مدل لاک سبز شیک و با کلاس + طراحی ناخن سبز پاستیلی و درباری

مدل لاک سبز

مدل لاک سبز و طلایی

به عنوان یکی از جذاب ترین و شیک ترین رنگ تابستانی می توان به رنگ سبز اشاره کرد. این رنگ با طیف وسیعی که دارد قادر است همه افراد را راضی نگه دارد و با سلیقه هر کسی همخوانی پیدا کند. تابستان امسال این رنگ یکی از پرطرفدارترین و ترند ترین ها بود. یکی از کاربرد های زیبا و مهم رنگ سبز در صنعت مد استفاده از آن در طراحی های ناخن است، زیرا به عنوان یک رنگ تابستانی برای استفاده در دیزاین های مختلف ناخن می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل لاک سبز برای طراحی ناخن ها می پردازیم. با ما همراه شوید.

مدل لاک سبز و زرد

تصویر اول مربوط به یک مدل لاک سبز درباری بر روی ناخن های بلند و مربعی است. این رنگ نمادی از زیبایی و اصالت است. استفاده از این رنگ در طراحی ناخن جلوه خاصی به دست های شما می بخشد.

مدل لاک سبز و زرد

یک مدل دیزاین ناخن با استفاده از لاک سبز. در این مدل لاک سبز با دیزاین ناخن سفید مشکی، گورخری شکل ترکیب شده و یک دیزاین ناخن جذاب ایجاد کرده است.

مدل لاک سبز و کرم

ناخن های بلند و تیز، طراحی شده با لاک سبز روشن. این مدل دیزاین با طراحی به شکل پلنگی بر روی یکی از ناخن ها تکمیل شده.

مدل لاک سبز یشمی

طراحی فوق العاده بامزه و دوست داشتنی این مدل ناخن آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده. ناخن سبز گرد با دیزاین لاک سبز ساده و طرح های فانتزی قورباغه و دایناسور.

مدل لاک سبز و مشکی

خانم های خوش سلیقه و خوش استایل می توانند از این مدل دیزاین ناخن استفاده کنند. مدل لاک سبز تیره ساده و ترکیب شده با طراحی های سفید رنگ.

مدل لاک سبز و سفید

به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین دیزاین های ناخن می توان به این طراحی اشاره کرد. ناخن های بلند و مربعی که با طیف های مختلف سبز تزیین شده، در کنار طراحی برگ بر روی یکی از ناخن ها.

رنگ لاک سبز زمردی

اگر به دیزاین های ناخن ساده و ظریف علاقه دارید این مدل ناخن برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. لاک سبز روشن استفاده شده بر روی ناخن های کوتاه و مربعی شکل.

مدل ناخن سبز یشمی

استفاده از دیزاین کروم برای طراحی ناخن ها یکی از بهترین گزینه ها است. استفاده از کروم سبز رنگ بر روی ناخن های سبز و بلند.

کاشت ناخن سبز آبی

رنگ سبز پاستیلی فوق العاده خاص و جذاب ، استفاده شده بر روی ناخن ای بلند و گلدانی.

طرح ناخن سبز و طلایی

عکس مربوط به یک مدل طراحی ناخن جذاب به سبک مینیمال است. ناخن های کوتاه و سبز رنگ با دیزاین مربع هایی به رنگ سفید.

طراحی ناخن سبز و مشکی

مدل طراحی ناخن با لاک سبز به صورت فانتزی که برای خانم های جوان انتخاب مناسبی است. استفاده از رنگ سبز و کرم در کنار هم یک دیزاین بسیار زیبا ایجاد کرده.

ناخن سبز پاستیلی

برای شرکت در یک مهمانی یا دورهمی ها می توانید این مدل دیزاین ناخن را انتخاب کنید. لاک سبز ساده و لاک کرمی با طراحی گل که بر روی ناخن بلند و مستطیلی شکل استفاده شده اند.

رنگ لاک سبز سدری

مدل لاک سبز پاستیلی در کنار لاک سفید برای ایجاد یک دیزاین ناخن فانتزی و شیک. این مدل می تواند برای دختر خانم های جوان مناسب باشد.

 لاک سبز کاهویی

برای داشتن ناخن هایی خاص و با کلاس این مدل بسیار موثر خواهد بود. ترکیبی از لاک سبز ساده و طراحی های سبز رنگ بر روی لاک کرمی. دیزاینی جذاب و خواستنی.

همچنین بخوانید:  مدل رژ لب مات زنانه؛ مدل هایی بسیار خیره کننده با تنوع رنگ بالا
تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.