مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید + مدل شیک و مجلسی

مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه

مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه شیک

دستبند ها یکی از پرطرفدار ترین اکسسوری ها و زیورآلات زنانه هستند. دستبند ها در طرح ها و جنس های مختلفی ساخته شده و در اختیار دختر خانم های جوان و بانوان قرار میگیرند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه برای شما آماده کرده ایم تا به شما در انتخاب یک دستبند شیک و زیبا کمک کنیم. برای بررسی بیشتر با ما همراه شوید.

مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه پهن

اولین تصویر مربوط به تعدادی از انواع مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه در کنار یکدیگر است. یک دستبند ماری، یک دستبند مرواریدی، دو عدد دستبند کارتیر و یک دستبند طلایی زنجیری در کنار هم.

مدل دستبند طلا زنانه

سه مدل دستبند طلا زنانه و دخترانه به صورت رشته ای طلایی و نقره ای با قرار گیری نعل اسب و حرف ه فارسی بر روی رشته ها.

مدل دستبند طلا دخترانه

این دو عدد دستبند از زیبا ترین و بهترین مدل های به روز هستند. دستبند ماری با قرار گیری یک گل و دستبند زنجیری فوق العاده زیبا.

مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه ظریف

ترکیبی از رنگ طلا در کنار نگین های نقره ای باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر این دستبند شده است. یک انتخاب فوق العاده عالی برای خانم های با سلیقه.

مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه زنجیری

یک مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه به شکل کمربندی همراه با سگک نقره ای با نگین کاری های فوق العاده جذاب و دوست داشتنی.

مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

اگز به استفاده از دستبند های ظریف علاقه دارید این مدل یک انتخاب عالی برای شما است.یک دستبند طلا ظریف که از کنار هم قرار گرفتن حلقه های طلایی تشکیل شده.

دستبند طلا جدید

طراحی خاص این دستبند آن را به یک مدل فوق العاده جذاب و دوست داشتنی بین خانم های جوان تبدیل کرده است. دستبند طلا که به وسیله حفره های روی دستبند بهم وصل شده اند.

دستبند طلا پهن

ظرافت و جذابیت این دستبند بسیار خیره کننده است. یک دستبند طلایی رنگ زنجیری همراه با یک پروانه با دیزاین نگین در قسمت وسط دستبند.

دستبند طلا ظریف

برای علاقمندان به زیورآلات خاص و مدرن این تصویر می تواند انتخاب مناسبی باشد. بنگل های متفاوت یکی به شکل میخ یکی به شکل میله ای و یکی به شکل دستبند مستطیلی شکل.

مدل دستبند طلای قفلی

عکس مربوط به یک مدل دستبند ماری طلایی رنگ در کنار یک دستبند ظریف با دیزاین مهره های طلایی رنگ است. انتخابی خاص و متفاوت برای خانم های جوان و شیک پوش.

لیست قیمت دستبند طلا

دستبند های طلا طراحی شده به شکل بنگل های طلایی و نقره ای مناسب برای استفاده در استایل های مجلسی.

دستبند طلا زنانه جدید

قرار گیری یک زنجیر طلایی در قسمت وسط یک مدل دستبند بافتنی باعث ایجاد این مدل دستبند طلا دخترانه و زنانه شده. یک انتخاب فوق العاده خاص برای خانم هایی با سلیقه به روز.

بهترین مدل دستبند طلا

دستبند با دیزاین قرار گیری یک گل چهار پر طلایی رنگ در قسمت وسطی یک دستبند رنگی و لاستیکی، یکی از خاص ترین مدل ها.

 دستبند طلا شیک و مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک دستبند زنجیری با دیزاین مهره های مشکی و یک برگ در قسمت وسطی دستبند است.

همچنین بخوانید:  مدل بنگل زنانه طلا و نقره + مدل های خاص و لاکچری
تاریخ انتشار: شنبه 14 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. مریم آگوست 14, 2023 at 1:14 ق.ظ

    خوبه

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.