغیر باشه. گلیم فرش‌های ۶ متری که از جنس نخ‌های باکیفیت و بادوام بافته می‌شن، قطعاً قیمت بالاتری دارن، ولی اگه به دنبال یه گزینه مقرون‌به‌صرفه هستی، می‌تونی مدل‌های ساده‌تر و ماشینی رو انتخاب کنی که همچنان کیفیت خوبی دارن ولی هزینه‌شون پایین‌تره. در هر صورت، گلیم فرش‌های ۶ متری یه انتخاب عالی برای فضاهای بزرگ هستن و می‌تونن به‌خوبی کل فضا رو پوشش بدن.

همچنین بخوانید:  مدل ایده دیزاین مدرن آشپزخانه؛ دیزاین های جدید و مدرنیته آشپزخانه

 

قیمت گلیم فرش متری

***

گلیم فرش ۶ متری دیجی کالا

تاریخ انتشار: شنبه 31 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.