تاتو روی دست مینیمال | تصاویری از مدل های دوست داشتنی و جذاب

تاتو روی دست مینیمال

طرح تاتو مینیمال دخترانه

تاتو روی دست مینیمال یکی از اون انتخاب‌های جذابه که این روزها خیلی ترند شده، مخصوصاً برای کسایی که دنبال چیزای ساده، شیک و باکلاس هستن. طرح‌های مینیمال، برخلاف تاتوهای بزرگ و شلوغ، تمرکز زیادی روی جزئیات ندارن و بیشتر با خطوط ساده و اشکال کوچیک، به نوعی به سادگی خودشون جذابیت می‌بخشن. مثلاً می‌تونی یه تاتو روی دستت داشته باشی که خیلی کوچیک باشه ولی حس قشنگی بهت بده و همیشه به یاد یه خاطره خوب یا یه هدف خاصی که داشتی باشه. این مدل تاتوها بیشتر برای مهمونی‌ها و جاهایی که می‌خوای شیک و خاص به نظر برسی، خیلی به درد می‌خورن. طرح‌هایی مثل یه قلب کوچولو، یه ستاره، یا حتی یه کلمه‌ای که برات معنی خاصی داره، انتخاب‌های خوبی برای تاتو روی دست مینیمال هستن.

 

تاتو روی دست مردانه

****

تتو مینیمال ترقوه

****

طرح تاتو روی دست

تاتو روی دست مینیمال به خاطر همین سادگی، خیلی راحت می‌تونه با هر استایلی که داری ست بشه. مثلاً فکر کن یه لباس مهمونی شیک پوشیدی و تاتوت مثل یه اکسسوری شیک بهت زیبایی بیشتری داده. این تاتوها معمولاً با رنگ مشکی یا رنگ‌های ملایم طراحی می‌شن و به همین خاطر خیلی با رنگ پوست هماهنگ می‌شن و جلوه خاصی دارن. به‌خصوص وقتی توی مهمونی‌ها هستی، این تاتوها نه تنها یه جور اکسسوری هستن، بلکه نشون‌دهنده شخصیت خاص تو هم هستن. تاتوهای مینیمال از اون دسته تاتوها هستن که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتن و همیشه یه انتخاب امن و شیک محسوب می‌شن.

تاتو روی دست ساده

****

طرح خام تتو مینیمال

****

 

تتو مینیمال نوشته

 

انتخاب طرح تاتو روی دست یه موضوع خیلی شخصیه و باید دقیقاً چیزی باشه که بهت حس خوبی بده. این طرح می‌تونه الهام گرفته از یه خاطره باشه یا حتی چیزی که بهش اعتقاد داری. مثلاً طرح‌های مثل یه پرنده در حال پرواز، یه نماد بی‌نهایت، یا یه گل کوچیک، از طرح‌هایی هستن که هم برای دخترها و هم پسرها مناسبه و توی مهمونی‌ها هم حسابی به چشم میاد. طرح تاتو روی دست می‌تونه نشون‌دهنده آزادی، قدرت، عشق یا هر چیزی که تو ذهنت داری باشه. با انتخاب یه طرح خاص می‌تونی یه پیام مشخص رو بدون این که حرفی بزنی، به دیگران برسونی.

همچنین بخوانید:  مدل ناخن کروم هفت رنگ و صدفی + دیزاین های کروم خاص

 

 

طرح مینیمال تتو

 

****

 

تاتو روی دست مینیمال

 

****

 

تاتو روی دست مینیمال1403

طرح تاتو روی دست معمولاً به‌گونه‌ای انتخاب می‌شه که با استایل زندگی فرد همخوانی داشته باشه. خیلیا دوست دارن که تاتوشون توی محیط کار هم خیلی به چشم نیاد، به همین خاطر تاتوهای روی دست باید هم ساده و هم ظریف باشن. وقتی داری برای انتخاب طرح فکر می‌کنی، بهتره به جاهایی که زیاد دیده نمی‌شن هم فکر کنی. مثلاً کنار انگشت‌ها، پشت دست یا حتی روی مچ، جاهایی هستن که طرح‌ها خیلی قشنگ به نظر میان و توی مهمونی هم می‌تونن حسابی جلوه کنن.

 

تاتو روی دست مینیمال 2024

****

تاتو روی دست مینیمال خاص

 

****

 

تاتو روی دست مینیمال خوشگل

 

****

 

تاتو روی دست مینیمال جذاب

تاتو روی دست همیشه یه انتخاب محبوب بوده و همچنان هم هست. دست یه جاییه که تاتوها خیلی سریع به چشم میان و برای کسایی که دوست دارن تاتوشون دیده بشه، عالیه. طرح‌هایی که برای تاتو روی دست انتخاب می‌کنی می‌تونن خیلی متفاوت باشن؛ از نوشته‌های کوتاه و مینیمال گرفته تا طرح‌های پیچیده‌تر. مثلاً تاتوهای مینیمال که بیشتر روی خطوط ساده و اشکال کوچیک تمرکز دارن، می‌تونن یه انتخاب شیک و همیشه جذاب باشن. برای مهمونی‌ها هم که دست همیشه تو دید همه‌ست، یه تاتو مینیمال می‌تونه یه اکسسوری خفن باشه.

 

 

تاتو روی دست مینیمال جدید

****

تاریخ انتشار: شنبه 10 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.