لاک ناخن شیک و با کلاس | بهترین ایده‌ها برای لاک ناخن شیک و با کلاس + گالری تصاویر

لاک ناخن شیک و با کلاس

لاک ناخن مدرن

 

اگه از اون دسته آدمایی هستی که دوست دارن همیشه ناخن‌هاشون مرتب و شیک باشه، احتمالاً می‌دونی که یه لاک ناخن شیک و با کلاس چقدر می‌تونه ظاهر دست‌هاتو زیباتر کنه. از لاک‌های ساده و کلاسیک گرفته تا لاک‌های ژل که حسابی بین خانما ترند شده، انتخاب‌های زیادی داری که می‌تونه به راحتی استایل روزمره‌ت رو یه پله بالاتر ببره. بیاین با هم یه نگاهی بندازیم به انواع لاک‌ها و ببینیم چجوری می‌شه با انتخاب درست، یه استایل خوشگل و با کلاس ساخت!

 

لاک ناخن مجلسی

 

*****

 

لاک ناخن ملیح

 

*****

 

لاک ناخن ملیح

 

قبل از هر چیزی، بذار ببینیم اصلاً لاک ژل چیه و چرا اینقدر محبوب شده. لاک ژل، یه نوع لاک خاصه که با یه ترکیب شیمیایی ویژه ساخته شده و برای خشک شدنش نیاز به یه دستگاه UV یا LED داره. این نوع لاک نسبت به لاک‌های معمولی ماندگاری خیلی بالاتری داره و می‌تونه تا دو هفته یا حتی بیشتر روی ناخن‌ها بمونه، بدون اینکه ترک بخوره یا از بین بره.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب لاک ژل اینه که یه بافت براق و صیقلی به ناخن‌ها می‌ده و همیشه مثل روز اول شیک و مرتب به نظر می‌رسه. این لاک‌ها برای کسایی که وقت یا حوصله ندارن هر چند روز یه بار لاکشون رو ترمیم کنن، یه انتخاب عالیه. به علاوه، لاک ژل می‌تونه روی ناخن‌های طبیعی هم زده بشه و نیازی نیست حتماً ناخن‌هات رو کاشت کنی تا از این لاک استفاده کنی.

 

لاک ناخن با کلاس

 

*****

 

لاک ناخن ترند2024

 

*****

 

همچنین بخوانید:  معرفی خطرات و عوارض کاشت ناخن مصنوعی | چیزایی که باید بدونی

لاک ناخن ترند 1403

 

خیلی‌ها فکر می‌کنن برای زدن لاک ژل حتماً باید ناخن‌های کاشت داشته باشن، اما واقعیت اینه که لاک ژل روی ناخن طبیعی هم به خوبی جواب می‌ده. برای اینکه لاک ژل روی ناخن طبیعی بهترین نتیجه رو داشته باشه، لازمه که ناخن‌هات رو خوب آماده کنی. این یعنی اول باید ناخن‌هات رو صاف و هموار کنی و یه بیس‌کُت مناسب بزنی تا لاک ژل بهتر بچسبه و موندگاریش بیشتر بشه.

بعد از زدن لاک ژل، با استفاده از دستگاه UV یا LED، لاک رو خشک می‌کنی و در نهایت یه تاپ‌کُت براق بهش اضافه می‌کنی تا هم درخشندگی بیشتری بگیره و هم موندگاریش بیشتر بشه. این روش باعث می‌شه که ناخن‌هات تا چند هفته مرتب و شیک بمونن و نیازی به ترمیم مداوم نداشته باشی.

 

لاک ناخن بهاری شیک

 

*****

 

لاک ناخن پاییزی زیبا

 

*****

 

لاک ناخن براق

 

دنیای لاک ژل پر از تنوعه و هر سلیقه‌ای که داشته باشی، می‌تونی یه چیزی پیدا کنی که بهت بخوره. لاک ژل‌ها به دو دسته اصلی ساده و طرح‌دار تقسیم می‌شن. مدل‌های ساده همونطور که از اسمشون پیداست، یه رنگ یکدست و براق دارن و برای کسایی که دنبال یه استایل مینیمال و کلاسیک هستن، عالی‌ان.

اما اگه دوست داری ناخن‌هات بیشتر تو چشم باشن، مدل‌های طرح‌دار می‌تونن انتخاب خوبی باشن. از طرح‌های گلیتری و متالیک گرفته تا مدل‌هایی که روشون استیکر یا نگین داره، هر چیزی که فکرش رو بکنی توی این دسته پیدا می‌کنی. لاک ژل‌های گلیتری به خصوص برای مناسبت‌های خاص یا مهمونی‌ها خیلی شیک و جذابن و می‌تونن یه استایل ساده رو حسابی درخشان کنن.

همچنین بخوانید:  خواص روغن آرگان برای پوست و مو + تقویت مو با روغن آرگان

 

لاک ناخن عروسکی

 

*****

 

لاک ناخن دیسکو

 

*****

 

لاک ناخن ایس

 

لاک ژل ساده یکی از اون انتخاب‌هاییه که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این مدل‌ها معمولاً با رنگ‌های کلاسیک مثل قرمز، صورتی، بژ و مشکی عرضه می‌شن و همیشه شیک و مرتب به نظر می‌رسن. اگه دنبال یه لاک ناخن شیک و با کلاس هستی که با هر استایلی ست بشه، لاک ژل ساده می‌تونه بهترین گزینه باشه.

یه مزیت دیگه لاک ژل ساده اینه که ترمیم و نگهداریش راحت‌تره. اگه ناخن‌هات کمی بلند بشه یا لاک لب پر بشه، می‌تونی به راحتی توی خونه ترمیمش کنی و نیازی نیست حتماً بری سالن. برای یه استایل شیک و بی‌دردسر، لاک ژل ساده همیشه یه انتخاب عالیه.پس اگه هنوز لاک ژل رو امتحان نکردی، وقتشه که یه بار بهش فرصت بدی و ببینی چطور می‌تونه استایل دست‌هات رو دگرگون کنه. این لاک‌ها نه تنها به ناخن‌هات یه درخشش و زیبایی خاص می‌دن، بلکه موندگاری بالاشون هم باعث می‌شه که همیشه ناخن‌هات مرتب و شیک بمونه. از همین امروز شروع کن و با یه لاک ناخن شیک و با کلاس، ناخن‌هات رو به یه اثر هنری تبدیل کن!

 

لاک ناخن امبره

 

*****

 

لاک ناخن بلند و تیز

 

*****

 

تاریخ انتشار: پنج شنبه 15 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.