مدل ناخن مربعی شیک | همه‌چیز در مورد دیزاین مینیمالیستیک + 15 عکس خاص

مدل ناخن مربعی شیک

لاک ژل مغناطیسی

 

اگه بخوایم از بین مدل‌های مختلف ناخن یه مدل ساده، شیک و همیشه محبوب رو انتخاب کنیم، “مدل ناخن مربعی شیک” یکی از بهترین گزینه‌هاست. این مدل ناخن از زمان‌های قدیم تا به الان هیچ وقت از مد نیفتاده و همیشه یه انتخاب مطمئن برای خانومایی بوده که می‌خوان دستای تمیز و مرتبی داشته باشن. جالبی ناخن‌های مربعی اینه که تقریبا به هر مدل لباسی می‌خورن و می‌تونن با استایل‌های مختلف ست بشن. این مدل ناخن به خصوص برای کسایی که دنبال یه مدل راحت و ساده هستن، ولی همچنان می‌خوان شیک به نظر بیان، انتخاب ایده‌آلیه.

مدل ناخن مربعی، هم با لاکای رنگی و جیغ جذاب می‌شه، هم با رنگای نود و ملایم. اصلاً نگران نباشید، چون این مدل یه جورایی به همه میاد. اگه تازه کارید و می‌خواید یه چیزی ساده‌تر امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنم با ناخن مربعی ساده شروع کنید. این مدل ناخن به طور طبیعی و بدون نیاز به دیزاین‌های پیچیده، ظاهر دستتون رو شیک و مرتب نشون می‌ده.

 

لاک ژل خارجی

ناخن مربعی ابی رنگ

ناخن مربعی شکیل

 

حالا برسیم به مدل‌های لاکچری! اگه دلت می‌خواد ناخنای مربعی‌اتون یه خورده لاکچری‌تر باشه، می‌تونید از طرحای کروم، نگین‌دار یا دیزاین‌های خاص استفاده کنید. مثلا یه طرح اکلیلی، استفاده از رنگای متالیک یا حتی لاکای مات می‌تونه ظاهرتون رو به یه سطح بالاتر ببره. یادتون باشه که لاکچری بودن فقط به معنی استفاده از دیزاینای گرون قیمت نیست؛ گاهی اوقات یه رنگ ساده با یه طراحی مینیمال هم می‌تونه حس لاکچری بودن رو القا کنه.

اما اگه اهل طرحای کیوت و بامزه هستید، مدل ناخن کیوت براتون حرف نداره! این مدل با استفاده از رنگای پاستلی، طراحی‌های بامزه مثل قلب، پاپیون، یا حتی طرحای کارتونی کوچولو، می‌تونه یه انتخاب فوق‌العاده باشه. این مدل ناخن بیشتر برای اونایی خوبه که دوست دارن همیشه یه حس شادی و نشاط رو با خودشون داشته باشن و هر بار که به ناخن‌هاشون نگاه می‌کنن یه لبخند رو لباشون بشینه.

همچنین بخوانید:  بررسی شایع ترین مشکلات پوستی؛ برای همیشه پوست سالم داشته باش

ناخن مربعی ترند

ناخن مربعی لاکچری

ناخن مربعی خفن

همچنین، برای کسایی که همیشه دنبال جدیدترین ترندای ناخن هستن، “مدل ناخن جدید” همیشه یه سورپرایز جالب داره. هر سال یا حتی هر فصل، مدلای جدیدی میاد که می‌تونه حسابی دلتونو ببره. از ترکیب رنگای جسورانه گرفته تا استفاده از اکسسوری‌های ناخن، همیشه چیزای جدیدی هست که می‌شه امتحان کرد. فقط کافیه یه سر به پیجای اینستاگرامی دیزاین ناخن بزنی و از کلی ایده تازه الهام بگیری.

 

ناخن مربعی جذاب

ناخن مربعی جدید

ناخن مربعی ساده

 

در نهایت، نمی‌شه از “مدل ناخن کلاسیک” هم گذشت. این مدل ناخن برای کسایی که یه استایل شیک و همیشه مد روز رو دوست دارن، عالیه. مدل کلاسیک معمولاً از رنگای ساده مثل قرمز، سفید، یا مشکی استفاده می‌کنه و با دیزاینای مینیمالیستیک مثل خطای باریک یا فرنچ ناخن همراهه. این مدل همیشه شیک و رسمی به نظر میاد و برای موقعیتای رسمی یا مهمونی‌های خاص یه انتخاب بی‌نظیره.

لاک ژل 2024

لاک ژل 1403

لاک ژل شاین

 

مدل ناخن مربعی شیک یکی از اون انتخاباییه که همیشه روی مد بوده و هست! این مدل به خاطر لبه‌های تیز و صافش، یه ظاهر مرتب و تمیز به دستا می‌ده و با همه استایل‌ها جور درمیاد. فرقی نمی‌کنه یه قرار کاری مهم داشته باشی یا بخوای با دوستات بری کافه، این مدل ناخن همیشه استایلت رو یه سروگردن بالاتر می‌بره. نکته جذاب دیگه در مورد ناخن‌های مربعی اینه که هم با لاک‌های ساده و رنگای نود قشنگ می‌شه، هم با طرح‌های شلوغ و رنگای تند. خلاصه هرجور که باشه، به استایل و شخصیتت میاد و هیچوقت هم از مد نمی‌افته. اگه تا حالا امتحان نکردی، حتماً یه بار مدل ناخن مربعی شیک رو تجربه کن؛ چون قول می‌دم عاشقش می‌شی!

همچنین بخوانید:  مدل شینیون مادر عروس شیک و با کلاس + مدل شینیون بسته

اگه بخوایم جمع‌بندی کنیم، مدل ناخن مربعی یه گزینه همه‌کاره و پرطرفداره که هم می‌تونه ساده و بی‌دردسر باشه، هم با دیزاینای مختلف به یه سطح بالاتر برسه. مهم اینه که به سلیقه و شخصیت خودتون وفادار بمونید و از دیزاینایی استفاده کنید که حس خوبی بهتون می‌ده.

 

لاک ژل دیسکو

 

 

لاک ژل ایس

 

 

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.