با این شال گردن ها تو روزای سرد فصل گرم و شیک بمون!

شال گردن

 

شال گردن زنانه

 

با شروع فصل سرما، شال گردن تبدیل به یکی از آیتم‌های ضروری کمد لباس میشه که هم گرمت می‌کنه و هم استایلت رو تکمیل می‌کنه. شال گردن‌ها از اون دست لباس‌هاییه که همه می‌تونن ازش استفاده کنن؛ فرقی نمی‌کنه زن باشی یا مرد، کودک یا بزرگسال، همیشه یه مدل شال گردن پیدا می‌شه که بهت بیاد و حسابی خوش‌تیپت کنه. با انواع و اقسام طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هایی که دارن، شال گردن‌ها می‌تونن هر سلیقه‌ای رو راضی کنن. چه از اونایی باشی که دنبال سادگی و شیکی هستی و چه از اونایی که به طرح‌های شلوغ و رنگی علاقه داری، شال گردن همیشه یه انتخاب عالی برای روزای سرد ساله که نمی‌تونیم بدونش سر کنیم.

 

بافت شال گردن مردانه

***

شال گردن مردانه مجلسی

***

شال گردن مردانه به انگلیسی

شال گردن زنانه یکی از اون آیتم‌هاییه که همیشه می‌تونه به استایل شما یه حس شیک و جذاب بده. این شال‌ها معمولاً با جنس‌های مختلفی مثل موهر، پشم، ابریشم و حتی بافتنی درست میشن و می‌تونن به راحتی با هر لباسی ست بشن. اگه دنبال یه شال گردن زنانه شیک برای مهمونی‌های رسمی هستی، می‌تونی سراغ شال‌های ابریشمی بری که هم سبکن و هم خیلی قشنگ روی لباس میشینن. اما اگه به دنبال یه شال گرم و راحت برای استفاده روزانه یا پیاده‌روی‌های طولانی هستی، شال‌های پشمی یا بافتنی گزینه‌های عالی‌ای هستن. این شال‌ها به خوبی دور گردن رو گرم می‌کنن و هم‌زمان یه استایل شیک و دوست‌داشتنی بهت میدن.

 

شال گردن بافتنی

***

بافت شال گردن مردانه

 

***

شال گردن به انگلیسی

وقتی حرف از شال گردن مردانه میشه، یکی از بهترین انتخاب‌ها، شال گردن موهر مردانه‌ست. موهر یه نوع پشم نرم و لطیفه که از موی بز آنگورا به دست میاد و به خاطر لطافت و گرمایی که داره، خیلی محبوبه. شال‌های موهر مردانه نه تنها گرمت می‌کنن، بلکه به استایلت هم یه حس لوکس و خاص اضافه می‌کنن. این شال‌ها معمولاً با رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، سرمه‌ای یا مشکی تولید میشن که به راحتی با هر لباسی ست میشن. شال گردن موهر مردانه یه انتخاب بی‌نقص برای روزای سرد زمستونه و می‌تونه هم توی محیط کار و هم توی مهمونی‌ها و قرارای دوستانه استفاده بشه.

همچنین بخوانید:  مدل های جدید از پیراهن ساحلی آستین بلند برای تابستان ۲۰۲۴

 

شال گردن موهر مردانه

***

شال گردن زنانه

***

عرض شال گردن بافتنی زنانه

اگه دنبال این هستی که بدونی شال گردن به انگلیسی چی میشه، باید بدونی که بهش Scarf میگن. این کلمه برای همه نوع شال گردن استفاده میشه، چه زنونه باشه و چه مردونه، چه برای گرما استفاده بشه و چه برای استایل. البته توی انگلیسی اصطلاحات دیگه‌ای هم هست که می‌تونن شال گردن‌های خاص رو توصیف کنن، مثلاً Muffler که بیشتر برای شال‌های ضخیم و گرم استفاده میشه. در کل، توی زبان انگلیسی خیلی تنوع در اسم‌های مختلف برای شال گردن وجود نداره و بیشتر از کلمه Scarf استفاده میشه.

شال گردن به انگلیسی

***

شال گردن مردانه به انگلیسی

***

شال گردن مردانه مجلسی

اگه دوست داری یه شال گردن مردانه منحصر به فرد داشته باشی، بهترین راهش اینه که خودت دست به کار بشی و یکی ببافی! بافت شال گردن مردانه یکی از ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین کارهاست که می‌تونی توی روزای سرد سال انجام بدی. با یه کمی نخ و میل بافتنی و یه الگوی ساده می‌تونی یه شال گردن شیک و گرم ببافی که هیچ‌کس مثلش رو نداره. بافت شال گردن مردانه هم از اون کارهاییه که نیاز به مهارت خاصی نداره و حتی اگه قبلاً هیچ‌وقت بافتنی نکردی، می‌تونی با چند جلسه تمرین یه شال گردن قشنگ ببافی. اینجوری هم وقتت رو پر کردی و هم یه لباس شیک و دوست‌داشتنی برای خودت یا کسی که دوستش داری درست کردی!

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها توی انتخاب شال گردن، توجه به رنگشه. شال گردن معمولاً خیلی توی استایل دیده میشه، پس بهتره رنگی رو انتخاب کنی که هم با بقیه لباست هماهنگ باشه و هم بهت بیاد. رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید، خاکستری و بژ همیشه انتخابای امن و شیکی هستن که می‌تونن با هر لباسی ست بشن. ولی اگه دوست داری کمی جسورتر باشی، می‌تونی سراغ رنگ‌های شاد و زنده مثل قرمز، زرد یا حتی سبز بری که استایلت رو حسابی پر انرژی و خاص می‌کنن. اگه به دنبال یه استایل مینیمال هستی، بهتره رنگای ساده و کلاسیک رو انتخاب کنی، ولی اگه اهل استایلای رنگی و شادابی، رنگای زنده رو از دست نده!

همچنین بخوانید:  مدل دامن گورخری بلند؛ مگه جذاب تر و خاص تر از این دامن ها داریم

 

شال گردن به انگلیسی

***

شال گردن مردانه به انگلیسی

***

تاریخ انتشار: شنبه 14 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.