مدل مانتو سبز جدید و شیک + مدل یشمی و زیتونی

مدل مانتو سبز

مدل مانتو سبز رنگ

رنگ ها در ایجاد استایل های شیک و جذاب بسیار تاثیر گذارند و در صورت انتخاب اشتباه می توانند مخرب هم باشند، پس باید توجه داشته باشید داشتن یک ترکیب رنگی جذاب در هر استایلی تا چه حد تاثیر گذار خواهد بود. یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها در استایل های بانوان رنگ سبز است. این رنگ با طیف بسیار وسیعی که دارد برای داشتن یک استایل دوست داشتنی به شما کمک میکند. ما در این مطلب برای شما آلبومی از انواع مدل مانتو سبز آماده کرده ایم تا به شما در انتخاب یک مانتو مناسب کمک کنیم. با ما همراه شوید.

مدل مانتو سبز جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو سبز کوتاه و جلو باز است. این مانتو با دیزاین آستین های پاکتی و دکمه همراه شلوار سفید، شال، کیف و کفش کرمی ست شده.

مدل مانتو سبز کوتاه

مانتو اسپرت و سبز رنگ دخترانه دوخته شده از پارچه کتان به شکل کوتاه و دکمه دار. این مانتو برای استفاده در استایل های روزمره و اسپرت بسیار کاربرد دارد.

مدل مانتو سبز یشمی

یک مدل مانتو به رنگ سبز با دیزاین خاص به شکل رشته های سفید رنگ استفاده شده در قسمت کناری آستین ها و روی جیب ها.

مدل مانتو سبز کله غازی

یکی از جذاب ترین و راحت ترین مدل های مانتو سبز مربوط به این تصویر است. مانتو بلند و جلو بسته دوخته شده از پارچه سبز گلدار و ست شده با شلوار لی آبی روشن و کتونی سفید.

مدل مانتو سبز سیدی

یک مانتو شیک و ساده به شکل جلو بسته و کوتاه به رنگ سبز دیزاین شده با منگوله در قسمت جلویی لباس. این مانتو با شال و شلوار سفید ست شده.

مدل مانتو سبز تیره

مانتو کوتاه دوخته شده به شکل کیمونو با ترکیب رنگی سبز و سفید و دیزاین لبه دوزی ریش ریش. این مانتو با صندل تابستانی و شلوار سبز ست شده.

مانتو کتی سبز یشمی

کت پاییزی و چهارخانه به رنگ سبز دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز از پارچه فوتر. این کت برای استفاده در استایل های پاییزی یک انتخاب بسیار برازنده است.

مانتو سبز کتی

اگر از علاقمندان به استایل های اسپرت هستید این مانتو پیشنهاد ما به شما است. مانتو کتان سبز رنگ بسیار زیبا با دیزاین زاپ در قسمت جلویی مانتو.

مانتو سبز کوتاه

سادگی و زیبایی هر دو در این مدل مانتو به خوبی به چشم میخورند. مانتو سبز رنگ کوتاه و جلو بسته ست شده با شلوار کارگو کرمی رنگ و شال قهوه ای.

ست مانتو سبز با شلوار لی

مانتو راحت و بسیار خنک تابستانی به رنگ سبز زیتونی، مناسب برای استفاده هنگام سفر. این مانتو بسیار شیک با کتونی سفید، شال کرمی و کیف حصیری ست شده.

مانتو سبز جدید

مدل مانتو سبز کوتاه و جلو باز همراه آستین های سه ربع پاکتی. این مانتو از پارچه ترک بسیار مرغوب با دوامی بالا دوخته شده و برای شما یک استایل فوق العاده ایجاد خواهد کرد.

مانتو سبز سدری

یک مدل استایل رسمی فوق العاده شیک با استفاده از یک مانتو سبز کوتاه و جلو باز همراه شلوار طوسی، کیف مشکی و کفش پاشنه بلند سفید.

مانتو سبز لجنی

مانتو سبز فوق العاده شیک و دوست داشتنی دوخته شده از پارچه کرپ به شکل کوتاه و جلو باز. این مانتو با استفاده از شلوار دمپا گشاد مشکی و کفش پاشنه بلند سبز به شما برای داشتن یک استایل خاص کمک میکند.

مانتو سبز زمردی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو سبز کتان دخترانه است. این مانتو با آستین های سه ربع و جیب دیزاین شده. یک انتخاب عالی برای خانم هایی با استایل شیک و به روز.

همچنین بخوانید:  مجموعه ای از 15 مدل دامن مجلسی شیک و جدید که باید داشته باشید
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.