لاک ناخن نود | درخششی ملایم و زیبا برای ناخن‌ها + عکس های جذاب

لاک ناخن نود

 

رنگ لاک نود بهاری

 

لاک ناخن نود یکی از اون ترندهای جذابه که همیشه طرفدارای خودش رو داره و هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این رنگ لاک به خاطر سادگی و قابلیت ست شدن با هر نوع استایلی، همیشه یه گزینه امن و جذابه. لاک ناخن نود معمولاً در طیف‌های رنگی مختلفی مثل بژ، صورتی کمرنگ، خاکی و حتی رنگ‌های نزدیک به رنگ پوست تولید میشه که می‌تونین با توجه به سلیقه و رنگ پوستتون انتخابش کنین. این لاک‌ها به راحتی با هر لباسی ست میشن و یه حس تمیزی و مرتب بودن به دست‌های شما میدن. حالا بریم ببینیم که چطور می‌تونیم این رنگ جذاب رو با پوست گندمی، فصل بهار و حتی درخشش‌های شاینی ترکیب کنیم.

 

لاک ناخن نود پاییزه شیک

 

***

 

لاک ناخن نود جذاب و خاص

 

***

 

لاک ناخن نود 2024

اگه پوست گندمی دارین، لاک نود می‌تونه یه انتخاب فوق‌العاده برای شما باشه. رنگ‌های نود برای پوست‌های گندمی واقعاً جذابن چون به راحتی با تن طبیعی پوست ترکیب میشن و به دست‌ها یه ظاهر شیک و تمیز میدن. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست گندمی، رنگ‌های نود با ته رنگ صورتی یا بژ هستن که هم به پوست گندمی جلوه میدن و هم از یکنواختی جلوگیری می‌کنن. لاک ناخن نود روی پوست گندمی نه تنها دست‌ها رو بلندتر و کشیده‌تر نشون میده، بلکه به خاطر سادگی و مینیمالیسمش، همیشه شیک و مرتب به نظر میاد.

 

لاک ناخن نود ساده

 

***

 

لاک ناخن نود خاص و ویژه

 

***

 

لاک ناخن نود گوشتی

لاک نود پاستل از اون رنگ‌های دوست‌داشتنیه که یه حس لطافت و ظرافت به استایل شما میده. این رنگ‌ها معمولاً در طیف رنگی ملایم و شاد مثل صورتی کمرنگ، آبی آسمانی و لیمویی روشن تولید میشن و یه انتخاب عالی برای فصل بهار و تابستون هستن. اگه به دنبال یه رنگ لاک خاص و متفاوت هستین که همچنان در دسته‌بندی نود قرار بگیره، لاک نود پاستل یه گزینه عالیه. این رنگ‌ها به خاطر لطافت و سادگی‌شون به راحتی با هر نوع استایلی ست میشن و یه حس شادابی و طراوت به دست‌های شما میدن.

همچنین بخوانید:  تاتو لب چیست و چگونه انجام میشود؟ | علت پرطرفدار شدن تاتو لب چیه؟

 

لاک ناخن نود سیر

 

***

 

لاک ناخن 1403

 

***

 

لاک رنگ نود

 

لاک رنگ نود از اون دسته رنگ‌هاییه که هیچ‌وقت قدیمی نمیشه و همیشه می‌تونین روی اون حساب کنین. این رنگ به خاطر سادگی و قابلیت ست شدن با هر رنگ و استایلی، همیشه یه انتخاب امن و جذابه. لاک نود معمولاً در طیف‌های مختلفی مثل بژ، صورتی کمرنگ، خاکی و حتی رنگ‌های نزدیک به رنگ پوست موجوده و به راحتی می‌تونین اون رو با هر نوع لباسی ست کنین. اگه دنبال یه رنگ لاک ساده و شیک هستین که هم برای استفاده روزمره و هم برای مهمونی‌ها مناسب باشه، لاک رنگ نود بهترین گزینه‌ست.

رنگ لاک نود بهاری از اون رنگ‌های جذابه که به راحتی می‌تونه حس و حال بهاری رو به دست‌های شما بیاره. این رنگ‌ها معمولاً در طیف‌های ملایم و شاد مثل صورتی کمرنگ، بژ روشن و لیمویی تولید میشن و یه انتخاب عالی برای فصل بهار هستن. رنگ لاک نود بهاری به راحتی با لباس‌های روشن و سبک بهاری ست میشه و یه حس طراوت و شادابی به استایل شما میده. اگه به دنبال یه رنگ لاک خاص و متفاوت برای فصل بهار هستین که همچنان ساده و مینیمال باشه، رنگ لاک نود بهاری بهترین انتخابه.

 

لاک نود خفن

 

***

 

لاک نود صورتی

 

***

 

لاک ناخن پر طرفدار

 

لاک نود صورتی یکی از اون رنگ‌های محبوبه که هیچ‌وقت قدیمی نمیشه. این رنگ به خاطر ظرافت و شیرینی که داره، همیشه جزو انتخاب‌های اول خانم‌هاست. لاک نود صورتی برای هر نوع رنگ پوستی مناسبه ولی برای کسایی که پوست روشنی دارن، یه انتخاب فوق‌العاده‌ست. این رنگ به راحتی می‌تونه به ناخن‌ها یه حس تمیزی و مرتب بودن بده و در عین حال، خیلی مینیمال و شیک به نظر بیاد. اگه دنبال یه رنگ لاک ساده و در عین حال دخترونه و بامزه هستین، لاک نود صورتی بهترین گزینه‌ست.

همچنین بخوانید:  مدل بالیاژ مو روشن + مدل های نسکافه ای و فانتزی

لاک نود شاین برای کسایی که دوست دارن همیشه ناخن‌هایی درخشان و براق داشته باشن ولی نمی‌خوان از رنگ‌های خیلی جیغ استفاده کنن، یه انتخاب عالیه. این لاک‌ها معمولاً با یه لایه شاین یا براق کننده اضافه ساخته میشن که به ناخن‌ها یه درخشش ملایم و زیبا میده. لاک نود شاین می‌تونه هم برای مهمونی‌های شبانه مناسب باشه و هم برای استفاده روزمره، چون به راحتی با هر لباسی ست میشه و یه حس خاص و منحصر به فرد به استایل شما اضافه می‌کنه. اگه دنبال یه رنگ لاک شیک و براق هستین که همچنان در دسته نود باشه، لاک نود شاین رو امتحان کنین.

 

لاک ناخن لاکچری

 

***

 

لاک ناخن نود تابستانی

 

***

 

 

تاریخ انتشار: شنبه 17 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.