مدل گیره مو فانتزی و مجلسی + مدل دخترانه با کلاس

مدل گیره مو

مدل گیره مو با نگین

از زمان های قدیم اغلب بانوان از گیره های سر برای تزیین و زیباتر کردن موهای خود استفاده میکردند. امروزه با گذشت زمان تنوع گل سر های زنانه تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و هر کس با هر مدل مویی می تواند یک گیره سر مناسب برای خود انتخاب کند. ما در این مطلب برای شما آلبومی از انواع مدل گیره مو فانتزی آماده کرده ایم که به شما در انتخاب یک گل سر مناسب کمک کنیم. با ما همراه شوید.

مدل گیره مو پارچه

یک مدل گیره مو فانتزی فوق العاده شیک و دوست داشتنی نصب شده بر روی موهای بسته شده به شکل گوجه ای. گیره سر پاپیونی به رنگ آبی و سفید مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل گیره مو بافتنی

از این مدل گیره هی فانتزی برای پوشاندن کش ها در مدل های دم اسبی استفاده میشود. گیره طلاییی رنگ با تزیین نگین های نقره ای.

مدل گیره مو مجلسی

دایکسین ها یک مدل گیره مو بسیار معروف متعلق به کشور چین هستند. تصویر مربوط به یک مدل دایکسین دیزاین شده با گل رز، برگ، مروارید و نگین است.

مدل گیره مو جدید

برای افرادی با موهای بلند استفاده از مدل گل سر انتخاب مناسبی است. یک گل سر طلایی رنگ به شکل برگ قرار گرفته در قسمت پشتی موها.

مدل گیره مو دخترانه

یکی از زیبا ترین و خاص ترین گیره موها با دیزاین یک گل نگینی و مروارید در کنار هم. انتخابی بسیار خاص و دوست داشتی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مو با گیره تق تقی

کلیپس سر ظریف و دوست داشتنی به رنگ طلایی با دیزاین دم ماهی و مروارید در کنار هم. مناسب برای استفاده موهای بلند.

عکس گیره مو مجلسی

دایکسین بسیار ظریف و دوست داشتنی تزیین شده با شکوفه های صورتی رنگ و پاپیون در کنار رشته مرواریدی.

مدل گیره سر جدید

گیره مو های پروانه ای استفاده شده به صورت پراکنده بر روی موها. این گیره سر ها به شکل هولوگرامی و فوق العاده جذابی دیده میشوند.

گیره مو فلزی

این مدل گل سر هم برای موهای بلند و هم موهای کوتاه کاربرد دارد. دیزاین شده با قرار گیری دو عدد ستاره نگین دار در کنار هم.

گیره مو مجلسی دخترانه

گیره مو قرمز رنگ با تزیین گل های رز و یک آویز زنجیری در کنار هم. این مدل گیره مو برای پوشاندن کش سر و استفاده در مهمانی ها انتخاب مناسبی است.

گیره مو مشکی ساده

قرار گیری پروانه های نقره ای نگینی و نارنجی رنگ باعث ایجاد این گل سر فوق العاده دوست داشتنی شده است.

اسم انواع گیره مو

کلیپس های فانتزی و کوچک که هم برای موهای بلند هم موهای کوتاه مناسب هستند. این کلیپس ها کاربرد بسیار زیادی در انواع مدل مو دارند.

 گیره مو مجلسی دیجی کالا

اگر از طرفداران مدل مو گوجه ای هستید این گلسر برای شما کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. گل سر نگینی با آویز مرواریدی.

مدل گیره مو برای عروس

آخرین تصویر مربوط به یک مدل گیره مو فانتزی است. گیره مو طراحی شده به شکل دایکسین با دیزاین پاپیون و آویز های مرواریدی. یک انتخاب خاص و عالی برای شما.

همچنین بخوانید:  جذاب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی ترندسال جدید برای خوش پوش ها
تاریخ انتشار: شنبه 14 مرداد 1402

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. داود آگوست 8, 2023 at 4:21 ب.ظ

    مدل گیره مو فانتزی دخترانه خوب است موفق باشند

  2. هاجر آگوست 9, 2023 at 1:15 ب.ظ

    عالی بود

  3. فری آگوست 16, 2023 at 6:34 ق.ظ

    اصلا این گیره سرها ایران وجود نداره

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.