شلوار بگ دخترانه | بهترین مدل‌های بگ برای استایل‌های کژوال و شیک + گالری عکس

شلوار بگ دخترانه

شلوار بگ مردانه

 

شلوار بگ دخترانه یکی از اون آیتم‌هاییه که این روزا خیلی مد شده و به خاطر راحتی و استایل خاصش، طرفدارای زیادی داره. این شلوارها با طراحی آزاد و راحت، به راحتی می‌تونن جایگزین شلوارهای تنگ و محدودکننده بشن و بهتون اجازه بدن که با آزادی بیشتری حرکت کنید. شلوار بگ، هم برای استفاده روزمره و هم برای موقعیت‌های خاص مناسبه و به راحتی می‌تونید اون رو با انواع تی‌شرت‌ها، هودی‌ها، یا حتی بلوزهای شیک ست کنید. توی این مقاله می‌خوایم نگاهی به انواع شلوار بگ دخترانه، مردانه، زنانه، مدل‌های ورزشی، کوتاه و حتی مدل‌های خاص مثل رنگ ذغالی بندازیم و ببینیم چطور می‌تونیم بهترین انتخاب رو داشته باشیم. پس اگه دنبال یه شلوار راحت و همه‌کاره هستید، تا آخر با ما همراه باشید!

 

شلوار بگ زنانه

 

*****

 

شلوار بگ انگلیسی

 

*****

 

شلوار بگ ورزشی

 

شلوار بگ دخترانه با طراحی آزاد و فیت راحتش، یه انتخاب عالی برای روزاییه که می‌خواید راحت باشید و در عین حال شیک به نظر برسید. این شلوارها معمولاً از پارچه‌های سبک و راحت مثل کتان، نخ یا حتی جین ساخته می‌شن و به خاطر طراحی خاصشون، به راحتی می‌تونن به هر نوع استایلی جلوه بدن. شلوار بگ با تی‌شرت‌های ساده، بلوزهای فانتزی یا حتی کت‌های شیک خیلی خوب ست می‌شه و به راحتی می‌تونه یه استایل کژوال و روزمره رو به استایلی خاص و متفاوت تبدیل کنه.

یکی از بهترین ویژگی‌های شلوار بگ اینه که به راحتی می‌تونه نقاط ضعف بدن رو پوشش بده و یه ظاهر آزاد و راحت بهتون بده. این شلوارها به خصوص برای کسایی که دوست دارن استایل‌های غیررسمی و راحت داشته باشن، خیلی مناسبه. علاوه بر این، شلوار بگ دخترانه به راحتی می‌تونه با کفش‌های اسپرت، صندل‌های راحتی یا حتی کفش‌های پاشنه‌دار ست بشه و بهتون یه استایل کامل و شیک بده.

همچنین بخوانید:  نحوه ست کردن بلوز و شلوار؛ تمام چیزایی که باید بدونی اینجاست

 

شلوار بگ کوتاه

 

*****

 

شلوار بگ ذغالی

 

*****

 

شلوار بگ جدید

 

شلوار بگ مردانه یکی دیگه از مدل‌های پرطرفدار این شلوارهاست که به خاطر طراحی آزاد و راحتش، به راحتی می‌تونه یه استایل شیک و کژوال به آقایان بده. این شلوارها معمولاً از پارچه‌های محکم‌تر مثل جین یا کتان ساخته می‌شن و به خاطر طراحی بگی که دارن، به راحتی می‌تونن یه استایل راحت و در عین حال شیک بهتون بدن.

شلوار بگ مردانه به راحتی می‌تونه با انواع تی‌شرت، پولوشرت یا حتی سویشرت ست بشه و بهتون یه استایل غیررسمی و راحت بده. این شلوارها به خصوص برای روزای گرم سال خیلی مناسبه چون به خاطر فضای آزادشون، اجازه می‌دن که هوا به راحتی جریان پیدا کنه و بدن خنک بمونه. اگه دنبال یه شلوار مردانه هستید که هم راحت باشه و هم شیک، شلوار بگ مردانه یه انتخاب عالیه.

 

شلوار بگ شیک

 

*****

 

شلوار بگ 2024

 

*****

 

شلوار بگ 1403

 

شلوار بگ زنانه یکی از اون آیتم‌هاییه که به خاطر تنوع طرح و مدلی که داره، به راحتی می‌تونه با هر سلیقه‌ای هماهنگ بشه. این شلوارها معمولاً با پارچه‌های نرم و راحت مثل نخ، کتان یا حتی پارچه‌های کشی ساخته می‌شن و به خاطر طراحی آزادشون، به راحتی می‌تونن به هر نوع استایلی جلوه بدن. از شلوار بگ با طرح‌های گل‌دار و رنگی گرفته تا مدل‌های ساده و کلاسیک، همیشه یه گزینه مناسب برای هر سلیقه‌ای پیدا می‌شه.

شلوار بگ زنانه به راحتی می‌تونه با بلوزهای شیک، تی‌شرت‌های ساده یا حتی کت‌های اسپرت ست بشه و بهتون یه استایل شیک و متفاوت بده. این شلوارها به خصوص برای موقعیت‌های روزمره مثل خرید، دانشگاه یا حتی یه دورهمی دوستانه خیلی مناسب هستن و به راحتی می‌تونن بهتون یه حس راحتی و آزادی بدن.

همچنین بخوانید:  مدل اورآل مجلسی جدید؛ خانم های شیک پوش این مدل ها رو از دست ندهید

 

شلوار بگ اسپرت

 

*****

 

شلوار بگ ترک

 

*****

 

شلوار بگ زاپ دار

 

شلوار بگ به انگلیسی با عنوان “Baggy Pants” شناخته می‌شه که به معنای شلوارهای آزاد و راحت هست. این شلوارها به خاطر طراحی خاص و راحتی که دارن، نه تنها توی ایران بلکه توی کشورهای دیگه هم خیلی محبوب هستن و به راحتی می‌تونن توی هر استایلی جای خودشون رو پیدا کنن. شلوار بگ به خاطر فضای آزاد و طراحی راحتش، به خصوص توی دهه‌های ۹۰ میلادی خیلی مد بود و الان هم دوباره به دنیای مد برگشته و طرفدارای زیادی پیدا کرده.

 

شلوار بگ مارک

 

*****

 

شلوار بگ شیک و جدید

 

 

 

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.