لایت های جذاب دخترونه | 15 استایل شیک و مرموز برای پاییز + عکس های جذاب

لایت های جذاب دخترونه

لایت دخترونه امروزی

 

وقتی حرف از لایت های جذاب دخترونه می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسه، تغییر تو ظاهر و حس تازه‌ایه که به آدم می‌ده. لایت‌های مو به‌خصوص برای دخترایی که عاشق تنوع و خلاقیت تو استایلشون هستن، خیلی جذاب و خواستنیه. شاید با خودت بگی چرا باید موهامو لایت کنم؟ خب، جوابش خیلی ساده‌س! لایت‌های مو، فقط رنگ‌کردن مو نیست؛ یه جورایی می‌شه گفت که اکسپرسیونی از شخصیت و حالت روحی آدمه. مثلاً لایت‌های رنگی و فانتزی می‌تونن نشونه‌ای از سرزندگی و بازیگوشی باشن، درحالی‌که لایت‌های تیره می‌تونن استایل رو شیک و خاص نشون بدن.

لایت دخترونه کلاسیک

هایلایت دخترونه خفن

هایلایت دخترونه 2024

 

تو پاراگراف اول، بیایید به سراغ “لایت های جذاب دخترونه” بریم. این نوع لایت‌ها می‌تونن یه تغییر بزرگ و در عین حال لطیف به موها بدن. اگه بخوایم ساده بگیم، لایت‌ها موها رو از یکنواختی درمیارن و با اضافه کردن رنگ‌های مختلف، جلوه‌ای نو به استایل می‌دن. برای مثال، لایت‌های طلایی یا عسلی خیلی به دخترای سبزه‌پوست میاد و بافت‌های گرم‌تری به موها می‌ده. همچنین، لایت‌های پلاتینی برای دخترای با پوست روشن یه انتخاب خیلی شیک و جذابه که استایلشون رو لوکس‌تر نشون می‌ده.

هایلایت دخترونه 1403

هایلایت دخترونه ساده

هایلایت دخترونه شلوغ و پر

هایلایت‌های شیک دخترونه یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای تنوع دادن به رنگ موه که هم می‌تونه ساده باشه و هم خیلی چشم‌نواز. اگه دوست داری تغییر کنی ولی نمی‌خوای کل موهات رو رنگ کنی، هایلایت‌ها یه گزینه عالیه. تو این مدل، بخش‌های کوچیکی از موها رو رنگ می‌کنن که تو نور، حسابی جذاب می‌شه. مثلاً هایلایت‌های روشن‌تر از رنگ طبیعی مو، به موها یه جورایی بُعد و حجم می‌ده که استایل رو از یکنواختی درمیاره. این نوع هایلایت‌ها هم برای موهای صاف و هم موهای موج‌دار فوق‌العاده به‌نظر میاد و واقعاً شیکه.

همچنین بخوانید:  بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب چه مشخصاتی دارد؟ | اهمیت کرم ضد آفتاب در چیست؟

اما چیزی که این هایلایت‌ها رو خاص می‌کنه، نحوه‌ انتخاب رنگ و پخش اونه. رنگ‌های خنثی مثل بژ، عسلی، یا کاراملی خیلی محبوبن، چون با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شن و ظاهر رو خیلی طبیعی و دلنشین نشون می‌دن. مهم‌ترین نکته اینه که این هایلایت‌ها به هیچ عنوان اغراق‌آمیز نیستن و برای موقعیت‌های مختلف، از مهمونی گرفته تا محل کار، قابل استفاده‌ست.

 

هایلایت موی کوتاه

هایلایت موی بلند

لایت دخترونه جدید

 

لایت‌های دخترانه فانتزی یه جور دیگه‌ای از لایت‌ها هستن که بیشتر برای دخترای ماجراجو و عاشق رنگ‌های خاصه. این نوع لایت‌ها شامل رنگ‌های پرجنب‌وجوش مثل صورتی، آبی، بنفش، سبز نعنایی و رنگ‌های پاستلی می‌شه. اصلاً این رنگ‌ها برای کساییه که دوست دارن همیشه متفاوت باشن و دوست دارن نگاه‌ها رو به خودشون جذب کنن. تصور کن، یه سری تار موهای رنگین‌کمانی تو موهات داری که با هر حرکتی تو نور می‌درخشه! این نوع لایت‌ها معمولاً تو تابستون خیلی طرفدار داره، چون با رنگ‌های شاد و روشنشون، استایل رو خیلی جذاب و تابستونی می‌کنن.

البته این مدل لایت‌ها یه کمی مراقبت بیشتری هم می‌طلبه. برای مثال، اگه موهات تیره باشه، باید اول دکلره کنی تا رنگ‌های فانتزی به خوبی روی موهات بشینه و رنگ واقعی خودشون رو نشون بدن. ولی نتیجه نهایی، واقعاً ارزش این زحمت رو داره، چون هیچ چیز به اندازه‌ی لایت‌های فانتزی نمی‌تونه استایل رو کیوت و خاص کنه.

لایت دخترونه فانتزی

لایت دخترونه زیبا

لایت دخترونه ترند

لایت‌های دخترانه کیوت همونطور که از اسمشون پیداست، بیشتر برای کساییه که دنبال یه استایل بامزه و دخترونه هستن. این نوع لایت‌ها معمولاً با رنگ‌های ملایم‌تر و پاستلی انجام می‌شه و بیشتر روی بخش‌های پایینی مو یا چتری‌ها اعمال می‌شه. مثلاً لایت‌های نقره‌ای یا گلبهی برای این استایل خیلی مناسبه و می‌تونه چهره رو نازتر و جوون‌تر نشون بده. این مدل لایت‌ها به خصوص برای دخترای نوجوان و جوون که دنبال یه تغییر ملایم و در عین حال خلاقانه هستن، انتخاب خیلی خوبی به حساب میاد.

همچنین بخوانید:  بارانی جدید فصل | 15 مدل شیک‌برای روزهای بارونی + تصاویر

یکی از مزیت‌های این نوع لایت‌ها اینه که به راحتی با استایل‌های مختلف ترکیب می‌شن و خیلی راحت قابل تغییرن. به‌علاوه، با استفاده از رنگ‌های نیمه‌دائمی، می‌تونی به راحتی رنگ‌ها رو عوض کنی و هر بار یه استایل جدید رو امتحان کنی. لایت‌های کیوت می‌تونن با لباس‌های فانتزی و استایل‌های خیابونی خیلی جور دربیان و یه ترکیب فوق‌العاده شیک و خاص رو بسازن.

 

لایت دخترونه خاص

 

 

لایت دخترونه شیک

 

 

 

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.