دیزاین ناخن قرمز و مشکی | 15 ایده جذاب با تصاویر که باید ببینید

دیزاین ناخن قرمز و مشکی

دیزاین ناخن قرمز و مشکی

 

اگه اهل مهمونی و جشن و شلوغ‌بازی هستی و می‌خوای از اونایی باشی که همه توی جمع بهت توجه می‌کنن، دیزاین ناخن قرمز و مشکی بهترین انتخاب برات می‌تونه باشه. این ترکیب رنگی نه تنها کلاسیک و شیکه، بلکه خیلی خفن و چشم‌گیر هم هست. مخصوصاً وقتی که می‌خوای یه استایل خاص و متفاوت داشته باشی. تو این مطلب می‌خوام چند تا طرح ناخن با ترکیب رنگ‌های قرمز، مشکی، سفید، نقره‌ای، طوسی و صورتی بهت معرفی کنم که بتونی راحت برای مهمونی‌های بعدیت ازشون ایده بگیری.

دیزاین ناخن قرمز و مشکی 1403

****

طراحی ناخن با لاک قرمز و نقره ای

****

طراحی ناخن قرمز طوسی

وقتی صحبت از ترکیب رنگ قرمز، مشکی و سفید میشه، همه‌ی ما می‌دونیم که این سه رنگ به خوبی با همدیگه هماهنگ می‌شن و یه ترکیب خیره‌کننده ایجاد می‌کنن. اگه دنبال یه دیزاین ناخن شیک و ساده هستی که همزمان چشم‌گیر باشه، این ترکیب رو امتحان کن. مثلاً می‌تونی یکی از ناخن‌هات رو به رنگ قرمز، یکی دیگه رو مشکی و بقیه رو سفید بزنی. یا مثلاً یه طرح ساده مثل خطوط مورب یا نقطه‌چین‌هایی با این رنگ‌ها روی ناخن‌هات بکشی. این ترکیب رنگ هم برای استایل‌های کلاسیک مناسبه و هم برای استایل‌های مدرن و اسپرت. جذابیت این طرح اینجاست که به راحتی می‌تونی با هر لباس و اکسسوری ستش کنی.

طرح ناخن مشکی قرمز خفن

****

طرح ناخن قرمز مشکی سفید

اگه از اونایی هستی که عاشق استایلای تیره و خفن هستی و دوست داری ناخن‌هات خیلی بولد و جذاب باشه، ترکیب رنگ مشکی و قرمز دقیقاً همون چیزیه که دنبالش می‌گردی. یه دیزاین ناخن مشکی قرمز خفن می‌تونه شامل طرح‌هایی مثل قلب‌های قرمز روی زمینه‌ی مشکی، خطوط زیگزاگ قرمز روی ناخن مشکی، یا حتی ترکیب این دو رنگ به صورت اومبره باشه. این دیزاین‌ها بهت کمک می‌کنه که یه استایل متفاوت و جذاب داشته باشی و توی هر مهمونی‌ای که میری، همه توجه‌ها رو به خودت جلب کنی. بهترین چیز در مورد این ترکیب رنگ اینه که خیلی جسورانه و خاصه و واقعاً نمی‌تونی ازش دل بکنی!

همچنین بخوانید:  آیا کرم مرطوب کننده پوست را تیره میکنه؟ | معرفی مرطوب کننده پوست خانگی

طرح ناخن قرمز مشکی

****

طراحی ناخن با لاک قرمز و صورتی

****

طراحی ناخن با لاک قرمز

اگه به دنبال یه دیزاین ناخن هستی که هم شیک باشه و هم مدرن، ترکیب رنگ قرمز و طوسی یه انتخاب عالیه. این ترکیب رنگی خیلی زیبا و خاصه و می‌تونه یه حس آرامش و کلاس به استایلت بده. مثلاً می‌تونی ناخن‌هات رو به رنگ طوسی ملایم بزنی و روی یکی دو تا از ناخن‌هایت طرح‌های قرمز ظریف و شیک بکشی. یا می‌تونی طرح‌های ساده مثل خطوط افقی یا عمودی رو با این دو رنگ ترکیب کنی. این دیزاین ناخن برای موقعیت‌هایی که می‌خوای یه استایل رسمی‌تر داشته باشی، عالیه و خیلی راحت می‌تونی با لباس‌های مجلسی و رسمی ستش کنی.

طرح ناخن قرمز مشکی دخترانه

****

دیزاین ناخن قرمز و مشکی 2024

****

دیزاین ناخن قرمز و مشکی شیک

ترکیب لاک قرمز و نقره‌ای یه گزینه‌ی بی‌نظیر برای وقتاییه که می‌خوای توی مهمونی‌ها بدرخشی و همه چشم‌ها رو به خودت جلب کنی. این ترکیب رنگی خیلی لوکس و مجلسیه و مخصوصاً برای مهمونی‌های شبانه عالیه. یه ایده‌ی ساده اینه که ناخن‌هات رو به رنگ قرمز بزنی و یکی دو تا از ناخن‌هات رو با لاک نقره‌ای درخشان کنی. یا مثلاً می‌تونی روی لاک قرمزت از اکلیل‌های نقره‌ای استفاده کنی تا یه افکت درخشان و جذاب ایجاد کنی. این دیزاین ناخن قطعاً توی هر مهمونی‌ای که میری، می‌درخشه و همه رو مجذوب خودش می‌کنه.

دیزاین ناخن قرمز و مشکی زیبا

****

دیزاین ناخن قرمز و مشکی ساده

****

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.