لوازم تحریر کاربردی | 15 مدل لوازم تحریر کیوت که دل هر کسی رو می‌بره + گالری تصاویر

لوازم تحریر کاربردی

لوازم تحریر شیک

خب بریم سراغ یه دنیای رنگارنگ و جذاب به نام لوازم تحریر کاربردی! وقتی می‌خوای شروع کنی به نوشتن، یادداشت برداری، یا حتی کشیدن نقاشی‌های خفن، اولین چیزی که بهش نیاز داری لوازم تحریره. اینجاست که مداد، خودکار، دفتر، پاک کن و هزار تا چیز دیگه میاد وسط! حالا اگه اینا یه خلاقیت و کاربرد خاصی داشته باشن، تازه می‌شن لوازم تحریر کاربردی! مثلا خودکارهایی که جوهرشون پاک میشه، یا دفترهایی که ضد آبن و توی هر شرایطی می‌تونی ازشون استفاده کنی. این لوازم، نه تنها کار رو راحت‌تر می‌کنن، بلکه بهت حس خوبی هم میدن.

اما بریم یه ذره فانتزی‌تر بشیم! لوازم تحریر فانتزی اصلا داستانشون یه چیز دیگه‌ست! اینا لوازمی هستن که بیشتر از اینکه کاربردی باشن، به خاطر ظاهر بامزه و خاصشون محبوبن. مثل مدادهایی که شبیه بستنی هستن یا دفترهایی که جلدشون با طرح کارتونیه. این لوازم رو بیشتر بچه‌ها و البته بزرگترا که هنوز یه ذره بچه توشون هست دوست دارن. حتی بعضی وقتا لوازم تحریر فانتزی، به آدم حس خوبی میده و انگیزه کار کردن رو بیشتر می‌کنه.

لوازم تحریر جدید

لوازم تحریر مدرن

لوازم تحریر یونیک

اگه به دنبال لوازم تحریر هستی که همه رو انگشت به دهان کنه، پس باید بری سراغ لوازم تحریر خفن! اینا همونایی هستن که نه تنها ظاهر جذابی دارن، بلکه ویژگی‌های منحصر به فردی هم دارن. مثلا یه خودکار که توش چراغ داره و می‌تونی تو تاریکی هم بنویسی! یا دفترهایی که صفحاتی با جنس خاص دارن و نوشتن روشون یه حس جدید بهت میده. این لوازم بیشتر برای اوناییه که دوست دارن متفاوت باشن و از چیزای خاص استفاده کنن.

همچنین بخوانید:  عکس های قاب گوشی کیوت؛ هر دختری باید یه دونه از این قاب ها رو داشته باشه

لوازم تحریر دخترانه هم که نگو! این لوازم بیشتر با رنگ‌های صورتی، بنفش و طراحی‌های گل‌گلی و کارتونی عرضه می‌شن. دخترها عاشق اینجور لوازمن چون هم خوشگلن، هم کیوت! از جامدادی‌هایی که شکل بستنی یا حیوانات بامزه دارن گرفته تا دفترهای پر از استیکر و کلی رنگ. این لوازم باعث می‌شن که درس خوندن و نوشتن کمتر خسته کننده بشه و به آدم انگیزه بده که بیشتر وقت بذاره.

 

لوازم تحریر دخترانه

لوازم تحریر پسرانه

لوازم تحریر کیوت

یکی از جذابیت‌های دنیای لوازم تحریر جدید اینه که هر سال یه چیزی میاد که قبلا ندیده بودیم. مثلا خودکارهایی که وقتی می‌نویسی، جوهرشون تو نور تغییر رنگ میده، یا دفترهایی که صفحاتی با تکنولوژی خاص دارن و می‌تونن به اپلیکیشن موبایل وصل بشن. اگه دنبال جدیدترین‌ها هستی، همیشه باید گوش به زنگ باشی چون طراح‌ها همیشه دارن چیزای جدیدی رو می‌سازن که آدمو غافلگیر می‌کنن!

