مدل شومیز گورخری مجلسی؛ شومیز هایی با طرح خاص که حتما یک بار امتحان کنید

مدل شومیز گورخری مجلسی

مدل شومیز با پارچه راه راه عمودی

وقتی حرف از استایل‌های خاص و جسورانه برای مجالس می‌شه، مدل شومیز گورخری مجلسی یکی از اون انتخاب‌هاییه که به راحتی می‌تونه توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. طرح گورخری از اون الگوهایی است که همیشه خاص و متفاوت به نظر میاد و به راحتی می‌تونه یه تیپ ساده رو به یه استایل شیک و خاص تبدیل کنه. از مدل شومیزهای حریر گرفته تا مدل‌های نخی و مجلسی، هر کدوم از این شومیزها می‌تونن انتخابی عالی برای مهمونی‌ها و مجالس باشن. حالا بیایید با هم نگاهی به این مدل‌های جذاب بندازیم و ببینیم چطور می‌تونیم از اون‌ها در استایل‌های مختلفمون استفاده کنیم.

شومیز طرح گورخر

****

شومیز ترند اینستا

****

مدل شومیز راه راه زنانه

مدل شومیز حریر گورخری یکی از اون لباس‌هایی است که هم لطافت پارچه حریر رو داره و هم جسارت طرح گورخری رو. این شومیزها به خاطر جنس حریر، خیلی سبک و لطیف هستن و به شما یه استایل زنانه و شیک می‌دن. طرح گورخری هم که همیشه یه انتخاب جذاب و خاصه و وقتی با پارچه حریر ترکیب می‌شه، یه استایل منحصر به فرد رو برای شما ایجاد می‌کنه.

مدل شومیز راه راه رنگی

****

شومیز گورخری کوتاه

****

شومیز گورخری نخی

اگه به دنبال یه شومیز شیک و راحت برای مجالس هستید، مدل شومیز گورخری نخی یه انتخاب عالی برای شماست. این مدل شومیزها به خاطر جنس نخی که دارن، خیلی خنک و سبک هستن و به شما این امکان رو می‌دن که در طول مهمونی احساس راحتی کنید. طرح گورخری هم که همیشه یه انتخاب جسورانه و جذابه و به راحتی می‌تونه یه تیپ ساده رو به یه استایل خاص و متفاوت تبدیل کنه.

مدل شومیز حریر طرح دار جلو بسته

****

مدل شومیز بلند مجلسی

****

شومیز طرح دار مجلسی

اگه به دنبال یه استایل شیک و جسورانه برای مجالس رسمی هستید، شومیز طرح گورخری مجلسی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این شومیزها به خاطر طراحی خاص و جذابی که دارن، به راحتی می‌تونن توی هر مهمونی توجه‌ها رو به سمت شما جلب کنن. طرح گورخری روی یه شومیز مجلسی، هم کلاسیکه و هم مدرن و به شما یه استایل خاص و متفاوت می‌ده.

شومیز گورخری حریر

****

شومیز گورخری سفید مشکی

****

شومیز راه راه مجلسی

مدل شومیز گورخری زنانه از اون لباس‌هاییه که همیشه یه انتخاب جسورانه و متفاوت محسوب می‌شه. این مدل شومیزها به خاطر طرح و الگویی که دارن، به راحتی می‌تونن نگاه‌ها رو به خودشون جلب کنن و شما رو توی هر جمعی متمایز کنن. شومیزهای گورخری زنانه می‌تونن شامل مدل‌های حریر، نخی، مجلسی یا حتی کژوال باشن که هر کدوم از این مدل‌ها می‌تونن به راحتی با بقیه لباس‌هاتون ست بشن و یه استایل متفاوت و جذاب رو برای شما ایجاد کنن.

مدل شومیز راه راه سفید مشکی

****

مدل شومیز راه راه نخی

****

همچنین بخوانید:  یقه حجاب کار شده | جدیدترین مدل‌های یقه آماده برای تابستون و زمستون!
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.