مدل ناخن فرنچ شیک و تابستانی + مدل کوتاه و بلند

مدل ناخن فرنچ

فرنچ ناخن گلدونی

داشتن ناخن های مرتب و زیبا تا حدی زیادی می تواند اعتماد بنفس شما را افزایش دهد. اگر در پی انتخاب یک طرح زیبا برای ناخن های خود هستید، ما به شما استفاده از مدل ناخن فرنچ را پیشنهاد میکنیم. این مدل بسیار ساده و زیبا است و برای خانم های خوش سلیقه می تواند یک انتخاب جذاب و مناسب باشد. فرنچ ها در رنگ های مختلف در کنار طراحی های مختلف بر روی ناخن شما انجام میشوند. با ما همراه شوید تا به بررسی انواع مدل ناخن شیک و باکلاس فرنچ بپردازیم.

مدل ناخن فرنچ اکلیلی

یک مدل فرنچ مثلثی شکل سفید رنگ در کنار دیزاین شاین، این مدل برای عروس خانم ها نیز مناسب و کاربردی است.

تصویر مربوط به یک مدل دیزاین ناخن به رنگ سبز است، در این دیزاین دو انگشت وسطی با استفاده از اکلیل تزیین شده.

مدل ناخن فرنچ کوتاه

مدل ناخن فرنچ شاین قرمز رنگ، در این مدل انگشت همه انگشت ها به طور کامل لاک دارند ولی یکی از آنها به شکل فرنچ دیزاین شده است.

مدل ناخن فرنچ عروس

دیزاین ناخن با استفاده از رنگ های آبی. در این مدل چهار عدد از انگشت ها با دیزاین گل و بقیه ناخن ها به صورت فرنچ طراحی شده اند.

مدل ناخن فرنچ دخترانه

یکی از شیک ترین و جذاب ترین دیزاین ناخن های انجام شده به شکل فرنچ. در این مدل ناخن ها به رنگ سرمه ای هستند و در کنار فرنچ آن طراحی درخت مانند دیده میشود.

مدل ناخن فرنچ رنگی

یک مدل ناخن دیزاین  شده با دو رنگ سفید و مشکی با استفاده از خطوط بر روی بیس ناخن کرمی. یک مدل ساده و زیبا.

مدل ناخن فرنچ جدید

ناخن طراحی شده به شکل فرنچ و طرح پروانه. در این دیزاین بر روی ناخن ها از دیزاین پروانه، لاک آبی پاستیلی ساده و فرنچ آبی رنگ استفاده شده است.

فرنچ رنگی ناخن مربعی

از این مدل طراحی ناخن در فصل تابستان استفاده کنید. یک مدل دخترانه و جذاب ترکیبی از رنگ های شاد تابستانی به شکل فرنچ و طراحی گل بر روی ناخن ها.

فرنچ ناخن بلند

ناخن تزیین شده به شکل فرنچ با استفاده از لاک های شاد . متن.غ بر روی ناخن کاشته شده با بیس صورتی رنگ و شاین.

فرنچ رنگی ناخن کوتاه

عکس مربوط به دیزاین فرنچ انجام شده بر روی ناخن مربعی است. فرنچ سفید رنگ در کنار خطوط شاین طلایی رنگ. از این مدل می توانید در زمان شرکت در مهمانی های مختلف استفاده کنید.

فرنچ ناخن تیز

این فرنچ یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین مدل های دیزاین ناخن است. فرنچ سفید و ساده در کنار دیزاین ناخن طلایی رنگ.

فرنچ ناخن گرد

ترکیب دیزاین فرنچ سبز و لاک سبز رنگ باعث ایجاد این تزیین ناخن فوق العاده جذاب و شیک شده است. انتخابی فوق العاده برای خانم های جوان.

فرنچ صورتی و سفید

آخرین تصویر متعلق به یک تزیین ناخن پلنگی در کنار فرنچ مشکی است. دیزاین برای خانم هایی با سلیقه شیک و امروزی بسیار مناسب است.

همچنین بخوانید:  لاک ناخن زرد | خاص ترین رنگی که توجه همه رو به دستات جلب می‌کنه!
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. داود جولای 27, 2023 at 4:23 ب.ظ

    ناخن فرنگ ومثلثی دخترانه خوب است موفق باشند

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.