کربوکسی تراپی چیست؟ + کاربرد کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی


کربوکسی تراپی صورت بدون تزریق
قیمت کربوکسی تراپی صورت
فیلم کربوکسی تراپی صورت
کربوکسی تراپی برای لک صورت
کربوکسی تراپی واژن نی نی سایت
عوارض کربوکسی تراپی دور چشم
قیمت دستگاه کربوکسی تراپی

 

به عنوان یکی از راه های فوق العاده کاربردی و موثر به منظور روش های درمانی زیبایی می توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. طریقه کار این دستگاه به گونه ای است که گاز کربن دی اکسید را در زیر پوست به شما تزریق میکند. این روش کلاژن سازی را تا حد زیادی افزایش میدهد، هنگامی که کربن دی اکسید در یک ناحیه بدن افزایش پیدا کند خون رسانی به آن ناحیه برای خروج زودتر این گاز از طریق ریه ها افزایش پیدا میکند که باعث افزایش عروق جدید افزایش الاستیسیته ی بافت ها و جوانسازی میشود. برای آشنایی بیشتر با این روش جوانسازی و زیبایی با ما همراه شوید.

کربوکسی تراپی چگونه انجام میشود؟ مزایا و معایب کربوکسی تراپی

کاربرد کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی در تعداد بسیار زیادی از فعالیت های زیبا کاربرد دارد اما تعداد جلسات لازم برای هر یک از این فعالیت ها متفاوت است. در ادامه شما را با چند کاربرد کربو آشنا میکنیم.

رفع چین و چروک

🟪همانطور که قبل تر گفتین کربو توانایی افزایش جریان گردش خون در هر ناحیه دلخواه را دارد. این افزایش جریان خون نتایجی مانند افزایش خاصیت ارتجاعی پوست را با خود به همراه دارد. در نتیجه از کربو می توان به عنوان راهی برای کاهش چین و چروک در نواحی مختلف و همچنین روشن کردن زیر چشم ها استفاده کرد.

روشن کردن واژن

🟪انجام ۶ الی ۸ جلسه کربو می تواند به سادگی باعث روشن تر شدن واژن و ناحیه تناسلی بانوان شود. همچنین می توانید همزمان با کربو از لیزر و پماد های موضعی استفاده کنید تاثیر آن چندین برابر بیشتر خواهد شد. انجام این روش برای روشن کردن واژن بدون عوارض جانبی است.

رفع ترک های پوست شکم

🟪از مهم ترین کاربرد های کربو می توان به رفع یا کاهش ترک های شکم اشاره کرد. انجام  ۸ الی ۱۲ جلسه کربو به صورت درمان های هفتگی نتیجه قابل توجهی به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید اگر زمانی برای انجام کربو مراجعه کنید که هنوز ترک ها قرمز رنگ هستند تاثیر پذیری آنها تا حد زیادی بیشتر بوده و سریع تر به نتیجه دلخواه شما میرسید.

کاهش سلولیت

🟪از دیگر کاربرد های این روش درمانی زیبایی کاهش چربی های موضعی یا سلولیت است، به این شکل که تزریق گاز با ماساژ همراه خواهد بود تا شما توزیع در بدن به طور یکسان انجام شود. در درمان پس از مدت زمان کوتاهی باعث کاهش چشمگیر یا درمان سلولیت ها خواهد شد.

کاهش چربی

🟪این کاربرد کربوکسی تراپی تا حد زیادی به کاهش سلولیت نزدیک است. به گونه ای که در این روش گاز به سلول ها و بافت های چربی برخورد میکند و باعث افزایش سوخت و ساز و افزایش چربی سوزی میشود.

مزایا کربوکسی تراپی

همانطور که اشاره کردیم کربوکسی تراپی یک راه حل بسیار کاربردی برای بسیاری از مشکلات زیبایی است، به عنوان مزایای این روش می توان به اثربخشی سریع، بدون درد بودن، هزینه نسبتا کم و بهبود بافت پوست اشاره کرد.

معایب کربوکسی تراپی

این روش غالبا بدون درد و هیچ گونه عوارضی انجام میشود، اما در برخی مواقع ممکن است فرد هنگام تزریق کمی حس فشار و سوزش احساس کند که جای نگرانی نیست. این مشکل بلافاصله پس از اتمام تزریق به طور کامل برطرف خواهد شد.

در پایان لازم است اشاره کنیم این روش بدون هیچ گونه خطر و عوارضی در دسترس شما قرار دارد زیرا گاز وارد شده از طریق تنفس خارج خواهد شد. اما افرادی با سابقه بیماری باید پیش از استفاده از این روش درمانی با پزشک معالج خود مشورت لازم را به عمل آورند.

همچنین بخوانید:  مدل لباس عروس کار شده؛ تازه عروس ها با دین این مدل ها دیگه نیاز به گشتن نیست
تاریخ انتشار: شنبه 31 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.