ست لوازم تحریر لاکچری | برای اونایی که همیشه دنبال چیزای خاص و جدیدن + 15 مدل عکس دیدنی

ست لوازم تحریر لاکچری

ست لوازم تحریرجدید

اگه از اون دسته آدمایی هستی که همیشه دوست داری خاص باشی و از چیزای معمولی راضی نمی‌شی، ست لوازم تحریر لاکچری دقیقاً همون چیزیه که دنبالش می‌گردی! این ست‌ها معمولاً شامل خودکارهای شیک با بدنه‌های فلزی، دفترهای جلد چرمی با طراحی‌های خاص و حتی مدادهایی که توی جعبه‌های چوبی لوکس قرار گرفتن، هستن. وقتی با یه خودکار لاکچری می‌نویسی، انگار که داری یه اثر هنری رو خلق می‌کنی. همه چیز توی این ست‌ها با دقت و توجه به جزئیات طراحی شده و بهت حس خاص بودن میده. حتی جعبه‌ای که این لوازم توش قرار دارن هم معمولاً خودش یه شاهکار به حساب میاد!

بعضی وقتا هم این ست‌های لاکچری برای هدیه دادن استفاده می‌شن، چون واقعاً یه انتخاب عالی برای کساییه که دوست داری بهشون نشون بدی چقدر برات مهمن. تصور کن یه ست لوازم تحریر با خودکارهای طلاکاری شده یا دفترهایی که جلدشون از چرم نرم و لوکسه، اینجوری هم شیک و باکلاس به نظر میاد و هم یه هدیه کاربردیه که هر روز ازش استفاده میشه. اگه دنبال چیزای خاص و تک هستی، این ست‌ها بهترین گزینه برای توئن!

 

ست لوازم تحریر خاص

ست لوازم تحریر شیک

ست لوازم تحریر کاربردی

لوازم تحریر دخترانه همیشه یه عالمه رنگ و لعاب خاص خودشون رو دارن. معمولاً این لوازم با رنگ‌های شاد مثل صورتی، بنفش و نعنایی و با طرح‌های گل‌گلی، شخصیت‌های کارتونی و عروسکی عرضه می‌شن. دفترهایی با جلدهای رنگارنگ، مدادهایی که سرشون عروسکیه و استیکرهایی که حسابی دلتو می‌برن. اگه یه دختر هستی یا به دنبال یه هدیه برای یه دختر می‌گردی، لوازم تحریر دخترونه بهترین انتخاب ممکنه. این لوازم نه تنها بامزن، بلکه حسابی کاربردی هم هستن و می‌تونن انگیزه درس خوندن و کار کردن رو بیشتر کنن.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل سرویس پارچ و لیوان؛ مدل های جذاب مخصوص بانوان خوش سلیقه ایرانی

این لوازم نه فقط برای مدرسه و دانشگاه، بلکه برای خونه و حتی کارهای روزمره هم خیلی خوبن. مثلاً دفتر یادداشت‌هایی با طرح‌های خاص که آدم دوست داره همه‌جا همراهش داشته باشه، یا خودکارهایی که نوشتن باهاشون یه جورایی حال آدم رو خوب می‌کنه. به علاوه، استفاده از این لوازم حس خاص و متفاوت بودن رو به آدم میده و باعث میشه همیشه با انگیزه کارهاشو انجام بده. حتی اگه بخوای چیزی رو فقط برای دل خوشی خودت بخری، این لوازم تحریر دخترونه یه انتخاب عالی هستن!

 

ست لوازم تحریر یونیکورن

ست لوازم تحریر فانتزی

ست لوازم تحریر ترند

لوازم تحریر فانتزی همون چیزایی هستن که آدم رو به دنیای رویاهاش می‌برن. این لوازم با طرح‌های خلاقانه و غیرمعمولشون حسابی به آدم انرژی مثبت میدن. از مدادهایی که شبیه به بستنی هستن گرفته تا دفترهایی که جلدشون با یونیکورن‌ها و ستاره‌ها پر شده. حتی اگه آدمی باشی که دوست داره کارهاش رو خیلی جدی و حرفه‌ای انجام بده، یه تیکه از این لوازم تحریر فانتزی می‌تونه حالت رو تغییر بده و یه ذره رنگ و بوی فانتزی به کارهات اضافه کنه.

