تزریق چربی در صورت چگونه انجام میشود؟ + مزایا و عوارض

تزریق چربی به صورت


ماندگاری تزریق چربی به صورت
تزریق چربی به صورت نی نی سایت
عوارض تزریق چربی به صورت
فیلم تزریق چربی به صورت
تزریق چربی به صورت به انگلیسی
ورم صورت بعد از تزریق چربی
هزینه تزریق چربی به صورت
ماندگاری تزریق چربی نی نی سایت

افزایش و ایجاد چین و چروک در پوست یکی از اثرات قطعی و اجتناب ناپذیر افزایش سن است. این تاثیرات را نمیشه خنثی کرد اما می توان تا حد زیادی سرعت پیشروی آن را کمتر و برخی تاثیرات آن را جبران کرد. یکی از این راه ها برای کاهش تاثیرات تزریق چربی است. این روش با نام های مختلفی نظیر پیوند چربی یا انتقال چربی نیز شناخته میشود. در اصل تزریق چربی در صورت یک راه برای بازگرداندن پری بافت های صورت است که در اثر افزایش سن کاهش یافته و تحلیل رفته است. همچنین در این روش کیفیت و سلامت پوست نیز تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. ما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این روش جوانسازی آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟ دوره نقاهت تزریق چربی چند روز است؟

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یک راه کاربردی و مناسب برای جوانسازی است. این راهکار برای لب ها، پلک ها، شقیقه ها و همچنین چین و چروک های اطراف دهان کاربرد دارد. با استفاده از تزریق چربی می توان با تغییر حجم و کانتور پوست را جوانتر از قبل کرد. در این روش چربی های یک قسمت از بدن به قسمت دیگر انتقال پیدا میکند. اما اگر به شلی یا افتادگی پوست مبتلا هستید بهتر است از روش هایی نظیر لیفت استفاده کنید. برای خارج کردن چربی از بافت بدن یک برش کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد میشود و چربی به شکل لیپوساکشن خارج میشود و از طریق یک برش کوچک دیگر در ناحیه مورد نظر تزریق میشود.

نحوه انجام تزریق چربی در صورت

برای تزریق چربی در ابتدا با استفاده از یک لوله نازک به خارج کردن چربی از یک ناحیه بدن که دارای بافت مناسب و کافی است میپردازند. این پروسه با استفاده از یک سرنگ ۱۰ سی سی به روش لیپوساکشن دستی صورت میگیرد. سپس چربی خارج شده و به دست آمده را در دستگاه سانتریفیوژ قرار میدهند تا خون و بافت های اضافی آن را جدا کنند. با انجام این کار سلول های بنیادی و چربی را پاکسازی میکنند. و در اخر چربی و سلول بنیادی را به پوست تزریق میکنند.

تزریق چربی صورت چقدر ماندگاری دارد؟

پس از تزریق چربی تحلیل اتفاق می افتد. ماندگاری چربی به منابع خونی اطراف آن بستگی دارد به همین دلیل کمی از چربی تزریق شده ذوب میشود، به همین منظور کمی بیشتر چربی به پوست تزریق میشود. این جذب یا تحلیل چربی در شش تا هشت هفته اولیه صورت میگیرد. بعد از گذشت این مدت زمان چربی باقی مانده دائمی خواهد بود.

عوارض تزریق چربی به صورت  چیست؟

شما پس از انجام فرایند میتوانید بلافاصله به منزل برگردید. در طول روز اول باید در خانه به استراحت مشغول باشید و در هفته اول از انجام هرگونه فعالیت بدنی سنگین که باعث افزایش خون شود پرهیز کنید. و شب ها در حالی که صورتتان کمی بالاتر از بدن قرار دارد بخوابید. در این روش ممکن است کمی احساس درد داشته باشید و ناحیه ای که تزریق در آن صورت گرفته با کمی کبودی رو به رو شود. در طول دو هفته اول به طور کلی باید انتظار کبودی و ورم را داشته باشید که پس از گذشت یک الی دو هفته به طور کامل بهبود پیدا خواهد کرد.

تزریق چربی چه مزایایی دارد؟

🟥بازیابی حجم گونه از دست رفته

همچنین بخوانید:  اکستنشن مژه | بهترین مدل ها برای یک تغییر چهره عالی

🟥افزایش و بازگردانی حجم لب ها

🟥تزریق در پیشانی با هدف کاهش حجم درد شقیقه ها

🟥از بین رفتن نواحی فرو رفته اطراف چشم

🟥رفع چین و چروک و اثرات زخم ها در صورت

در آخر باید توجه داشته باشید رسیدن به هدف دلخواه با استفاده از این روش به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد. همچنین بعد از گذشت چند هفته اولیه شما با نتیجه نهایی و دائمی رو برو خواهید شد. داشتن تورم و کبودی پس از تزریق دور از انتظار نیست و با گذشت زمان میزان آن نیز تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.