لاک ژل شاین جذاب | رنگی مرموز و جذاب برای ناخن‌ها + عکس های دیدنی

لاک ژل شاین جذاب

لاک ژل شاین خاص

لاک ژل شاین جذاب از اون دسته لاک‌هایی هست که هر کسی با هر سلیقه‌ای، با دیدنش وسوسه میشه که روی ناخناش بزنه. این نوع لاک‌ها به خاطر درخشش و جلوه خاصی که دارن، همیشه جزو انتخاب‌های اول برای مهمونی‌ها، دورهمی‌ها و حتی روزای عادی هستن. لاک ژل شاین یه جور حس لاکچری بودن به ناخنا میده و باعث میشه هر دستی باهاش حسابی به چشم بیاد. این لاک‌ها به راحتی روی ناخن می‌شینن، خیلی براق و شاین دارن و موندگاریشون هم فوق‌العاده‌ست. حالا بیایین نگاهی به انواع مختلف این لاک‌ها بندازیم و ببینیم هر کدوم چه ویژگی‌هایی دارن و چطوری می‌تونن استایل ما رو تکمیل کنن.

 

لاک ژل شاین ابی

 

***

لاک ژل شاین خاص

***

 

لاک ژل شاین نقره ای

لاک ژل شاین هفت رنگ یکی از اون مدل‌های خاص و فوق‌العاده جذابه که وقتی بهش نگاه می‌کنی، انگار یه عالمه رنگ قشنگ و درخشان روی ناخنات داره می‌رقصه. این لاک‌ها معمولاً با ترکیب رنگ‌های مختلف و درخشنده ساخته میشن و به خاطر جلوه‌ی هفت رنگشون، هیچ وقت از مد نمی‌افتن. لاک ژل شاین هفت رنگ می‌تونه یه انتخاب عالی برای کسایی باشه که دوست دارن همیشه متفاوت و چشمگیر به نظر برسن. این لاک‌ها مخصوصاً تو نور بیشتر خودشونو نشون میدن و هر بار که بهشون نگاه کنی، یه رنگ جدید توشون می‌بینی. اگه دنبال یه لاک خاص برای مهمونی یا حتی یه قرار عاشقانه هستین، لاک ژل شاین هفت رنگ یه انتخاب فوق‌العاده‌ست.

 

لاک ژل شاین طلایی

 

***

 

لاک ژل شاین دیسکو

***

لاک ژل شاین اطلسی

لاک ژل شاین صورتی برای اوناییه که دوست دارن هم براق باشن و هم یه حس ظرافت و شیرینی به استایلشون اضافه کنن. رنگ صورتی همیشه یه حس دخترونه و دلبرانه داره و وقتی با درخشش شاین ترکیب میشه، دیگه نمی‌شه ازش گذشت! این لاک می‌تونه یه انتخاب عالی برای هر موقعیتی باشه، چه برای روزای عادی و سر کار و دانشگاه، چه برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها. اگه دنبال یه رنگ لاک شاین دار هستین که همیشه تو استایل‌های مختلف به کار بیاد و خیلی هم جیغ و تو چشم نباشه، لاک ژل شاین صورتی بهترین گزینه‌ست.

همچنین بخوانید:  مدل شلوار راسته مجلسی؛ برای خانم های شیک پوش

لاک ژل شاین شیک

***

 

لاک ژل شاین جدید

***

 

لاک ژل شاین مدرن

اگه به دنبال یه رنگ ملایم و در عین حال براق هستین، لاک شاین هلویی می‌تونه بهترین گزینه باشه. این لاک به خاطر رنگ ملایم و زیبایی که داره، به راحتی با هر نوع لباسی ست میشه و یه حس شیکی و متانت رو به استایل شما اضافه می‌کنه. لاک شاین هلویی می‌تونه یه انتخاب عالی برای روزای گرم تابستونی باشه که به ناخن‌هاتون یه جلوه خنک و خوش‌رنگ بده. همچنین این رنگ به خاطر ملایمتش، برای محیط‌های کاری و رسمی هم مناسبه. اگه به دنبال یه لاک ژل شاین دار هستین که هم ملایم باشه و هم براق، قطعاً لاک شاین هلویی رو امتحان کنین.

 

لاک ژل شاین لاکچری

***

 

لاک ژل شاین هلویی

***

 

لاک ژل شاین سبز

لاک ژل شاین دار نقره‌ای یکی از اون رنگ‌های کلاسیک و همیشه محبوبه که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این لاک‌ها به خاطر درخشش خاص و رنگ نقره‌ای‌شون، یه حس لاکچری و باکلاس به استایل شما میدن. لاک ژل شاین نقره‌ای می‌تونه به راحتی با هر نوع لباسی ست بشه و برای مهمونی‌های شبانه یا حتی جشن‌های رسمی مثل عروسی، یه انتخاب عالیه. اگه دنبال یه لاک شاین دار هستین که همیشه و همه جا به کار بیاد و هیچ‌وقت ازش خسته نشین، لاک ژل شاین نقره‌ای بهترین گزینه‌ست.

لاک ژل شاین بنفش یکی از اون رنگ‌های جذابه که همیشه یه حس مرموز و خاص به ناخن‌ها میده. این رنگ به خاطر ترکیب بنفش با درخشش شاین، یه جلوه فوق‌العاده زیبا و متفاوت رو به ناخن‌ها اضافه می‌کنه. لاک ژل شاین بنفش می‌تونه یه انتخاب عالی برای فصل پاییز و زمستون باشه که به استایل شما یه حس گرما و لطافت بده. این رنگ به راحتی با لباس‌های تیره و حتی رنگ‌های ملایم ست میشه و یه استایل خاص و متفاوت رو براتون می‌سازه. اگه دنبال یه رنگ شاین دار هستین که هم جذاب باشه و هم یه حس خاص و متفاوت بهتون بده، لاک ژل شاین بنفش رو حتماً امتحان کنین.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز سایز بزرگ | مدل های ژورنالی و جنجالی بسیار شیک

 

لاک ژل شاین 2024

***

 

لاک ژل شاین 1403

 

***

تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.