لوازم تحریر با مزه و شیک | 15 مدل لوازم تحریر فانتزی دخترونه کیوت + تصاویر جذاب

لوازم تحریر با مزه و شیک

لوازم تحریر خاص

 

یادش بخیر، وقتی بچه بودیم، خرید لوازم تحریر با مزه و شیک از هیجان‌انگیزترین کارها بود! حتی الان هم وقتی یه دفتر یا خودکار خوشگل می‌بینیم، نمی‌تونیم دست خالی از مغازه بریم بیرون. لوازم تحریر فانتزی و کیوت واقعاً می‌تونن روزهای مدرسه و حتی کار رو برامون شیرین‌تر کنن. از دفترهای با طرح‌های کارتونی و جذاب گرفته تا خودکارهای رنگی و ماژیک‌های بامزه، همه‌شون حسابی به چشم میان. می‌دونی، وقتی یه دفتر با جلد خوشگل داری یا یه خودکار با یه طرح بانمک، انگار همه چیز راحت‌تر و خوشایندتر میشه. اصلاً یه جورایی آدم انگیزه می‌گیره که بیشتر بنویسه و از نوشتن لذت ببره.

لوازم تحریر شیک

لوازم تحریر فانتزی

لوازم تحریر لاکچری

اگه از اونایی هستی که همیشه دنبال خاص بودن و متفاوت بودنن، لوازم تحریر فانتزی لاکچری دقیقاً همونه که دنبالش می‌گردی. این لوازم تحریر‌ها معمولاً طراحی‌های منحصر به فرد و خیلی شیکی دارن. مثلاً یه دفترچه با جلد چرم با یه طراحی هنری خاص، یا یه قلم با روکش طلا که نه تنها برای نوشتن بلکه برای پُز دادن هم عالیه! البته قیمت این لوازم تحریرها هم معمولاً بالاست، ولی اگه برات مهمه که همه چی خاص و شیک باشه، شاید ارزشش رو داشته باشه که یه کم بیشتر خرج کنی. این لوازم تحریر‌ها معمولاً به درد هدیه دادن هم می‌خورن، خصوصاً برای دوستایی که مثل خودت عاشق چیزای خاص و لاکچری‌ان.

 

لوازم تحریر مدرن

لوازم تحریر جدید

لوازم تحریر لاکچری

بریم سراغ لوازم تحریر فانتزی دخترونه که همیشه پر از رنگ و طرح‌های بامزه‌س. از دفترچه‌های صورتی و بنفش با طرح‌های گل و قلب گرفته تا مدادهای رنگی با طرح‌های کارتونی و ژله‌ای، همه و همه جذابیت خاص خودشونو دارن. این لوازم تحریر‌ها فقط برای بچه‌ها نیست، خیلی از ما بزرگترا هم عاشق این چیزای کیوت و خوشگل هستیم. حتی وقتی داری برای محل کارت یا دانشگاه آماده می‌شی، می‌تونی با استفاده از این لوازم تحریر رنگی و خوشگل، یه حال و هوای شاد و پر انرژی به روزات بدی. خیلی وقتا همین چیزای کوچیک می‌تونن حال آدمو خوب کنن و به روزت یه حس مثبت بدن.

همچنین بخوانید:  مدل ماگ شیشه ای طرحدار دخترانه؛ ماگ های در دار شیشه ای با طرح های خوشگل دخترانه

 

لوازم تحریر برند

لوازم تحریر ترند

لوازم تحریر 2024

اگه می‌خوای لوازم تحریر فانتزی و کیوت داشته باشی ولی نمی‌خوای خیلی خرج کنی، نگران نباش، کلی گزینه‌های ارزون و شیک هم وجود دارن. مثلاً یه دفترچه با طرح گلدار که هم خوشگله هم قیمتش مناسبه، یا خودکارهای رنگی که حسابی بانمکن و با قیمت مناسب می‌تونی بخری. خیلی از فروشگاه‌های لوازم تحریر و حتی آنلاین‌شاپ‌ها این روزها کلی از این لوازم تحریرهای ارزون رو می‌فروشن که می‌تونی به راحتی تهیه کنی. فقط کافیه یه کم بگردی و مدل‌های مختلف رو ببینی. مطمئن باش که می‌تونی چیزایی پیدا کنی که هم خوشگلن و هم به جیبت فشار نمیارن.

 

لوازم تحریر ترند

لوازم تحریر بچه گانه

لوازم تحریر بزرگسال

لوازم تحریر با قیمت مناسب یه گزینه عالی برای کساییه که می‌خوان چیزای خوشگل داشته باشن ولی نمی‌خوان خیلی خرج کنن. این لوازم تحریر‌ها تو طرح‌ها و مدل‌های مختلفی میان و می‌تونن هر سلیقه‌ای رو راضی کنن. مثلاً می‌تونی دفترهای خط‌دار ساده ولی با جلدای خوشگل پیدا کنی، یا مدادهای رنگی با طرح‌های مینیمال که حسابی شیک و به‌صرفه‌ان. حتی بعضی وقتا می‌تونی ست‌های کامل لوازم تحریر فانتزی رو با یه قیمت مناسب بخری که توش همه چی هست؛ از دفتر و خودکار گرفته تا مداد و پاک‌کن. اینجوری هم تو هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنی هم لوازم تحریرهای خوشگلی داری.

اگه دنبال یه چیز واقعاً خاص و منحصر به فرد هستی، لوازم تحریر دست‌ساز گزینه عالی‌ایه. این لوازم تحریر‌ها معمولاً توسط هنرمندان و صنایع دستی‌سازها ساخته می‌شن و هر کدومشون یه تیکه هنر به حساب میان. مثلاً دفترچه‌های دست‌ساز با کاغذهای خاص و جلدهای نقاشی شده یا خودکارهایی که با دست رنگ‌آمیزی شدن. این لوازم تحریر‌ها شاید گرون‌تر از مدل‌های معمولی باشن، ولی اگه یه چیز واقعاً خاص و متفاوت می‌خوای، ارزششو داره که بیشتر خرج کنی.

همچنین بخوانید:  فرسودگی تحصیلی چیست؟ | علائم و راه های درمان و پیشگیری آن چیست؟

 

لوازم تحریر دخترانه

لوازم تحریر پسرانه

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.