مدل پرده جدید ساده و شیک + مدل پرده پذیرایی و آشپزخانه

مدل پرده جدید

جدیدترین پردهای پذیرایی 1402

دکوراسیون هیچ خانه ای بدون پرده تکمیل نخواهد بود، حتی به نوعی می توان گفت پرده ها باعث به چشم آمدن دکوراسیون و چیدمان هر خانه ای میشوند. برای انتخاب یک پرده مناسب باید به ترکیب رنگ و همخوانی آن با سبک چیدمان منزل خود دقت کنید. همچنین توجه داشته باشید هر محیطی پرده مناسب خود را طلب میکند، به عنوان مثال پرده آشپزخانه با پرده اتاق خواب متفاوت است. ما امروز در این مطلب انواع مختلف مدل پرده جدید و با کلاس را برای شما آماده کرده ایم. برای انتخاب یک پرده مناسب با ما همراه شوید.

خرید اینترنتی پارچه پردهای ارزان دیجی کالا

اولین تصویر مربوط به یک مدل پرده مشکی رنگ است. این پرده از کنار هم قرار گرفتن نوار هایی به حالت طرح دار به وجود آمده.

قیمت پردهای فانتزی اشپزخانه

یک مدل پرده جین چین دار و طوسی رنگ از جنس حریر کاملا ساده، همراه با والان های حریر طوسی سرمه ای. این پرده به خوبی با محیط اطراف خود ست شده.

پردهای ساده و شیک 2023

پرده مناسب برای پذیرایی، که شامل سه لایه است. لایه اول از جنس حریر طوسی رنگ، لایه دوم والان های مخمل طلایی و آخرین لایه والان مخمل قهوه ای روشن که به حالت جمع قرار گرفته است.

 قیمت پردهای جدید پذیرایی دیجی کالا

این مدل پرده جدید و با کلاس در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب است. این مدل از یک حریر سفید ساده در کنار والان های مخمل ساده سبز رنگ یک همخوانی بسیار  شیک و جذاب با محیط اطراف خود دارد.

مدل پرده های جدید آشپز خانه

پرده پر زرق و برق سلطنتی به رنگ مشکی با حاشیه های طلایی. این پرده شامل یک لایه پرده کرهکره ای، والان های جمع و بلند و اکسسوری های پرده مشکی و طلایی است.

مدل پرده های جدید اتاق خواب

اگر به دنبال یک پرده شیک و با کلاس برای اتاق خواب خود هستید، این پرده یک انتخاب مناسب است. پرده صورتی با والان حریر و گلدار سفید.

مدل پرده های جدید پذیرایی

این پرده هم برای اتاق خواب و هم پذیرایی مناسب خواهد بود. پرده حریر سفید ساده با والان های طوسی و صورتی که به حالت جمع و مثلثی همراه با آویز دیده میشود.

مدل پرده های جدید

عکس مربوط به یک مدل پرده مخصوص پذیرایی است. این پرده به خوبی با دکوراسیون و رنگبندی خانه همخوانی دارد. حریر سفید همراه با دو لایه والان طوسی و زرد.

مدل پردهای ساده حریر سفید

پرده آشپزخانه کرکره ای سفید رنگ که علاوه بر پوشش خوبی که دارد جلوی عبور نور را نگرفته است. یک انتخاب عالی برای خانم های با سلیقه.

مدلهای جدید پردهای سلطنتی اینستاگرام

یک مدل پرده جدید و شیک شامل زیره سفید رنگ از جنس پارچه حریر و یک والان سه رنگ. این پرده به خوبی با ترکیب رنگ محیط اطراف خود سازگار است.

پردهای مدل جدید پانچ

پرده مدل سلطنتی کرمی رنگ. این پرده و والان آن هر دو به یک رنگ و از یک نوع پارچه تهیه شده اند. زیره این پرده کرکره ای و فوق العاده جذاب است.

پردهای ساده و شیک پذیرایی جدید 2023

یک مدل پرده مناسب برای اتاق خواب شامل حریر طوسی بسیار نازک و والان با رنگبندی سفید، زرد و طوسی.

پردهای ساده و شیک پذیرایی بدون والان

با استفاده از این مدل پرده یک دیزاین شیک و لاکچری در منزل خود ایجاد کنید. پرده حریر سفید با نوار دوزی مشکی طلایی و والان های متفاوت یکی به رنگ طلایی و دیگری مشکی.

پردهای ساده و شیک پذیرایی جدید 2023

پرده خاص و شیک سفید حریر ست شده در یک والان مخمل سبز رنگ. مناسب برای اتاق خواب و پذیرایی.

عکس مدل پردهای جدید پذیرایی پانچ

علاقمندان به پرده های شلوغ و پر زرق و برق می توانند از این مدل بسیار زیبا استفاده کنند. پرده از جنس حریر سفید و طرح دار با دو لایه والان یکی طوسی و دیگری کرمی با حاشیه های تزیین شده است.

 جدیدترین پردهای پذیرایی 1402

آخرین تصویر مربوط به یک مدل پرده جدید طوسی است. این پرده با والان های سفید و حریر ست شده. انتخابی بسیار شیک و جذاب که به خوبی با محیط اطراف ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل های شیک و خاص ساعت دیواری فانتزی روی دیوار خونه شما + عکس
تاریخ انتشار: شنبه 31 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.