مدل گوشواره مشکی دخترانه شیک + مدل مجلسی و لاکچری

مدل گوشواره مشکی

گوشواره ها همیشه از اصلی ترین و مورد توجه ترین اکسسوری های زنانه بوده اند، به گونه ای که استفاده از آن ها به تنهایی نیز می تواند یک تکمیل کننده اساسی برای استایل شما باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با استایل های مختلف استفاده از انواع مدل گوشواره مشکی است. این سبک گوشواره به سادگی با هر سبک و تیپی همخوانی خواهد داشت. به منظور آشنایی بیشتر شما با این مدل گوشواره با ما همراه شوید.

اولین تصویر مربوط به یک مدل گوشواره مشکی رنگ با دیزاینی بسیار شیک و جذاب است. آویز این گوشواره بیضی شکل است و قسمت بالایی آن کرم رنگ و مثلثی است.

این گوشواره به سادگی باعث درخشش بیشتر استایل شما خواهد شد. گوشواره مشکی رنگ و لوزی شکل همراه با یک بخش طلایی و نگین دار.

یک جفت گوشواره با آویز نقره ای رنگ و نگین دار. این مدل گوشواره برای استفاده در استایل های رسمی و مجلسی یک انتخاب جذاب خواهد بود.

گوشواره فوق العاده خاص و لاکچری با نگین های مشکی رنگ به شکل گل در قسمت بالایی و یک آویز اشکی شکل مشکی مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و با کلاس.

مدل گوشواره مشکی دخترانه

گوشواره های مشکی و دخترانه به شکل گل های چهر برگ با قاب طلایی. از این مدل برای زیباتر کردن استایل خود استفاده کنید.

مدل گوشواره مشکی دخترانه

عکس مربوط به یک مدل گوشواره آویزی شکل به رنگ مشکی است. قسمت بالایی این گوشواره طلایی رنگ و قسمت پایینی آن مشکی و از جنس نخ است.

گوشواره های خاص

مدل گوشواره مشکی فوق العاده شیک و دلنشین دایره ای شکل همراه با دیزاین نگین های دوست داشتنی.

گوشواره بدل دخترانه

گوشواره مشکی سرامیکی همراه با قاب طلایی رنگ. این مدل گوشواره برخلاف ظاهرشان بسیار سبک هستند و به گوش شما آسیبی وارد نمیکنند.

گوشواره میخی دیجی کالا

به عنوان یک مکمل برای استایل های مجلسی و رسمی این گوشواره یک اکسسوری بسیار دلنشین خواهد بود. مشکی رنگ همراه با دیزاین نگین و قاب طلایی.

گوشواره دخترانه دیجی کالا

افرادی که به استایل های سنتی علاقه زیادی دارند می توانند از این سبک گوشواره استفاده کنند. با دیزاین میله نقره ای و آویز های مشکی نخی.

گوشواره طلا دیجی کالا

یک اکسسوری خاص و بی نظیر با طراحی بسیار مدرن و شیک. گوشواره های مشکی رنگ با آویز بلند مثلثی شکل.

گوشواره دخترانه شیک

دیزاین گوشواره به شکل کلمه هیچ با بدنه پلاستیکی و رنگ مشکی. انتخابی بسیار دلنشین و دوست داشتنی.

گوشواره دخترانه فانتزی دیجی کالا

گوشواره مشکی و سفید فانتزی به شکل گورخر با آویز مرواریدی سفید رنگ اشکی شکل. برای دختر خانم های جوان بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

 گوشواره دخترانه اسپرت

آخرین تصویر مربوط به یک جفت گوشواره مشکی نگین دار به شکل دایره است. قاب این گوشواره طلایی رنگ و جذاب است.

همچنین بخوانید:  15 مدل گوشواره طلا لاکچری که امسال باید داشته باشید + تصاویر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 12 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. داود آگوست 13, 2023 at 6:37 ب.ظ

    گوشواره مشکی و دخترانه خوبی است موفق باشید

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.