کالکشن مدل لباس مجلسی سایز بزرگ برای هر سلیقه ای + بهترین های سال

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

لباس مجلسی ساده

 

سلام به همه دوستان خوش‌استایل! امروز می‌خوام براتون از یه موضوع جذاب حرف بزنم، مخصوصاً برای اونایی که دنبال مدل لباس مجلسی سایز بزرگ هستن. پیدا کردن یه لباس مجلسی که هم شیک باشه و هم سایزش مناسب باشه، گاهی وقتا کار سختیه. ولی نگران نباشین، چون امروز با هم می‌خوایم چند تا از بهترین مدل‌های لباس مجلسی جلو بسته رو بررسی کنیم که هم شیکن و هم سایزبزرگ. از مدل‌های ابروبادی و اسپرت گرفته تا طرح‌های گلدار و چاکدار، هر چیزی که دنبالشین اینجا پیدا می‌شه. پس با من همراه باشین تا این مدل‌های جذاب رو با هم بشناسیم!

بعضی وقتا یه لباس ساده می‌تونه بیشتر از هر مدل دیگه‌ای بدرخشه! مدل لباس مجلسی ساده برای کسایی که به استایل‌های مینیمال علاقه دارن، یه انتخاب عالیه. این مدل‌ها معمولاً بدون هیچ‌گونه طرح یا زرق و برق اضافی طراحی می‌شن ولی با همین سادگی خودشون، می‌تونن خیلی شیک و باکلاس به نظر بیان. رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید، بژ یا خاکستری برای این مدل‌ها عالی‌ان و باعث می‌شن که بتونین اونا رو توی هر مهمونی یا مراسم رسمی بپوشین. ست کردن این لباس‌ها با جواهرات ساده و یه جفت کفش پاشنه بلند، یه استایل بی‌نقص و شیک براتون می‌سازه. سادگی همیشه جواب می‌ده!

 

لباس مجلسی بلند

***

لباس مجلسی چاکدار

***

لباس مجلسی شاین

مدل لباس مجلسی ابروبادی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل‌های گرم ساله. این پارچه‌ها به خاطر جنس نازک و خنک‌شون معروفن و توی روزای گرم تابستونی واقعاً نجات‌دهنده‌ان. لباس‌های مجلسی جلو بسته که از پارچه ابروبادی دوخته می‌شن، معمولاً خیلی راحت و سبک هستن، ولی این به معنای کم شدن شیکی‌شون نیست! با یه انتخاب درست می‌تونین یه لباس مجلسی ابروبادی پیدا کنین که هم جذاب باشه و هم شما رو خنک نگه داره. طرح‌های ساده، گلدار یا حتی مدل‌های با جزئیات بیشتر، این لباس‌ها رو برای هر نوع مهمونی و جشنی مناسب می‌کنه. اگه دنبال یه لباس راحت و شیک می‌گردین، مدل لباس مجلسی ابروبادی می‌تونه انتخاب خوبی باشه.

همچنین بخوانید:  مدل حلقه ازدواج ست؛ زوج های جوان عاشق این مدل ها میشن

 

لباس مجلسی ترند

***

لباس مجلسی لاکچری

***

لباس مجلسی زنانه جدید

گاهی وقتا یه مهمونی دوستانه یا یه دورهمی خانوادگی داریم که دوست داریم لباس راحت ولی شیک بپوشیم. اینجاست که مدل لباس مجلسی جلو بسته اسپرت به کارمون میاد. این لباس‌ها با طراحی‌های ساده و مینیمال خودشون، به راحتی استایل شما رو خاص و متفاوت می‌کنن. اگه از اونایی هستین که به استایل‌های کژوال علاقه دارین، این مدل‌ها دقیقاً چیزی هستن که به دنبالشین. جنس‌های نخ و کتان که توی این مدل‌ها استفاده می‌شن، باعث می‌شن که لباس هم راحت باشه و هم خیلی خوب روی تن بشینه. می‌تونین این لباس‌ها رو با یه جفت کتونی یا حتی یه صندل شیک ست کنین و یه استایل راحت و در عین حال شیک برای خودتون بسازین.

 

لباس مجلسی شکیل

***

لباس مجلسی خاص

***

لباس مجلسی ایرانی

لباس‌های گلدار همیشه یه انتخاب پرطرفدار برای مهمونی‌ها و مجالس بودن، چون هم شادابن و هم به استایل یه حس خیلی دوستانه و جذاب می‌دن. مدل لباس مجلسی گلدار برای کسایی که دوست دارن توی جمع متمایز باشن، یه گزینه عالیه. طرح‌های گلدار می‌تونن از خیلی ساده و مینیمال تا خیلی پیچیده و پرجزئیات باشن و به شما اجازه می‌دن که بسته به موقعیت و سلیقه‌تون، بهترین گزینه رو انتخاب کنین. این مدل‌ها با پارچه‌های مختلفی مثل حریر، نخ یا حتی ابروبادی دوخته می‌شن و برای هر نوع مهمونی یا حتی یه قرار عاشقانه خیلی مناسبن. اگه دنبال یه لباس بانشاط و رنگارنگ می‌گردین، حتماً یه مدل گلدار رو امتحان کنین.

 

لباس مجلسی خارجی

***

لباس مجلسی ترک

***

لباس مجلسی دخترانه

لباس‌های مجلسی چاکدار همیشه یه انتخاب جسورانه و شیک برای مهمونی‌ها و مراسم رسمی هستن. این مدل‌ها با اضافه کردن یه چاک به قسمت پایین لباس، نه تنها حرکت رو برای شما راحت‌تر می‌کنن، بلکه به لباس یه جلوه خیلی جذاب و خاص می‌دن. اگه دوست دارین توی یه مهمونی خاص بدرخشین و همه نگاه‌ها رو به سمت خودتون جلب کنین، مدل لباس مجلسی چاکدار یه انتخاب بی‌نظیره. پارچه‌های سنگین مثل ساتن یا حتی مخمل برای این مدل‌ها عالی‌ان و باعث می‌شن که لباس هم باوقار به نظر بیاد و هم خیلی جذاب و متفاوت. این مدل‌ها معمولاً با کفش‌های پاشنه بلند خیلی خوشگل می‌شن و می‌تونن استایلتون رو به یه سطح دیگه ببرن.

همچنین بخوانید:  15 مدل‌ کراوات زنانه شیک برای استایل‌های جدید + تصاویر

 

لباس مجلسی جدید

***

لباس مجلسی شیک

***

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.