مدل ناخن کوتاه دخترانه | بهترین طرح‌های ساده و شیک + گالری تصاویر

مدل ناخن کوتاه دخترانه

مدل ناخن کوتاه دخترانه

 

مدل ناخن کوتاه دخترانه همون چیزیه که وقتی می‌خوای یه استایل لوکس و باوقار داشته باشی، بهش نیاز داری. این مدل‌ها معمولاً ساده هستن اما همون سادگی‌شونه که اونا رو خیلی جذاب می‌کنه. رنگ‌های نود و مشکی با کمی طراحی ظریف مثل خطوط طلایی یا نقره‌ای، می‌تونن جلوه‌ای فوق‌العاده به ناخن‌ها بدن. اگر می‌خوای یه ترکیب شیک و کلاسیک داشته باشی، می‌تونی از رنگ‌های متالیک مثل طلایی یا نقره‌ای هم استفاده کنی. این رنگ‌ها بدون شک توی هر مهمونی‌ای چشم‌ها رو به سمت ناخن‌های تو جلب می‌کنن و بهت یه استایل خاص و جذاب می‌بخشن.

طرح ناخن شیک و باکلاس
ن

****

طرح ناخن شیک

****

مدل ناخن کوتاه دخترانه زیبا

 

برای اونایی که عاشق استایل‌های راحت و اسپرت هستن، طراحی ناخن اسپرت شیک یه انتخاب عالیه. این مدل‌ها بیشتر با رنگ‌های شاد و طرح‌های گرافیکی مثل خطوط، نقاط یا اشکال هندسی کار می‌شن. رنگ‌های روشن مثل آبی، سبز یا صورتی نئونی توی این سبک خیلی خوب جواب می‌ده. اگر دوست داری یه کم خلاقیت به خرج بدی، می‌تونی طرح‌های مختلف رو روی هر ناخن پیاده کنی و یه جورایی هنر و خلاقیت خودت رو نشون بدی. این مدل‌ها هم برای روزهای عادی و هم برای مهمونی‌ها خیلی مناسبه و یه استایل خاص و جوان‌پسند بهت می‌ده.

مدل ناخن کوتاه دخترانه شیک

****

مدل ناخن کوتاه دخترانه 2024

****

مدل ناخن کوتاه دخترانه 1403

 

وقتی صحبت از مهمونی‌های رسمی‌تر می‌شه، طرح ناخن مجلسی به کار میاد. این مدل‌ها معمولاً با رنگ‌های تیره مثل قرمز، مشکی یا بورگاندی و با تزئیناتی مثل سنگ‌های قیمتی، اکلیل یا حتی کمی گِل‌تر‌های براق کار می‌شن. یه نکته جالب در مورد این مدل‌ها اینه که می‌تونی طرح‌های مختلفی مثل گل‌ها یا طرح‌های توری رو هم به کار ببری تا ناخن‌هات رو منحصر به فردتر کنی. ناخن‌های مجلسی باعث می‌شن که دست‌هات توی مهمونی‌ها واقعاً بدرخشن و همه به سلیقه خاصت در طراحی ناخن پی ببرن.

همچنین بخوانید:  جدیدترین ترند های مدل کوتاهی مو مصری را اینجا ببینید

طراحی لاکچری ناخن

****

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

 

برای کسایی که استایل ساده‌تر رو ترجیح می‌دن اما هنوز می‌خوان که ناخن‌هاشون شیک و باکلاس باشه، طرح ناخن ساده و شیک بهترین گزینه‌ست. این مدل‌ها بیشتر با رنگ‌های نود، سفید یا صورتی کار می‌شن و معمولاً با کمی طراحی مینیمال مثل خطوط نازک، نقاط یا اکلیل‌های ظریف ترکیب می‌شن. این طرح‌ها خیلی به درد روزمره می‌خوره، ولی وقتی توی مهمونی‌ها شرکت می‌کنی، ناخن‌هات همچنان جذاب و مرتب به نظر میان. این سبک ناخن‌ها خیلی شیک و ساده هستن و باعث می‌شن که توی مهمونی‌ها، در عین سادگی، بدرخشی.

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طرح ناخن ساده و شیک

****

طرح ناخن مجلسی

با اومدن تابستون، همه چیز رنگ و بوی تازه‌ای به خودش می‌گیره، و ناخن‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستن. طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی معمولاً با رنگ‌های روشن و شاد مثل زرد، نارنجی، آبی آسمانی و سبز نئونی کار می‌شه. طرح‌های گل‌دار، میوه‌ای یا حتی موج‌های دریا هم می‌تونن به این سبک اضافه بشن تا ناخن‌هات کاملاً تابستونی و شاد به نظر بیان. اگر دوست داری توی مهمونی‌های تابستونی توجه‌ها رو به سمت خودت جلب کنی، این طرح‌ها یه انتخاب عالی هستن. این مدل‌ها، علاوه بر اینکه خیلی جذاب و شاداب هستن، باعث می‌شن که ناخن‌هات توی نور خورشید بدرخشن و همه بهت حسادت کنن.

طراحی ناخن اسپرت شیک

****

طراحی ناخن اسپرت شیک

****

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.