مدل مانتو سایز بزرگ جدید و شیک + مدل اور سایز مجلسی

مدل مانتو سایز بزرگ

مدل مانتو سایز بزرگ کوتاه

خانم های سایز بزرگ در گذشته اغلب با چالش پیدا کردن لباس رو به رو بودند زیرا تنوع و تولید برای لباس های این افراد به حد قابل توجهی کم بود. امروزه با پیشرفت صنعت مد و افزایش تنوع در این دسته از لباس ها نیز اتفاق افتاد. پیدا کردن یک مانتو سایز بزرگ زنانه امروزه کار سختی نیست و با کمی حوصله می توان یک مانتو بسیار شیک و دوست داشتنی انتخاب کرد. ما امروز در سایت یتو آلبومی از انواع مدل مانتو سایز بزرگ برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل مانتو سایز بزرگ 1402

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو سایز بزرگ فوق العاده جذاب است. این مانتو آبی رنگ بلند و جلو بسته میباشد و با استفاده از پارچه سنتی در قسمت جلویی لباس و لبه آستین ها دیزاین شده.

مدل مانتو سایز بزرگ مشکی

مانتو سایز بزرگ مشکی رنگ دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بسته با دیزاین کلوس در قسمت آستین ها در کنار لبه دوزی های سفید.

مدل مانتو سایز بزرگ شیک

یک مدل مانتو صورتی رنگ جلو بسته و کوتاه دوخته شده از پارچه چهارخانه تابستانی. این مانتو با شال کرمی و شلوار راسته مشکی ست شده.

مدل مانتو سایز بزرگ جلو بسته

مانتو عبایی بسیار با کلاس موجود در چندین رنگ متفاوت. این مانتو با دیزاین کلوش در آستین ها و کش در قسمت مچ دست به زیبایی دیده میشود. انتخابی بسیار مناسب برای خانم های سایز بزرگ.

مدل مانتو سایز بزرگ مجلسی

زیبایی و سادگی خیره کننده این مانتو نگاه های زیادی را به خود درگیر خواهد کرد. یک مدل مانتو سایز بزرگ سبز رنگ بلند و جلو بسته ست شده با کیف و کفش کرمی.

مدل مانتو سایز بزرگ تابستانی

یک مدل مانتو مجلسی مشکی رنگ مناسب برای افراد سایز بزرگ دوخته شده به شکل بلند و جلو باز با دیزاین پارچه سنتی آبی رنگ. ست شده با شلوار دمپا گشاد، شال و کفش مشکی.

مدل مانتو سایز بزرگ حریر

یک مدل مانتو مشکی جلو بسته بسیار جذاب دیزاین شده با استفاده از نگین در قسمت پایینی مانتو. انتخابی عالی برای خانم های سایز بزرگ و خوش سلیقه.

خرید اینترنتی مانتو نخی سایز بزرگ

مانتو اورسایز بلند و جلو بسته تهیه شده در رنگبندی متفاوت. این مانتو با دیزاین آستین های کلوش تزیین و با شلوار لی و کفش مجلسی مشکی ست شده.

ارزانسرای مانتو سایز بزرگ

مانتو اسپرت کوتاه و جلو باز  دیزاین شده با جیب و آستین های پاکتی. این مانتو اورسایز را مانند تصویر می توانید با کتونی سفید، کیف سبز و شلوار آبی ست کنید.

خرید مانتو مجلسی سایز بزرگ

مانتو زنانه سایز بزرگ با طراحی بسیار خاص و دلنشین دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بازو ست شده با شال، کفش و شلوار جذب مشکی.

مانتو سایز بزرگ ترک

یک مدل مانتو سایز بزرگ دخترانه جلو بسته و بلند با دیزاین لبه دوزی های سفید و کلوش در قسمت آستین. یک انتخاب عالی برای خانم های جوان خوش سلیقه.

مانتو نخی سایز بزرگ جدید

مانتو عبایی مجلسی مناسب برای خانم های سایز بزرگ دوخته شده به شکل بلند و جلو بسته با دیزاین پارچه سنتی در قسمت جلویی لباس و لبه آستین ها.

حراج مانتو تابستانی سایز بزرگ

برای داشتن یک استایل تابستانی جذاب از این مدل مانتو اورسایز استفاده کنید. مانتو ساده، جلو بسته و بلند دوخته شده از پارچه خنک تابستانی. ست شده با صندل و شال مشکی.

 کانال مانتو سایز بزرگ شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو سایز بزرگ است. این مانتو مدل عبایی دوخته شده و با استفاده از لبه دوزی های ریش ریش دیزاین شده.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی خارجی؛ لباس های شیک و لوکس 2024
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ساحل... آگوست 9, 2023 at 5:50 ب.ظ

    عالیه

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.