مدل شومیز پلنگی مجلسی؛ انتخابی خاص و متفاوت برای مهمانی ها و مجالس

مدل شومیز پلنگی مجلسی

شومیز پلنگی ترند

وقتی حرف از استایل‌های جسورانه و خاص برای مجالس می‌شه، مدل شومیز پلنگی مجلسی یکی از اون انتخاب‌هاییه که واقعاً می‌تونه نگاه‌ها رو به خودش جلب کنه. طرح پلنگی از اون دسته الگوهایی است که همیشه طرفدارای خودش رو داشته و هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. شومیزهای پلنگی با طرح‌های مختلف مثل نخی، کوتاه و حتی حریر، هر کدوم از این مدل‌ها می‌تونن انتخابی عالی برای مهمونی‌ها و مجالس باشن. بیایید با هم نگاهی به این مدل‌های جذاب بندازیم و ببینیم چطور می‌تونیم اون‌ها رو توی استایل‌های مختلفمون استفاده کنیم.

شومیز پلنگی حریر

****

شومیز پلنگی بلند

****

شومیز پلنگی با دامن مشکی

شومیز پلنگی اینستاگرام یکی از اون لباس‌هاییه که به شدت توی فضای مجازی به چشم می‌خوره. این مدل شومیزها با طرح‌های جسورانه و رنگ‌های چشم‌نوازشون، به راحتی می‌تونن یه تیپ ساده رو به یه استایل خاص و متفاوت تبدیل کنن. شومیز پلنگی اینستاگرام به خاطر طراحی‌های خاص و جذابی که داره، خیلی سریع توی اینستاگرام معروف شده و حالا به یکی از ترندهای محبوب برای مجالس تبدیل شده.

شومیز پلنگی ساتن

****

شومیز پلنگی کوتاه

****

شومیز پلنگی شیک

شومیز پلنگی نخی یکی از اون لباس‌هاییه که هم راحتی رو به تو می‌ده و هم باعث می‌شه که حتی توی مجالس هم شیک و مرتب به نظر بیای. این مدل شومیزها به خاطر جنس نخی که دارن، خیلی خنک و سبک هستن و به تو این امکان رو می‌دن که در طول روز و حتی توی مهمونی‌ها احساس راحتی کنی. طرح پلنگی هم که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته و همیشه یه انتخاب جسورانه و جذابه.

مدل شومیز پلنگی مجلسی

****

مدل شومیز پلنگی خارجی

****

مدل شومیز پلنگی زنانه

اگه به دنبال یه استایل جسورانه و خاص هستی، شومیز پلنگی کوتاه یه انتخاب عالی برای توئه. این مدل شومیزها به خاطر طراحی کوتاهی که دارن، خیلی مناسب برای مهمونی‌ها و مجالس هستن و به تو یه استایل جسورانه و جذاب می‌دن. طرح پلنگی هم که همیشه یه انتخاب بی‌نظیر برای اوناییه که دوست دارن توی جمع متمایز باشن.

شومیز پلنگی نخی

****

مدل لباس پلنگی جدید

****

شومیز پلنگی مخمل

شومیز پلنگی حریر یکی از اون لباس‌هاییه که هم لطافت رو به تو می‌ده و هم باعث می‌شه که توی مجالس شیک و مرتب به نظر بیای. این مدل شومیزها به خاطر جنس حریری که دارن، خیلی سبک و لطیف هستن و به تو یه استایل زنانه و شیک می‌دن. طرح پلنگی هم که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته و همیشه یه انتخاب جسورانه و جذابه.

مدل لباس پلنگی لیلا فروهر

****

شومیز پلنگی اینستاگرام

****

همچنین بخوانید:  مدل ماکسی پوشیده؛ جدید ترین مدل های ژورنالی سال 103
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.