مدل کت مجلسی زنانه شیک و بلند + مدل لاکچری و جذاب

مدل کت مجلسی

مدل کت مجلسی جدید 1402

انتخاب یک لباس مناسب برای شرکت در مجالس و مهمانی ها یک چالش بزرگ بین همه افراد در تمام رده های سنی است. امروزه با افزایش تنوع و مدل های مختلف لباس با کمی حوصله و دقت می توان یک استایل مجلسی بسیار شیک تهیه کرد. پیشنهاد ما به شما برای انتخاب یک استایل شیک و دوست داشتنی انواع مدل کت مجلسی زنانه است. ما در این مطلب برای شما تعدادی از مدل های این مانتو را آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل کت مجلسی جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل کت مجلسی زنانه بسیار دوست داشتی است.این کت به شکل کوتاه و جلو باز دوخته شده و با استفاده از منجوق و نگین در آستین و کناره های مانتو دیزاین شده.

مدل کت مجلسی مشکی

مدل کت مجلسی زنانه کوتاه دوخته شده با استفاده از پارچه سنتی قرمز. این کت بر روی یک لباس مشکی بلند استفاده شده است.

مدل کت مجلسی جدید

برای داشتن یک استایل شیک و رسمی می توانید از این مدل کت استفاده کنید. کت مجلسی و مشکی رنگ زنانه دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز با دیزاین نگین دوزی در قسمت شانه ها.

مدل کت مجلسی دخترانه

کت کرم رنگ مجلسی دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز با استفاده از پارچه راه راه. این مانتو با یک استایل تمام کرم ست شده. انتخابی عالی برای خانم هایی با سلیقه خاص و امروزی.

مدل کت مجلسی شیک

کت زنانه و مجلسی مشکی با گلدوزی های طلایی رنگ در بخش های مختلف کت. این لباس به شکل کوتاه و جلو باز دوخته شده.

مدل کت مجلسی زنانه

کت زنانه دوخته شده از پارچه ترک بسیار مرغوب. زمینه این مانو مشکی رنگ است و با استفاده از سوزن دوزی های کرمی دیزاین شده. ست شده با کیف و شلوار دمپا گشاد مشکی.

مدل کت تک زنانه طرح دار

اگر به استایل های شیک و سنتی علاقه دارید از این کت استفاده کنید. کت زنانه کوتاه و جلو باز دوخته شده از پارچه سوزن دوزی شده در کنار شلوار کرمی رنگ.

مدل کت تک زنانه بلند

سه رنگ مختلف از یک مدل کت مجلسی بسیار شیک و جذاب دوخته شده از پارچه کرپ به شکل کوتاه و جلو باز با دیزاین لبه دوزی رشته مانند. مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و به روز.

کت تک زنانه اسپرت

از این ست جذاب برای داشتن یک استایل خیره کننده استفاده کنید. کت مجلسی کوتاه و جلو باز دوخته شده ز پارچه سوزن دوزی در کنار شلوار مام استایل مشکی.

کت تک مجلسی زنانه شیک مشکی

زیبایی و سادگی هر دو در این مدل کت به چشم میخورند. کت مجلسی کرمی رنگ کوتاه و جلو باز. ست شده با کیف کرمی، شلوار مشکی و شال مشکی کرم.

مدل کت بلند زنانه مجلسی

کت مجلسی زنانه دوخته شده از پارچه ترک با رنگبندی بسیار شاد و دلنشین. این مانتو با یک مدل شلوار جین راسته و کفش پاشنه بلند نارنجی ست شده.

مدل کت زنانه شیک

مانتو کتی مانند مشکی رنگ با دیزاین نگین دوزی و آستین های مچ. انتخابی بسیار عالی برای خانم های خوش پوش و خوش استایل.

مدل کت زنانه جدید

کت اسپرت دخترانه کوتاه و جلو باز با دیزاین سوزن دوزی ت شده با کتونی و شلوار سفید در کنار کیف صورتی رنگ.

 مدل کت تک مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل کت زنانه بسیار زیبا و مجلسی است. مانتو کرم رنگ کوتاه و جلو بسته دیزاین شده با پارچه سنتی در لبه آستین و لبه مانتو.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو آستین پفی شیک + مدل عروسکی و چین دار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.