چطور یه مدل لباس ساقدوش کلاسیک و شیک انتخاب کنیم؟ + تصاویر

مدل لباس ساقدوش

پیراهن مجلسی لاکچری

وقتی نوبت به انتخاب مدل لباس ساقدوش می‌رسه، باید حسابی دقت کرد چون این لباس‌ها نقش مهمی در تکمیل زیبایی مراسم عروسی دارن. مدل لباس ساقدوش نه تنها باید با تم و رنگ‌بندی عروسی هماهنگ باشه، بلکه باید به قدری شیک و جذاب باشه که ساقدوش‌ها هم تو مراسم بدرخشن. مدل‌های مختلفی برای لباس ساقدوش وجود داره، از طرح‌های ساده و کلاسیک گرفته تا مدل‌های پر زرق و برق و لاکچری. مهمه که لباسی انتخاب بشه که هم راحت باشه و هم شیک، چون ساقدوش‌ها باید تمام مدت در حرکت باشن و نمی‌خوایم که لباسشون اذیتشون کنه. پس باید به جنس، دوخت و حتی جزئیاتی مثل دامن، کمربند یا تزئینات خاص هم دقت کرد تا بهترین مدل رو برای این روز خاص انتخاب کنیم.

 

پیراهن مجلسی 2024

***

پیراهن مجلسی 1403

***

پیراهن مجلسی کلاسیک

برای اونایی که دنبال یه استایل به‌روز و مدرن هستن، مدل لباس ساقدوش ترند می‌تونه یه انتخاب عالی باشه. ترندهای هر سال معمولاً با رنگ‌ها و طرح‌های خاصی که در اون سال مد شده همراهه و وقتی که دنبال یه مدل جدید برای لباس ساقدوش می‌گردی، بهترین کار اینه که به ترندهای اون فصل نگاهی بندازی. از رنگ‌های پاستلی و ملایم گرفته تا طرح‌های براق و شاین‌دار، مدل‌های ترند همیشه یه چیزی تو چنته دارن که با حال و هوای عروسی سازگار باشه. این مدل‌ها معمولاً به خاطر طراحی‌های جدید و جذابشون خیلی زود به دل می‌نشینن و به مراسم یه حس تازه و متفاوت میدن. اگه دوست داری ساقدوش‌هات با لباس‌هایی که امسال مد شده ظاهر بشن، حتماً به سراغ مدل‌های ترند برو و با انتخابی مدرن و شیک، مجلس رو دلبرا تر کن.

همچنین بخوانید:  مدل بلوز و شلوار مجلسی دخترانه و زنانه + مدل شومیز شلوار

 

پیراهن مجلسی کوتاه

***

پیراهن مجلسی بلند

***

پیراهن مجلسی چاکدار

مدل لباس ساقدوش شیک همیشه یه انتخاب مطمئن و دلنشینه. این مدل‌ها معمولاً طراحی‌های خاص و جذابی دارن که باعث میشه هر ساقدوشی با پوشیدن اونا حس خوب و خوش‌استایلی داشته باشه. از رنگ‌های کلاسیک مثل سرمه‌ای، سبز زمردی و بژ گرفته تا طرح‌های جدیدتر مثل کارهای توری و گیپور، مدل‌های شیک همیشه یه انتخاب ایده‌آل برای مراسم‌های خاص هستن. نکته‌ای که توی انتخاب لباس ساقدوش شیک باید بهش توجه کرد، اینه که لباس علاوه بر زیبایی، باید راحت هم باشه؛ چون ساقدوش‌ها معمولاً باید تمام روز با عروس خانوم درگیر باشن و راحتی لباسشون خیلی مهمه. با یه انتخاب شیک و جذاب می‌تونی کاری کنی که هم ساقدوش‌هات و هم مهمونا از استایلتون تعریف کنن و کلی عکس‌های قشنگ بگیرید.

 

پیراهن مجلسی پولکی

***

پیراهن مجلسی خاص

***

پیراهن مجلسی جدید

مدل لباس ساقدوش کلاسیک یکی از اون انتخاب‌هاییه که هیچ وقت از مد نمی‌افته. این مدل‌ها معمولاً طراحی‌های ساده‌تری دارن که به خاطر همون سادگی، همیشه شیک و جذاب به نظر میان. اگه دنبال یه استایل باکلاس و بدون زرق و برق می‌گردی که همیشه رو مد بمونه، مدل‌های کلاسیک یه انتخاب عالی هستن. این مدل‌ها معمولاً با پارچه‌های ساده مثل ساتن یا ابریشم و بدون تزئینات زیاد ساخته می‌شن و همین باعث میشه تو هر موقعیتی کاربرد داشته باشن. رنگ‌های نود، مشکی یا حتی سفید، معمولاً بهترین گزینه‌ها برای یه لباس ساقدوش کلاسیک هستن و می‌تونن به راحتی با تم عروسی هماهنگ بشن. اگه از اون دسته افرادی هستی که سادگی و شیک بودن رو به هر چیزی ترجیح میدی، حتماً مدل‌های کلاسیک رو تو لیست انتخاب‌هات بذار.

همچنین بخوانید:  دامن دخترونه ساده | 15 مدل دامن شیک و جدید انتخابی برای استایل‌های روزمره

 

پیراهن مجلسی شیک

***

پیراهن دخترونه

***

پیراهن زنانه

اگه هدفت اینه که مراسم عروسیت واقعاً خاص و ترکوندنی باشه، مدل لباس ساقدوش لاکچری همون چیزیه که دنبالش می‌گردی. این مدل‌ها معمولاً از پارچه‌های خاص و لوکس مثل مخمل، ساتن و حتی پارچه‌های سنگ‌دوزی شده ساخته می‌شن و جزئیات خیره‌کننده‌ای دارن که باعث میشه توی هر مراسمی بدرخشن. رنگ‌های جسورانه مثل طلایی، نقره‌ای یا حتی قرمز، معمولاً توی لباس‌های لاکچری استفاده میشن و به مراسم یه حس خاص و لوکس میدن. اگه دوست داری ساقدوش‌هات هم به اندازه عروس خوشگل باشن و حسابی بدرخشن، مدل‌های لاکچری می‌تونن یه انتخاب فوق‌العاده باشن. این مدل‌ها به خاطر طراحی‌های خاص و چشم‌گیرشون معمولاً نگاه همه رو به خودشون جلب می‌کنن و هیچکس نمی‌تونه به راحتی ازشون بگذره.

 

پیراهن مجلسی

***

پیراهن مجلسی جذاب

***

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.