مدل کتونی دخترانه شیک اسپرت + مدل خاص و جدید

مدل کتونی دخترانه

مدل کتونی دخترانه برای مدرسه

در گذشته بانوان اغلب از کفش های پاشنه بلند استفاده می کردند اما امروزه راحتی بیشتر از زیبایی در استایل های مختلف طرفدار دارد. به همین دلیل با گذشت زمان کفش های کتونی به پرطرفدار ترین نوع کفش های زنانه تبدیل شد. تنوع بیش از حد کتونی ها باعث شده تا هر کسی با هر مدل استایل و سلیقه ای به سادگی مدل مورد نظر خود را پیدا کند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کتونی دخترانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل کتونی دخترانه راحت

تصویر اول مربوط به یک مدل کتونی دخترانه مشکی رنگ و جذاب است. این کتونی با بند بسته میشود و در کناره ها با طرح پروانه تزیین شده.

مدل کتونی دخترانه 2022

کتونی دخترانه با دیزاین فانتزی به رنگ سفید، لژدار و بندی که با آویز گل و گلدوزی در کناره های کفش دیده میشود.

مدل کتونی دخترانه مشکی

این مدل کتونی دخترانه فوق العاده راحت می تواند برای استفاده در استایل های مختلف انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مدل کتونی دخترانه ترکیه

اگر به کتونی هایی با دیزاین خاص علاقه دارید این مدل کتونی برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. کتونی مشکی لژ دار همراه با بند چسبی.

مدل کتونی دخترانه شیک

یک جفت کتونی کرمی بندی، همراه با لژ بلند از جنس چرم مصنوعی. این کتونی علاوه بر حس راحتی که دارد به سادگی با هر استایلی ست میشود.

مدل کتونی دخترانه جدید

این مدل برای افرادی که سلیقه خاص و منحصر به فردی دارند یک انتخاب کاملا جذاب و درست است. کتونی سفید با لژ بسیار بلند و زیپ دار. موجود در دو رنگ سفید و مشکی.

کتانی دخترانه جدید 1402 دیجی کالا

عکس مربوط به یک مدل کتونی دخترانه مشکی با لژ و بند است. این کتونی با کلمه باربی در کناره ها دیزاین شده. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه.

کتونی دخترانه جدید

کتونی های سبک و راحت با لژ فوق العاده سبک. این کتونی به جای بند با استفاده از چسب بسته میشود و به همین دلیل به سادگی پوشیده میشود و نیازی به بستن بند نیست.

کتونی سفید دخترانه مارک

یک جفت کتونی با رنگبندی بسیار شیک و باکلاس این کتونی با رنگبندی کرمی و بنفش ظاهری بسیار زیبا دارد و استایل های شما را تا حد زیادی جذاب تر خواهد کرد.

مدل کتونی مشکی دخترانه

یک جفت کتونی فوق العاده جذاب با دیزاین فانتزی به رنگ سفید، همراه با کمی لژ و تزیین شده با خرس دوخته شده در کناره های کفش.

عکس کتونی اسپرت دخترانه سفید

از این مدل کتونی دخترانه بسیار خاص و لاکچری برای زیباتر کردن استایل های خود استفاده کنید. کتونی بند دار با لژ تخت و دیزاینی بسیار ساده موجود در چهار رنگ متفاوت.

کتانی دخترانه اسپرت

در هنگام ورزش کردن می توانید از این کتونی راحت و مناسب استفاده کنید. کتونی به رنگ کرمی و طوسی همراه با لژ سفید و بند.

عکس کتونی اسپرت دخترانه مشکی

یک مدل کتونی با لژ سفید و بند دار همراه با بدنه سبز رنگ. طراحی این کتونی از کفش های آل استار ایده گرفته است. انتخابی بسیار جذاب برای دختر خانم های شیک و به روز.

 کتونی دخترانه شیک

آخرین تصویر مربوط به یک جفت کتونی ورزشی است. جنس ، رنگبندی و مدل خاص این کتونی آن را به یک انتخاب منحصر به فرد و جذاب تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید:  مدل کتونی ۱۴۰۳؛ بهترین انتخاب ها برای نوروز ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: پنج شنبه 12 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. داود آگوست 4, 2023 at 3:10 ب.ظ

    کتونی شیک دخترانه است ولی چینی است موفق باشید

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.