شمع دکوری جدید | انتخابی مناسب برای تزئین محیط + عکس‌های زیبا

شمع دکوری جدید

شمع دکوری جدید

 

شمع دکوری جدید تو دسته‌ای از شمع‌ها قرار می‌گیرن که بیشتر از یه وسیله روشنایی، به‌عنوان یه اثر هنری استفاده می‌شن. این شمع‌ها با طراحی‌های منحصر به فرد و خاصشون، معمولاً از مواد با کیفیت بالا تهیه می‌شن. مثلاً بعضی از این شمع‌ها از موم زنبور عسل ساخته می‌شن که هم بوی خوشایندی دارن و هم به‌طور طبیعی محیط رو معطر می‌کنن. این نوع شمع‌ها معمولاً توی ظروف شیشه‌ای یا فلزی شیک و باکلاس عرضه می‌شن که حتی بعد از تمام شدن شمع، می‌تونین ازشون به‌عنوان وسایل تزئینی استفاده کنین.

 

شمع دکوری جدید 1403

****

شمع دکوری جدید 2024

****

شمع دکوری جدید شیک

حالا بیاین یه نگاهی به شمع‌های تزئینی خارجی بندازیم. این شمع‌ها هم به خاطر طراحی‌های منحصربه‌فردشون و هم به خاطر کیفیت بالایی که دارن، خیلی محبوب هستن. شمع‌های خارجی معمولاً از برندهای معروف دنیا مثل “Yankee Candle” یا “Diptyque” هستن که هر کدومشون داستان خودشون رو دارن. مثلاً شمع‌های “Diptyque” علاوه بر اینکه بوی فوق‌العاده‌ای دارن، در ظروف شیشه‌ای دست‌ساز با طرح‌های هنری عرضه می‌شن که واقعاً چشم‌نوازن.

 

شمع های خاص

*****

شمع فانتزی دخترانه

****

مدل شمع های جدید

مدل شمع‌های جدیدی که وارد بازار میشه، اغلب از ترندهای روز دنیا الهام گرفته شده. این شمع‌ها می‌تونن شکل‌های عجیب و غریبی داشته باشن که قبلاً کمتر دیده شده. مثلاً شمع‌هایی که به شکل مجسمه‌های مینیمالیستی طراحی شدن یا اونایی که طرح‌های هندسی دارن. این مدل شمع‌ها علاوه بر اینکه فضای مهمونی رو شیک‌تر و مدرن‌تر می‌کنن، می‌تونن به‌عنوان یه نقطه کانونی در دکوراسیون شما عمل کنن.

 

شمع های تزئینی خارجی

****

شمع های لاکچری دیجی کالا

*****

مدل شمع های فانتزی

شمع فانتزی دخترانه هم یکی از انتخاب‌های محبوب برای مهمونی‌هاست. این شمع‌ها معمولاً رنگ‌های پاستلی و شکل‌های بانمک و فانتزی دارن. مثلاً شمع‌هایی به شکل کیک‌های کوچک، حیوانات کارتونی یا حتی قلب‌های کوچیک و خوش‌رنگ. این شمع‌ها هم برای تزئین میزهای مهمونی خیلی مناسبن و هم می‌تونن به‌عنوان هدیه‌ای خاص و دوست‌داشتنی برای مهمون‌ها باشن.

همچنین بخوانید:  تابلو فرش دستبافت | معرفی جدیدترین مدل‌های تابلو فرش برای دکوراسیون مدرن + عکس‌های جذاب

 

شمع دکوری جدید زیبا

****

شمع دکوری جدید ساده

****

شمع دکوری جدید خاص

مدل شمع‌های فانتزی امروزه تنوع زیادی دارن و می‌تونن به هر شکلی که بخواین باشن. این شمع‌ها معمولاً برای تزئینات خاص یا تم‌های خاص مهمونی‌ها استفاده می‌شن. مثلاً شمع‌هایی به شکل گل‌های رز یا حتی شمع‌هایی که با رنگ‌های خاص و متالیک طراحی شدن. این شمع‌ها علاوه بر اینکه خیلی زیبا و چشم‌نوازن، می‌تونن بوی خوشایندی هم داشته باشن که فضای مهمونی رو دلنشین‌تر می‌کنه.

 

شمع دکوری جدید خوشگل

****

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.