اما نباید لوازم تحریر پسرانه رو هم فراموش کنیم. این لوازم بیشتر با طرح‌های قهرمان‌های کارتونی، ابرقهرمان‌ها، یا طرح‌های خفن مثل جمجمه و ماشین عرضه می‌شن. پسرها عاشق اینجور لوازمن چون هم با سلیقه‌شون جور در میاد و هم بهشون حس قدرت و ماجراجویی میده. جامدادی‌های خفن، دفترهایی با جلدهای هیجان انگیز و کلی چیزای دیگه که باعث می‌شن لذت ببرن از استفاده کردن.

 

لوازم تحریر فانتزی

لوازم تحریر 1403

لوازم تحریر 2024

لوازم تحریر کیوت دقیقا همون چیزیه که هر کسی با دیدنش دلش می‌خواد بخره! این لوازم با طراحی‌های بامزه و ناز و معمولا با رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش عرضه می‌شن. از دفترهایی که جلدشون با عکس حیوون‌های کوچولو یا طرح‌های انیمه است تا خودکارهای خوشگل و کوچیک که آدم دوست داره همه‌شون رو بخره. این لوازم خیلی برای اونایی که دوست دارن همه چیزشون کیوت باشه، عالیه!

همچنین بخوانید:  تصاویر ساعت های لاکچری زنانه؛ این ساعت ها استایل شما رو کامل میکنن

اما اگه دنبال چیزای خاص و شیک‌تر هستی، باید بری سراغ لوازم تحریر لاکچری. این لوازم معمولا با مواد با کیفیت بالا و طراحی‌های خاص ساخته می‌شن. مثلا یه خودکار با بدنه طلایی یا دفترهایی که جلدشون از چرم طبیعی درست شده. این لوازم نه تنها برای استفاده روزمره، بلکه برای هدیه دادن هم گزینه‌های فوق العاده‌ای هستن. خیلی‌ها از این لوازم به عنوان یه نماد موفقیت و سلیقه خاص استفاده می‌کنن.

 

لوازم تحریر لاکچری

لوازم تحریر بامزه

لوازم تحریر برند

وقتی حرف از لوازم تحریر کاربردی می‌شه، اولین چیزی که به ذهن میاد لوازمیه که واقعاً به درد می‌خورن و کارتو راحت‌تر می‌کنن. یعنی چیزایی مثل مداد و خودکارهایی که راحت توی دست می‌گیرن، پاک‌کن‌هایی که خوب پاک می‌کنن و جوهر روی کاغذ نمی‌مونه، و دفترهایی که صفحه‌هاشون زود کنده نمی‌شن. این لوازم به آدم حس خوب میده چون وقتی چیزی کاربردی باشه، کارتو سریع‌تر انجام میدی و حس راحتی بیشتری داری. مثلا مدادهای مکانیکی که نیاز به تراشیدن ندارن، یا دفترهایی با خط‌کشی‌های دقیق که برای نوشتن و نقاشی کردن عالی‌ان. در کل، هر چی که کاربردی‌تر باشه، بهتره!

اما بریم سراغ یه ذره فانتزی‌تر. لوازم تحریر فانتزی همونایی هستن که آدم رو به دنیای رویاها می‌برن. لوازمی که با طرح‌های خلاقانه و رنگارنگشون هر کی رو وسوسه می‌کنن. مثلاً خودکارهایی با شکل بستنی، دفترهایی که جلدشون با طرح‌های کارتونی پر شده، یا مدادهایی که سرشون شکل حیوانات بامزه‌ست. این لوازم خیلی وقت‌ها بیشتر از اینکه کاربردی باشن، واسه دل خوشی آدم و شاد کردن روزاش هستن. به خصوص بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترها هم عاشق اینجور چیزا می‌شن، چون بهشون حس کودکانه و شادابی میده.

همچنین بخوانید:  مدل ماگ سرامیکی؛ مدل های خوشگل و فانتزی

 

لوازم تحریر خارجی

لوازم تحریرکره ای

تاریخ انتشار: شنبه 24 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.