این لوازم برای بچه‌ها، نوجوان‌ها و حتی بزرگترهایی که هنوز یه ذره بچه توشون هست، عالی‌ان. از دفترهایی با صفحات رنگی گرفته تا خودکارهایی که جوهرشون توی نور تغییر رنگ میده. اگه دنبال چیزایی هستی که کارت رو از یه چیز ساده و کسل‌کننده به یه تجربه بامزه و خلاقانه تبدیل کنه، حتماً باید به سراغ لوازم تحریر فانتزی بری. اینا واقعاً معجزه می‌کنن!

ست لوازم تحریر برند

ست لوازم تحریر 2024

ست لوازم تحریر 1403

اگه از اونایی هستی که دوست داری همیشه توی جمع خاص باشی و از چیزای معمولی راضی نمی‌شی، لوازم تحریر خفن دقیقاً برای تو ساخته شدن! این لوازم معمولاً یه چیز خاص دارن که توی هر لوازم تحریری پیدا نمی‌کنی. مثلاً یه خودکار با چراغ LED که توی تاریکی هم می‌تونی باهاش بنویسی، یا دفترهایی که وقتی روشون می‌نویسی، انگار داری روی یه تخته نوری کار می‌کنی. این لوازم واقعاً برای اوناییه که دوست دارن همیشه یه قدم جلوتر از بقیه باشن و همه بهشون بگن: “وای چقدر چیزای خفنی داری!”

همچنین بخوانید:  بهترین ست‌های لوازم تحریر اداری رومیزی برای دفاتر مدرن + تصاویر

این لوازم تحریر معمولاً یه جورایی نشون میده که صاحبشون چه سلیقه و استایلی داره. مثلاً جامدادی‌هایی که مثل یه وسیله تکنولوژی پیشرفته به نظر میاد، یا مدادهایی که سرشون یه ربات کوچیکه. اینا چیزایی هستن که نه تنها کارت رو راحت‌تر می‌کنن، بلکه هر کی ببینتشون می‌خواد بدونه از کجا خریدیشون. پس اگه دنبال خاص بودن هستی، حتماً به دنبال لوازم تحریر خفن بگرد!

ست لوازم تحریر خارجی

ست لوازم تحریر کره ای

ست لوازم تحریر گوگولی

لوازم تحریر پسرانه با طرح‌های قهرمانی و هیجان‌انگیز خودشون وارد می‌شن. این لوازم بیشتر با طرح‌های قهرمان‌های کارتونی، ابرقهرمان‌ها، یا طرح‌های خفن مثل جمجمه و ماشین عرضه می‌شن. پسرها عاشق اینجور لوازمن چون هم با سلیقه‌شون جور در میاد و هم بهشون حس قدرت و ماجراجویی میده. جامدادی‌های خفن، دفترهایی با جلدهای هیجان‌انگیز و کلی چیزای دیگه که باعث می‌شن لذت ببرن از استفاده کردن.

این لوازم نه تنها برای مدرسه و دانشگاه عالی‌ان، بلکه توی خونه و برای کارهای روزمره هم حسابی به درد می‌خورن. از مدادهایی با طرح‌های ابرقهرمانی گرفته تا خودکارهایی که نور میدن و توی تاریکی هم می‌تونی باهاشون بنویسی. این لوازم تحریر برای اوناییه که می‌خوان همیشه یه ذره خلاقیت و هیجان توی کارهاشون داشته باشن.

ست لوازم تحریر کیوت

ست لوازم تحریر مارک

تاریخ انتشار: جمعه 23 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.