میکاپ زنانه شیک | بهترین مدل‌های آرایش که باید امتحان کنی + تصاویر

میکاپ زنانه شیک

میکاپ زنانه شیک خاص

 

آرایش همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های ظاهر هر خانمیه، مخصوصاً وقتی که صحبت از مجالس و عروسی‌ها میشه. اینکه چه مدل آرایشی انتخاب کنیم که هم شیک باشه و هم ساده، همیشه دغدغه خیلی از خانم‌هاست. امروز می‌خوام در مورد مدل‌های آرایش مجلسی ساده و شیک حرف بزنم که مناسب هر مراسمی هست و تو رو به یه ستاره واقعی تبدیل می‌کنه! وقتی حرف از میکاپ زنانه شیک می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسه، سادگی در عین زیبایی و جذابیته. برای شروع، همیشه اینو بدون که یه آرایش شیک، نیاز به تمرکز روی بخش‌های درست صورت داره و نه زیاده‌روی. مثلاً اگه می‌خوای چشم‌هات رو برجسته کنی، لب‌ها باید ساده و مات باشن و بالعکس.

میکاپ زنانه شیک ساده

 

****

 

میکاپ زنانه شیک زیبا

 

****

 

میکاپ زنانه شیک 2024

 

برای شروع آرایش مجلسی، همیشه یادت باشه که اولین قدم، یه پوست صاف و بی‌نقصه. اگه پوستت جوش یا لک داره، با یه پرایمر مناسب و کرم پودر سبک شروع کن. اینجوری پوستت یه‌دست و طبیعی به نظر میاد. بعدش، می‌تونی از یه رژ گونه ملایم استفاده کنی تا یه رنگ و لعاب خوشگل به صورتت بدی. وقتی نوبت به چشم‌ها می‌رسه، سایه‌های رنگ نود یا برنز گزینه‌های عالی هستن. این سایه‌ها چشم‌ها رو بزرگ‌تر و گیراتر می‌کنن بدون اینکه خیلی تیره بشن. برای خط چشم، می‌تونی از یه خط نازک نزدیک مژه‌ها استفاده کنی که خیلی طبیعی به نظر برسه.

میکاپ زنانه شیک 1403

 

****

 

میکاپ زنانه شیک

 

****

 

مدل آرایش دخترانه ساده

اگه قرارِ توی یه عروسی بدرخشی و در عین حال خیلی آرایشت غلیظ و تو چشم نباشه، مدل آرایش دخترانه ساده و شیک می‌تونه انتخاب مناسبی باشه. این مدل آرایش بیشتر روی برجسته کردن طبیعی زیبایی صورت تمرکز داره. مثلاً برای آرایش پوست، از کرم‌های مرطوب‌کننده رنگی یا بی‌بی کرم استفاده کن که خیلی سنگین نیستن. برای چشم‌ها، سایه‌های پاستلی مثل صورتی روشن یا بژ خیلی جذابن و خط چشم نازک به همراه ریمل کافیه. رژلبت هم بهتره رنگ‌های نود یا کمی براق باشه تا لباتو خوش‌رنگ و شاداب نشون بده.

همچنین بخوانید:  حنا برای پوست و سلامت مو چه خواصی داره؟ | این مطلب خوب رو حتما بخون

 

مدل ارایش دخترانه ملایم

 

****

 

مدل ارایش لایت جدید

 

****

 

مدل ارایش مجلسی شیک

این مدل آرایش مخصوص مهمونی‌ها و مجالس مهمه که می‌خوای ظاهرت خیلی شیک و باکلاس باشه. برای این آرایش، از سایه‌های دودی یا اسموکی استفاده کن تا چشم‌هات بیشتر دیده بشن. یه خط چشم گربه‌ای کشیده و ریمل مشکی ضخیم، می‌تونه تموم کننده کار باشه. رژ گونه رنگ هلویی یا برنز، گونه‌هات رو برجسته‌تر می‌کنه و برای لب‌ها هم می‌تونی از رژ قرمز یا رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنی تا جذابیتت دو برابر بشه.

 

مدل ارایش مجلسی

 

****

 

مدل ارایش مجلسی ساده

 

****

 

مدل ارایش مجلسی ساده و شیک

مدل آرایش لایت جدید، این روزا حسابی مد شده و بین خانم‌ها طرفدارای زیادی داره. این مدل آرایش به سادگی، طبیعیت و زیبایی معروفه و توش از رنگ‌های خیلی ملایم و نزدیک به رنگ طبیعی پوست استفاده میشه. برای این مدل آرایش، یه مرطوب‌کننده رنگی و کمی کانسیلر استفاده کن تا پوستت یه‌دست و شفاف بشه. برای چشم‌ها از سایه‌های خیلی ملایم مثل بژ، کرم یا صورتی خیلی روشن استفاده کن. خط چشم رو می‌تونی حذف کنی یا از یه خط خیلی نازک و نزدیک به مژه‌ها بزنی. رژلب هم باید رنگ طبیعی مثل صورتی کمرنگ یا نود باشه.

 

مدل ارایش دخترانه ساده و شیک

 

****

 

مدل ارایش دخترانه ساده و شیک برای عروسی

 

****

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.