فرنچ ناخن کوتاه | انتخابی ساده و باوقار برای هر مناسبتی + گالری تصاویر

فرنچ ناخن کوتاه

 

فرنچ ناخن خاص

 

فرنچ ناخن کوتاه همیشه یکی از اون مدل‌های محبوب و شیک برای ناخن بوده که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این مدل به خاطر سادگی و ظرافتش، به راحتی می‌تونه به هر استایلی، از روزمره تا مجلسی، یه حس شیکی و آراستگی بده. وقتی صحبت از فرنچ ناخن کوتاه می‌شه، یعنی داریم از یه مدل ناخن صحبت می‌کنیم که خط سفید ظریفی روی نوک ناخن کشیده می‌شه و بقیه‌ی ناخن با یه رنگ شفاف و نود پوشیده می‌شه. این مدل برای کسایی که ناخن‌های کوتاه دارن، یه انتخاب عالیه چون هم ظاهر دست‌ها رو تمیز و مرتب نشون می‌ده و هم به خاطر کوتاه بودن ناخن‌ها، استفاده و نگهداری ازشون خیلی راحت‌تره. پس اگه به دنبال یه مدل ناخن ساده، شیک و همیشه مد هستید، فرنچ ناخن کوتاه یه گزینه‌ی بی‌نقصه!

 

فرنچ ناخن کوتاه در خانه

 

***

 

فرنچ رنگی ناخن کوتاه

 

***

 

ناخن فرنچ شیک

 

اگه دنبال یه مدل ناخن هستید که کمی بیشتر بدرخشه، مدل فرنچ اکلیلی رو حتماً امتحان کنید. این مدل با اضافه کردن یه لایه اکلیل به نوک فرنچ ناخن‌ها، یه درخشش خاص به اون‌ها می‌ده که می‌تونه توی هر نوری خودش رو نشون بده. شما می‌تونید اکلیل رو به رنگ سفید کلاسیک اضافه کنید یا اینکه از اکلیل‌های رنگی استفاده کنید تا یه فرنچ ناخن کوتاه متفاوت و جذاب داشته باشید. این مدل برای مهمونی‌ها و مراسم خاص مثل عروسی‌ها خیلی مناسبه و به راحتی می‌تونه استایلتون رو کامل کنه. اکلیل‌های طلایی، نقره‌ای یا حتی رنگی به‌خصوص توی فصل‌های خاص مثل تابستون خیلی پرطرفدارن و می‌تونن به ناخن‌های شما یه حس تازه و سرزنده بدن.

همچنین بخوانید:  مدل عروس محجبه شیک؛ زیباترین آرایش ها و استایل های عروس خانم های محجبه

 

مدل ناخن فرنچ عروس

 

***

 

مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

 

***

 

مدل ناخن فرنچ اکلیلی

 

یکی از بهترین چیزهای فرنچ ناخن کوتاه اینه که به راحتی می‌تونید اون رو تو خونه انجام بدید و لازم نیست حتماً به آرایشگاه برید. برای این کار، به چند ابزار ساده مثل لاک پایه شفاف، لاک سفید یا رنگ دلخواه برای نوک ناخن، و چسب‌های مخصوص فرنچ نیاز دارید. اول از همه، ناخن‌هاتون رو تمیز و مرتب کنید و لاک پایه رو بزنید. بعد، چسب فرنچ رو به صورتی که فقط نوک ناخن‌ها بمونه، بچسبونید و لاک سفید یا رنگ مورد نظرتون رو بزنید. وقتی خشک شد، چسب رو آروم بردارید و در آخر یه لایه تاپ کت روی کل ناخن‌ها بزنید تا هم دوامش بیشتر بشه و هم برق بیشتری داشته باشه. به همین راحتی، شما یه فرنچ ناخن کوتاه شیک و مرتب دارید که به راحتی تو خونه انجام شده و اصلاً لازم نیست هزینه زیادی بکنید.

ناخن فرنچ شاین

 

***

 

ناخن فرنچ مجلسی

 

***

 

ناخن فرنچ شیک

 

اگه دوست دارید کمی خلاقیت به خرج بدید و از رنگ‌های متفاوت استفاده کنید، فرنچ رنگی ناخن کوتاه رو امتحان کنید. توی این مدل، به جای رنگ سفید کلاسیک، می‌تونید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید؛ از رنگ‌های پاستلی و ملایم گرفته تا رنگ‌های جسورانه و تیره. این مدل به‌خصوص برای فصل‌های گرم مثل تابستون خیلی جذابه و به راحتی می‌تونه با لباس‌ها و اکسسوری‌هاتون ست بشه. یکی از نکات جالب در مورد فرنچ رنگی اینه که می‌تونید برای هر ناخن یه رنگ متفاوت انتخاب کنید و یه جور فرنچ رنگین‌کمانی داشته باشید. این مدل‌ها خیلی ترند شده و طرفدارای زیادی پیدا کرده، چون به راحتی می‌تونید شخصیت و سلیقه‌ی خودتون رو با انتخاب رنگ‌ها به نمایش بذارید.

همچنین بخوانید:  مدل آرایش عروس جدید؛ عروس خانم های با سلیقه عاشق این مدل ها میشن

 

ناخن فرنچ ساده

 

***

 

ناخن فرنچ مشکی

 

***

 

ناخن فرنچ جذاب

 

مدل ناخن فرنچ شیک همیشه یه انتخاب مطمئن برای هر مناسبتیه. این مدل با خطوط ظریف و رنگ‌های ساده‌ش، به راحتی می‌تونه دست‌های شما رو تمیز، مرتب و باوقار نشون بده. فرنچ شیک معمولاً با رنگ‌های نود و سفید کلاسیک انجام می‌شه، اما اگه دوست دارید کمی متفاوت‌تر باشید، می‌تونید از رنگ‌های مات یا براق استفاده کنید که به مدل کلاسیک یه حس مدرن بده. این مدل‌ها به‌خصوص برای موقعیت‌های رسمی مثل جلسات کاری یا مراسم‌های مهم خیلی مناسبه و به راحتی می‌تونه استایلتون رو کامل کنه. از طرفی، اگه به دنبال یه مدل ناخن هستید که نگهداریش آسون باشه و نیاز به ترمیم مداوم نداشته باشه، فرنچ شیک یه انتخاب عالیه.

 

ناخن فرنچ طلایی

 

***

 

ناخن فرنچ رنگارنگ

***

تاریخ انتشار: جمعه 16 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.